Psişik

827 36 3
                                    

Merhaba arkadaşlar bölüm biraz gecikti bide gece atıyorum ama ankarada yarın da tatil olduğu için bir sevinç geldi hemen atıyım dedim bide özel bölümlerin devamı gelsin mi yoksa gerilimle devam mı? Aklımda delice sorular...
+Blaze bu kız bunu hakedicek ne yapmış...
-Bilmiyorum ama bir kurt böyle garip ruhumsu şeyler görmez...yani nasıl desem?
Ikın blaze ıkın ne diyor bu ya yine kısa devre yaptı robokop...Ayy ama çook tatlııı...
+Ne demeye çalışıyosun?
-şeyy... o psişik olabilir
+Sen benim arkadaşıma psikopat mı dedin? Şansınını zorlama bence dimi Blaze arkadaşım...(neyse bizim kızlar anladı)
-Hayley iyi misin? yoksa sen de mi hafızanı kayıb ettin.! Psişik dedim
+hııı..uzatma o ne işte
Arkadaşlar burada hikayeyi kesicem hemen psişik ne öğreniceksiniz.ben bunu yazarken blaze de hayley e anlatsın baride yeniden yazmak zorunda kalmıyım...

Şuurumuzu şimdiki farkındalığımızın ötelerine genişletme gücü hepimizin içinde saklı olarak vardır. 'Psişik Okuma'nın en kısa tanımı da şuurumuzu şimdiki farkındalığımızın ötelerine genişletme gücü demektir. Bu yönümüze ya da bu yeteneğimize aslında "Psişik Yetenek" denir. Aslında herkesin psişik yeteneği vardır, fakat çok az sayıda insan bu yeteneklerini nasıl kullanacağını ya da nasıl kontrol edebileceğini bilir.

Pek çok insan gibi görme, işitme, tatma, koklama, dokunma gibi bilinen beş duyunun ötesindeki algılama, görme, duyma, sezme yeteneği gibi yetenekleri olan insanlarda vardır ve onlara yapılan tanım rahatlıkla "Psişik Okuma" yapan insanlar tanımı olabilir. Bazılarında çok küçük yaşlardan itibaren ortaya çıkarlar bazılarında ise zaman içinde tek tek ya da hepsi bir arada belirmeye başlayabilirler. Yağmura hazırlıksız yakalananlar gibi el çantanızda minik bir şemsiyeniz ya da yağmurluğunuz yoksa bir anda sırılsıklam olabilir ve karşılaştığınız şeyden ilk anda hiç hoşlanmayabilirsiniz. Ama bu yetenekler yağmurun yağması ya da güneşin doğması gibi doğal olaylardır.

Psişik Yeteneklerin nasıl kullanılacağı konusu binlerce yıl içinde hep saklı tutulmuştur. Bunun nedeni de bilinmeyen durumlara pek alışık olmayan günlük dünya içindeki kişileri ürkütmemek ve bazı bilgilerin kötüye kullanılmasını engellemek olmalıdır. Oysa şimdi UYANIŞ zamanında olduğumuz için tüm bilgiler ve kullanım alanları iyisi ile kötüsü ile ortalık yerdedir.
Olur olmaz herkes bu yeteneklerini daha fazla güç ve maddiyat elde edilmesi konusunda nasıl kullanacağımızı parlak, gösterişli ve tabi ki yüksek ücretli seminerlerle bize tanıtmaya çalışmaktadır.

Başka bilgileri "Gücünün farkına var "adlı kitabımdan edinebilirsiniz...

Kurt kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin