31.Bölüm

4.8K 474 153
                                    

Arkadaşlaaar ben ne paylaşıyorum gerçekten çok utanıyorum tek gözüm kapalı atıyorum.

Bölümü cuyeoni ile birlikte yazdım. Çok emeği var bu bölümde kendisine teşekkür ediyorum💜O olmadan bu bölüm olmazdı. O olmadan bu ficte olmazdı szhsjzksl

Uyarımı yaptığımı düşünüyorum. Bölüm cinsel içerikten oluşuyor. Rahatsız olacaklar okumasın.

Bu anı hiç hayal etmediğini söylersek yalan olurdu çünkü Taehyung, Jungkook'a karşı bir şeyler hissetmeye başladığı günden beri onu böyle öpmeyi ve bu öpücüklerin yatağa kadar gitmesini düşlüyordu. Jungkook'un da ondan farkı yoktu. Bu ateşli öpücüğü bilerek başlatmıştı. Duştan yeni çıkmış sevgilisinin kokusu burnuna geldikçe aklı başka yerlere gidiyordu. O kokuyu dilediği gibi içine çekip, tenini sevme isteği ile dolmuştu filmi izlerken.

Jungkook cesaretle Taehyung'a atılıp onu öpmeye başladığında ne yapacağını bilememişti önce Taehyung ama sonra hırsla kucağına yerleşmeye çalışan küçüğüne yardım edip bacakları üzerine oturmasını sağlamıştı. Masum başlamayan öpücük araya dillerin karışması ile iyice ateşli bir hale dönerken Taehyung'un elleri diğerinin pantolonu üzerinden kalçalarını sıkıştırdığında Jungkook inlemişti

Taehyung'un kokusuyla kendinden geçen Jungkook'a karşılık, Taehyung için de yanında oturan sevgilisine karşı koymak hiç kolay değildi. Jungkook'un giydiği dar pantolon ve kaslarını belli eden gömleği gün boyu Taehyung'u zorlamıştı. Bakışlarını küçüğünün kalçalarından ve bacaklarından çekmekte zorlanmıştı. Üstelik Jungkook hala üzerini değiştirmemiş dizlerindeki yırtıklardan bembeyaz tenini gözler önüne seren dar pantolonuyla yanı başında oturmaktaydı film boyu. Ama yine de kendi kirli düşüncelerinin aksine günün sonunun böyle biteceğini asla düşünmemişti.

Gün boyu bakışlarıyla yediği kalçalar ellerinin altındaydı. Aşık olduğu dudaklar ise onu sömürmek istercesine öpüyordu. Her şey o kadar hızlı gelişmişti ki ne ara Jungkook onu derin öpücüğün içine çekti, ne ara onu kucağına aldı farkında değildi. Ama öylesine zevk alıyordu ki bu öpüşmeden içmeden sarhoş olduğunu hissetti ama daha da çok sarhoş olmak istiyordu kucağındaki adamın teni ile.

Jungkook nefes almak için geri çektiği başına karşın vücudunun alt bölümünü arsızca diğerine bastırmış, genzinden gelen inlemeyi başını arkaya atarak serbest bırakmıştı. Taehyung bu görüntü karşısında mest olmuştu. Başını arkaya atmasıyla ortaya çıkan güzel boynunu emmeye başlamıştı Jungkook'un. Sevgilisi bu haliyle hiç olmadığı kadar baştan çıkarıcıydı. Taehyung bir saniye olsun teninden ayırmak istemedi dudaklarını. Boynunu emmeyi bırakıp tekrar dudaklarına yanaştığında göz göze gelmişlerdi. Taehyung dikkatle kendisini izleyen sevgilisinin görüntüsü karşısında yutkundu ve aralık olan dudaklara dilini göndererek tekrar öpmeye başladı.

Jungkook öpücüğe karşılık verip Taehyung'un kalın dudaklarını emip ısırırken aynı zamanda kendini altındaki bedene bastırmayı ihmal etmiyordu. Ortamdaki artan gerilim yüzünden ikisinin de kasıklarında başlayan sancı başa çıkılamayacak hale gelmeye başlamıştı bile çoktan.

Jungkook'un kasıklarına yaptığı baskı ile tamamen kendinden geçen Taehyung zorda olsa sevgilisinin dudaklarından ayrılıp gözlerini açtı. Jungkook milim oynamamıştı. Sert nefes alışverişlerini yüzünden hissediyordu Taehyung. Sevgilinin şehvete bulanmış yüzü kalbini tekletti Taehyung'un. Derin bir nefes alıp "Biraz daha kendini bana bastırırsan, kendime hakim olmayacağım bebeğim."dedi şehvetin etkisi ile kalınlaşan sesi ile. Konuşurken oynayan ıslak dudakları Jungkook'un dudaklarına değecek kadar iç içeydiler hala.

Smart Is The New Sexy | Taekook ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin