Multimedydada Hayley var.Bir de bir duyurum daha olucak beni okuma oranlarıyla sevindiriyorsunuz.Buda bende hikaye atma isteği uyandırıyor ve bu yüzden bir karar aldım.Özel bölüm yapıcam bana hikayedeki karakterler hakkında sorular sorarsanız sevinirim.Bende bu soruları yenibölüm formatın da toplayıp sizinle paylaşıcam...
........................................................................................................
Gözlerimde bir ağırlık vardı.Sanki hiç hissetmediğim değişik bir şey vardı üstümde.Artık battaniye mi yoksa biri uyumamdan faydalanıp üstümüme mi atladı bilemiycem.Ama yine sesler kimin olduğunu tanımlıyamadığım o sesler acaba üstümde akbaba sürüsümü dönüyor yarabbim.Şimdi gözünü açsan bir dert açmasan bir dert en iyisi belli etmeden ucundan bakmak.Burası neresi ya! Elim kolumda bağlı bunlar benden ne istiyorlar birde sanki çakma labovatuardayım.Bide zıbkın gibi birşey var olamaz yağımı istiyorlar.Bayılmak mı desem bayıltılmak mı desem bilemiycem ama bu benim devrelerimi kopardı herhalde.Manyak Hayley sen balina mısın?Boşver şimdi balinaları evet çünkü foklar çok yalnız.İç sesime dalıp daha sonra ah pardon dalmışım diyesim var.
-Neden daha uyanmadı
+Bu olanlardan sonra yıpranmıştır.
-Vampir ısırığınında etkisi vardır
Oh mis hem sürükleyin hem ısırın daha sonra neden yıpranmış... Bence artık bi gözümü açıyımda şunlara bir haddini bildiriyim.
-Ne yapıyosunz siz?
+Baksana Yale bizim küçük uyuyan güzel uyanmış
-Saçmalamayı bırakında çözün beni
+Yok ya hiç riske gerek yok kaçarsın felan
-Kafanız mı iyi yoksa sizde kafa mı yok kapıyı kitlesenize
+Tamam tamam
-Neredeyiz
+Okulun alt katında bir yerde kurt hanım
-Sen nesin vampir veya kurt?
+melez
Hadi Hayley bu arkadaşı yenersin yalnız birşeyi gözden kaçırıyorum biz bunlarla aynı sınıfta değil miyiz.Olsun sadece burnunu kırarım o zaman 3 2 1 Atıl Kurt.Komidinin üstünde duran silahı kaptım ve hemen ayağa fırladım.
-Beni burda tutabiliceğinizi mi sanıyorsunuz?
+Öyle düşünmüştük aslında ama
-İlk başta sürükleyin daha sonra ısırın şimdide beni burda tutmaya çalışın.Hem Alexia nerde
+ İlk bir sakinleş herşeyi anlatıcaz
-Neden bir birinize kaş göz işareti yapıyosun ya
Arkamda bişey hissediyorum.Arkanı dön o zaman neden aval aval bakıyosun...
@Hadi sakinleş seni birdaha bayıltmak istemiyorum
Aaaaaaaa bu bu benim yakışıklım. Ayy yakından nekadarda tatlıymış..
+Tamam sakinim
@Silahıda bırak
+Bıraktım
O zaman anlatmaya başlıyorum...
.............................................................................................
Okuduğunuz için çok teşşekkür ederim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt kız
LobisomemBu siteye girenler bir daha çıkamıycak peki eğer biri kurulmayı başarırsa... Tüm hakları saklıdır