2 gün önce
"Bana kalırsa Jungkook Taehyung'u ayartmaya çalışıp kolay yoldan dersleri geçmeye çalıştı ama kandıramadı."
"Bari şirketinde stajını ayarlasaydı da öyle kapı önüne konulsaydı. Taehyung ile son günlerde hiç görüşmüyorlar. Planları suya düştü kesin. "
"Zaten Taehyung ona mı kaldı ya? O daha iyilerine layık. Zaten Taehyung insan değil ona Jungkook gibi faniler olmaz." deyip gülüşmeye devam ediyordu Jungkook'un ön sırasında oturan grup.
"3 aydır takılıyorlar hemen yükselmiş notları zaten. Artık Taehyung hocalarla mı konuştu nedir. Bizde böyle çalışıp geçmeye çalışıyoruz işte dersleri. "
"Kim Taehyung'u kendine aşık etsen seninde olurdu kızım. "
"Ben sadece onunla bir geceye bile razıyım adam resmen heykel gibi. Birde üstüne lanet olası bir şekilde başarılı. Jungkook ne kurnaz tilki çıktı. "
"Noldu da ayrıldılar peki? Taehyung oyuncağından sıkıldı galiba"
"Asıl merak ettiğim şey birlikte proje yapıyorlardı o ne olacak? Taehyung'un Jungkook'la proje yapmaa ihtiyacı yok kesin ona bırakır projeyi."
"Bencede zaten o dersi neden aldı hiç anlamamıştık. Alt sınıf dersi neden seçmişti ki. Taehyung o dersi seçmese Jungkook planlarını hayata geçiremezdi. "
Çocuk lafını bitirip dönmesiyle karşısında sinirli mi sinirli bir Sehun ve sevgilisini sakinleştirmeye çalışan Jongin ile karşılaştı.
"Siz kendinizi ne zannediyorsunuz! Küçücük beyinleriniz sadece başkalarının hayatlarını konuşmaya yarıyor. Bilip bilmediğiniz şeyler hakkında konuşmayın. Hem Jungkook geçen senede bölüm birincisiydi. Bunu hepinizin bildiğine adım kadar eminim Bütün bunları kıskançlığınızdan yaptığınızı biliyorum. Bir da-"
Jungkook'un en arka sıradan kalkıp sınıftan çıkmasıyla sözleri yarım kalan Sehun arkadaşının peşinden gitmek istemişti ama Jungkook öyle bir hışımla çıkmıştı ki yetişemedi.
Ne Sehun ne de diğerleri Jungkook'un en başından beri orada olduğunun farkında değildi.
1 hafta sonra
Jongin:
Taehyung seninle bir şey konuşmam lazım
Ne zaman buluşabiliriz?
Okula da uğramıyorsun hiç
İyi misin?
Taehyung:
Şirkette işler biraz yoğun da
Bende seninle görüşmek istiyorum ama hiç vaktim yok
Ne konuda konuşmak istiyorsun?
Jongin:
Jungkook hakkında
Sehun da gelmek istiyor.
Jungkook ile aranızın kötü olduğunu düşünüyorum.
Ve galiba sebebini de biliyoruz.
Sehun çok endişeleniyor Jungkook için.
Taehyung:
Evdeyim bana gelin.
Öğrenmek istiyorum.
Ama Jungkook ile artık aramızın düzeleceğini sanmıyorum.
Kalbim çok kırık
Jongin:
Fikrini değiştireceğini düşünüyorum
Üzme kendini tamam mı?
Sehun ve ben halledeceğiz dlsjshsjsl
Taehyung:
Çok merak ediyorum hemen gelemez misiniz?
(Onu affetmek istiyorum. Onunla olmayı istiyorum artık her şeye rağmen. Tam bir umutsuz vakasın Tae)
Jongin:
Tamam sakin ol geleceğiz.
Hazırlanıp çıkıyoruz.
[❄] Minik Jungoo'nun başına gelenler hakkında ne düşünüyorsunuz? Tae ne yapmalı sizce öğrenince? Hadi bana fikir veriiiin. Jungoo ondan uzak kalmak istiyor çünkü gururuna yediremiyor bu lafları başta ilişkiden kaçmak için uzak dursa da bir anda başka kollara gitmesinin sebebi aslında buydu yani😿 yorum yapın lütfeeen✊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smart Is The New Sexy | Taekook ✅
FanfictionTaehyung zeki bir oyun yapımcısı aynı zamanda bilgisayar mühendisliği öğrencisidir. Alt sınıflardan ona hayran olan Jungkook, birlikte proje yapmak için ona mesaj atar. Ama bilmediği bir şey vardır. | Texting olarak başlayan ama asla texting olarak...