Merhabalaaar. Geçen bölüm çok yavaş 200 olduğu için küsmüştüm size. Ama geri geldim dayanamadım😿😿 Sizi çok seviyorum yine de💜Sadece hayalet okuyuculara kırgınım geri kalanlar hepiniz bebeklerimsiniz💕
Taehyung Jungkook'a kendi pijamalarından birini vermişti. Şimdi gerçek bir çift gibiydiler. İkisi de yatağa sırt üstü yatmış tavanı seyrediyordu. Kucak kucağa öpüşmenin ardından Taehyung ona evinde kalmasını teklif etmişti. Sonrasında ise o öpüşmeyi gerçekleştiren bu ikili değilmiş gibi aralarında garip bir ortam oluşmuştu. İkisi de ne konuşacaklarını bilmiyordu.
Taehyung'un geniş yatağında yan yana tavana bakarak derin düşüncelere dalarken ne kadar zaman geçti ikisi de bilmiyordu. Aslında ikisinin de kalbi deli gibi atıyordu. İlk kez başka bir adamla aynı yatağı paylaşıyor değildi ikisi de. Ama bu sefer farklı olan aralarındaki aşktı. Fark ettirmeden aralarında oluşan bu güzel aşkın, ne kadar mutlu ettiğinin farkına tam da bu gece varmışlardı.
Taehyung daha fazla dayanamayıp yavaşça yan döndü. Gözlerini sevdiği adama dikti. Jungkook Taehyung tarafından izleniyor olmaktan dolayı heyecanlandı ve gamzesini göstererek gülümsedi ama asla Taehyung'a dönmüyordu.
"Sende bana dön bebeğim. " dedi Taehyung dudaklarını büzerek mızmız bir sesle. Jungkook ise başını hayır anlamında iki yana salladı. Hala inatla dönmüyordu ona.
Jungkook'un bu haline Taehyung'ta gülümsedi. Birkaç dakika daha böyle kaldıktan sonra Jungkook kendini tutamayıp kıkırdı, Taehyung'ta ona eşlik etti. Taehyung elini başının altına koymuş sevgilisinin hoş gülümsemesini izliyordu.
Jungkook derin nefesler alıp gülüşünü durdurdu. Ve yavaşça o da sevdiği adama döndü. Hala ikiside genişçe gülümsüyordu. Aralarında az bir mesafe vardı ama vücutları birbirine değmiyordu. Jungkook aralarındaki mesafeyi kapattı biraz daha aşağı kayıp kafasını Taehyung'un göğsüne gömdü. Taehyung'ta sırtına kolunu sardı sımsıkı. Alıp içine sokmak istiyordu Jungkook'u. Bu yüzden sanki iç içe geçmek ister gibi daha çok çekti kendine onu.
Jungkook sevimli bir şekilde kafasını kaldırdı. Gözleri Taehyung'un dudakları ile aynı hizadaydı. Çekinmeden gözlerini dolgun dudaklara dikti. Bilerek gözlerini oradan ayırmıyordu. Bu haline Taehyung kıkırdadı.
"Azgın bir tavşansın demek. Korkuyorum gece bana bir şey yaparsın diye. "
"Bu tavşanı azdıran sizsiniz Kim Taehyung." Dedi Jungkook Taehyung ile göz göze gelip numaradan dudaklarını büzerken. Taehyung daha fazla dayanamayıp yapıştı çok sevdiği dudakları. Hem öpüşüp hem gülüyorlardı çünkü Jungkook ısırırcasına öpüşüyordu Taehyung ise hızına yetişemiyordu. Taehyung ayrılmak için kafasını geri çektiğinde onunla birlikte dudaklarını asla ayırmadan üzerine yöneldi Jungkook. Vücudunun yarısı Taehyung'un üzerinde öpmeye devam ediyordu. Nefesleri kesildiğinde sesli bir şekilde ayrıldılar. Taehyung nefes nefese konuşmaya başladı.
"Bugünlük feels kotamı doldurdum bence. Tamam, bu kadar hadi uyuyalım. Yoksa geri dönüşü olmayan yollara gireceğiz." Deyip sırıttı Taehyung ve minik bir öpücük kondurdu hemen dibindeki dudaklara.
"Tamam sakinim hadi uyuyalım. Hayatımın en huzurlu uykusunu uyumak için sabırsızlanıyorum. " dedi Jungkook, bu sözler üzerine tekrardan feels geçiren aynı zamanda gözleri dolan Taehyung'un kollarına daha çok yerleşerek.
Sabah olduğunda ise Taehyung erken uyanmış. Birazcık feels geçire geçire güzel 'sevgilisini' izledi. Sonra ağzını kapatarak kıkır kıkır güldü. Acayip enerjik hissediyordu. Melek gibi uyuyan sevgilisinin burnuna öpücük kondurup odadan ayrıldı.
Jungkook'un ders programını kontrol edip sabah kaçta gitmesi gerektiğini ve akşam kaçta onu okuldan alması gerektiğini düşündü. Neyse ki Jungkook'un dersi sabahtandı. Onu okula bırakıp sonra şirkete geçebilirdi. Güzel bir kahvaltı hazırladı sonrasında. Ve tekrar odaya dönüo Jungkook'u uyandırmayı planladı.
Jungkook'un tarafında yatağın ucuna oturup saçlarını okşadı biraz. Dayanamayıp burnuna tekrar öpücük kondurduğunda Jungkook kısıkça gözlerini açtı. "Uyan bakalım uykucu tavşan dersine geç kalacaksın. Sana harika bir kahvaltı hazırladım mükemmel bir sevgiliyim." Deyip saçlarını elinin tersiyle arkaya attı. Bu hareketiyle birlikte feels geçirme sırası Jungkook'taydı.
"Günaydın, beni de uyandırsaydın hyung yardım ederdim hazırlamana. "
"Kıyamadım uyandırmaya. Sana hiç kıyamıyorum ama bu zaafımı kullanma tamam mı?"
Uzunca bir sohbet eşliğinde kahvaltı yaptıktan sonra birlikte evden çıkmışlardı. Birbirlerinin tenine duydukları istek dışında birde birlikte yaptıkları hoş sohbetlere dair özlem vardı içlerinde. Bunu kahvaltı da konuşurken ikisi de fark etmişti. Ödev yaptıkları birbirlerini yavaş yavaş tanıdıkları hoş zamanlar gibi hissettirmişti yeniden.
Taehyung şoför koltuğunda Jungkook'ta yanındaki koltuktan indikten sonra Taehyung Jungkook'un yanına gelip elini tuttu ve birlikte okula adımladılar. İkisinde de tatlı bir heyecan vardı ellerine bakıp kaçamak bakışlar atıyorlardı. Ama asıl unuttukları tüm okulun ellerine odaklanmış olmasıydı. Jungkook ilk defa başkalarının düşüncelerini değil de sadece Taehyung ve kendisinin düşüncelerini umursuyordu. Taehyunh ise Jungkook'un sevgilisi olduğunu artık herkesin öğrendiğinin farkındaydı. İçten içe zevk alıyordu bundan. Özellikle Jungkook hakkında atıp tutan aptalları düşününce...
Tekrar okuyamadım. Yazım hataları varsa sonra düzelteceğim. Umarım bölümü beğenirsiniiiiz. Lütfen yorum yapın ne düşündüğünüzü merak ediyoree. Neyse çok konuştum. İyi uykular hepinize💜 Kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smart Is The New Sexy | Taekook ✅
FanficTaehyung zeki bir oyun yapımcısı aynı zamanda bilgisayar mühendisliği öğrencisidir. Alt sınıflardan ona hayran olan Jungkook, birlikte proje yapmak için ona mesaj atar. Ama bilmediği bir şey vardır. | Texting olarak başlayan ama asla texting olarak...