Öncelikle bir açıklama yapmak istiyorum. Hatırlar mısınız emin değilim ama giriş bölümünde Taekook'un arkadaşları kısmında Yoongi ve Jhope vardı ama ben hiç kullanmadım onları. Geçenlerde girişi güncelleyip çıkardım onları. Şimdi Yoongi ve Jhope başka karakter olarak girecek yani üniversiteden arkadaşı değil de geçmişten olarak. Hatırlayan olursa diye yazmak istedim. Kafanız karışmasın.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum💜
Taehyung benim varlığımı tamamen unutmuş halde "Jimin'iyle" hasret gideriyordu. Aralarında geçen konuşmaları anlayacak halde değildim sadece sıkı sıkı sarılan ikiliye bakıyordum. Jimin neyi oluyordu kimdi bilmiyordum ama karşımdaki görüntüden dolayı tüm sinirim içime patlıyordu. Harika bir gece geçirmenin hayaliyle bugünü beklemişken şimdi Taehyung'un evinde başkasını görmek zaten başlı başına hayal kırıklığı olmuştu benim için.
Ben onların sarılıp selamlaştığı bu kısacık sürede aklımda bin bir türlü senaryo ile boğuşurken transtan çıkmamı sağlayan şey Taehyung'un bana seslenişiydi.
"Bebeğim gelip Jiminie ile tanış. Benim liseden beri arkadaşım. Amerika'da yaşıyordu. Bana sürpriz yapmak istemiş. " deyip mutlu bir şekilde bana baktı. Bizi tanıştırmak için o kadar hevesliydi ki biricik arkadaşını kıskandığımı fark etse çok üzülürdü. Ama ne yapabilirdim sevdiğim adam başka bir erkekle – hemde bu kadar güzel bir erkekle- sarılırken gidip bende onlara mı katılsaydım hem de daha 5 dakika öncesinde güzel sevgilim benim kollarımdayken. Yine de gülümsemeye çalıştım.
"Merhaba Jiminshi. Ben Jungkook. Şey..."
"Jungkook benim sevgilim. İlişkimiz daha çok yeni sana söylemeye fırsatım olmadı." Dediğinde Taehyung, Jimin şaşırmıştı.
"Taetae sevgili yapmış ve benim haberim yok öyle mi? Aşk olsun yani artık düğüne filan çağırırdın öyle öğrenirdik!"
"O da olacak umarım bir gün." Deyip yanıma gelip elimi tutmuştu Taehyung bana sırıtarak. Yakında bu ani hareketleri sebebiyle kalp krizi geçirecektim ama olsun. Benimle evlilik planları kurduğu gerçeğinin heyecanını sonraya saklayacaktım çünkü ortam müsait değildi.
Hep birlikte salona geçmiştik. Tam Taehyung benim yanıma oturacakken Jimin gelip aramıza girmişti. Bu hareketi ile sağ tarafımdaki minik bedene bakakalmıştım.
"Yoongi hyung ile kavga ettik. Çok kötüyüm Taehyung. Beni teselli etmeniz gerekiyor. Arkadaşlar bugünler içindir. Üzgünüm Jungkook." Deyip masumca yüzüme bakmıştı. Bu şirin ifadesine asla kıyamıyordum ama içten içe sinirlerimin zıpladığını da hissediyordum.
"Ben mutfağa gidiyorum yemekleri hazırlamaya devam edeyim. Siz keyfinize bakın. " zorlama bir gülümseme ile yanlarından ayrıldım. Yaklaşık 1 saat sonra salona yanlarına gittiğimde yemeklerin hazır olduğunu söyleyecektim ki Taehyung'un omuzlarında uyuyan bir Jimin ile karşılaştım. Ben orada yemekler ile cebelleşirken yanıma gelip bakmamıştı bile Taehyung. Demek ki Jimin kucağında uyuyakaldığı içindi. Beni görünce bakışlarını bana çeviren Taehyung özür diler gibi bakıyordu.
"Ağlarken uyuyakaldı. Ben uyandırayım sonra masayı hazırlayalım birlikte. Bugün dönmüş Amerika'dan" dedi fısıldayarak. Bende kafamı salladım.
"Meleğim uyan hadi yemek yiyelim sonra uyursun." Diyerek Jimini uyandırmaya çalışıyordu. Neden bilmiyorum ama Jimin'e meleğim demesi olmayan keyfimi hepten kaçırmıştı. Bu evden gitmek istiyordum. Hiçbir şey istediğim gibi olmamıştı yalnız kalamamıştık. Birde üzerine kendi evim bile değilken burası onlara yemek hazırlamıştım. Şuan tek başıma mutfakta kendimi yiyip bitirmek yerine Taehyung ile öpüşe koklaşa yemek hazırlıyor olabilirdik. Ama bu bizim ilişkimiz için imkansızdı. Mutlaka önümüze engeller çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smart Is The New Sexy | Taekook ✅
FanfictionTaehyung zeki bir oyun yapımcısı aynı zamanda bilgisayar mühendisliği öğrencisidir. Alt sınıflardan ona hayran olan Jungkook, birlikte proje yapmak için ona mesaj atar. Ama bilmediği bir şey vardır. | Texting olarak başlayan ama asla texting olarak...