44.bölüm

3K 286 70
                                    

catyoong  için doğum günü hediyesidir. İyiki doğduuuun💖🎉 Umarım beğenirsin bölümü ♡

Sizlerde oy verip yorum yapmayı unutmayınn. Diğer bölüm final galiba😔

Jungkook son final sınavından çıktıktan sonra artık kendini tamamen özgür hissediyordu. Upuzun bir dönemi daha geride bırakmıştı, Taehyung ile. Birlikte yaşamaya o kadar alışmışlardı ki evli bir çiftten daha uyumlulardı. Başta biraz da olsa zorlandığını hissetmişti alışıncaya kadar. Taehyung için de durum aynıydı. Ne kadar aşık olduğu adamda olsa bir başkasıyla yaşamaya alışması gerekmişti. Tabii ki öyle büyük sorunlar yaşamamışlardı basit ev arkadaşı sorunlarıydı yaşadıkları. Çünkü ikisi de birbirini anlamak için çaba göstermeye çalışmıştı.

Jungkook her şey için fazlasıyla minnettar hissediyordu kendisini. Hem Taehyung'a hem de Taehyung'u karşısına çıkaran hayata karşı. Hayatımızda karşımıza varlığına şükredecek kadar seveceğimiz biri çok az çıkar. Jungkook, her gün varlığına şükrettiği bu adamın kendisini bulup, sımsıkı yapışıp bırakmadığı için minnettardı. Teorik olarak ilk adımı ödev teklifiyle atan Jungkook olsa Taehyung onu çoktan bulmuştu.

Dönemin son sınavından çıktığında aklında bu düşüncelerle arkadaşlarına veda edip kampüste çıkışa doğru ilerliyordu Jungkook. Taehyung'un teslimleri de çoktan bitmişti artık mezun olmuş sayılırdı. Bunu kutlamaları gerektiğini düşünüyordu. Taehyung ile son zamanlarda özel bir şeyler yapmamışlardı. İkisi de okul sınav şirket arasında mekik dokuyordu. Hatta sınav zamanı sevişme yasağı kurallarından dolayı birbirlerine dokunmamışlardı bile. Bu kuralı nasıl koyduklarını bilmiyordu sözsüz bir kural gibiydi aslında. Normal de tavşanlar gibi seviştikleri için sınav zamanı hem odaklanma hem de fiziksel güç açısından birbirlerinden uzak durmak iyi fikirdi. Lakin bu işin birde stres tarafı vardı. Onu da sınavlar bittiğinde tavşanlar gibi sevişmeye devam ederek hallediyorlardı.

Jungkook baş başa minik bir kutlama hayal etmişti. Eve dönerken çiçekçiden Taehyung için güllerden oluşan bir buket aldı. Yanına ise her zaman içtikleri şaraptan. Markete uğrayıp Taehyung'un en sevdiği yemekleri yapmak üzere malzemeleri aldı. Sevimli bir pastaneye uğrayıp kutlama için pasta aldı. Üzeri çileklerle doluydu pastanın. Taehyung'un pastaya bayılacağını düşününce gülümsemesini saklayamadı Jungkook. Elinde bir sürü poşetle ve güllerle, sırıtarak yürüyordu sokakta. Bütün alacakları tamamlandığında taksiye binip eve doğru yol almıştı.

Eve geldiğinde sanki 2 haftadır tonlarca sınava giren kendi değilmiş gibi üzerini değiştirip elini yüzünü yıkadıktan sonra hemen işe koyuldu. Taehyung'un gelmesine iki buçuk saat vardı. Elini çabuk tutmalıydı. Normalde sınavları bittikten sonra iki gün yataktan çıkmazdı Jungkook. Evdekilerle de iletişimini sıfıra indirip yemek dışında yatağından çıkmazdı. Ama Taehyung etkisiyle hem sınavlara hazırlanırken fazla zorlanmıyordu hem de yorgunluğunu unutuyordu.

Yemek hazırlıkları bittiğinde Taehyung'un gelmesine yarım saat kalmıştı. Üzerini değiştirmek için odaya gitti. Okula giderken rahat olduğu için genelde bol hoodielerinden giyip saçlarını bile düzeltmeden sınava giden Jungkook, bugün kendine çeki düzen vermek istedi. Güzel bir duş sonrası dar siyah pantolonlarından birini giyindikten sonra üzerine de mavi şık bir gömlek giyinip saçını yaptı. Tüm hazırlıkların tam olduğunu düşündüğünde gerginlikten oturamamıştı bile. Taehyung'un gelmesine çok az kalmıştı ki telefonu çaldı. Arayanın Taehyung olduğunu görünce heyecanla açtı telefonu.

"Efendim Taehyung."

"Bebeğim napıyorsun?"

"Eve geldim yemek yaptım senin gelmeni bekliyorum sevgilim."

Smart Is The New Sexy | Taekook ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin