Pohled Lexi:
Jako přišlo mi celkem vtipný, že někdo křičel...nebo spíš přímo řval na toho velkýho Dereka Halea. A ještě ke všemu holka, která byla nejspíš jeho bývalá holka nebo co já vím, nějaká alfa, která se ho snažila v minulosti zabít. No, ale to spíš ne. To už by jsme byli mrtví všichni a navíc je to Isaacova sestra. Ale co musím říct, má krásnou dceru. Je celá Tina, možná ještě hezčí. No a právě teď ji bereme na procházku po Beacon Hills. Ale samozřejmě ne do lesa. To by sestra Isaaca, Tina, mamina ani alfa nepřežila. To mi věřte.
Tina:
"Takže anyway, proč jsem tady. No rozhodně ne proto abych s tebou trávila svůj drahocenný čas a ani pro moje vlastní potěšení. Jsem tu kvůli Iz, a její proměně.", řekla jsem mu na rovinu. Nebudu si tady hrát na to jak moc mi ten jeho ksicht chyběl. Protože ne, nechyběl.
"A proč zrovna já, bych ti měl pomoct. Je to snad moje starost?", odpověděl jako kdyby bez zájmu, přitom oba víme o co mi jde.
"Tak vidím, že za ty 4 roky se tvoje inteligence zřejmě vůbec nezvýšila. Takže, aby jsi to pochopil. Ty máš s tím zkušenost a potřebuju vědět jak mám pomoct svojí dceři s proměnou a kdy to nejspíš přijde. Mám o ni strach chápeš.",odpověděla jsem mu rázně, nemám náladu na nějaký jeho stupidní hry.
"Přesně jak si řekla, svojí dce...", chtěl to doříct, ale já ho přerušila.
"Na tohle nemám náladu, vím že ti to už došlo a chceš to slyšet z mojí pusy. Tak fajn, já to řeknu.", chtěla jsem to říct ale..
"No tak do toho. Stejně to neřekneš.",ucechtl se. Fajn jak chceš chlapečku.
"Je to i tvoje dcera!!",zařvala jsem jak nejvíc jsem mohla.
"Kdo je čí dcera ?", ozval se povědomí hlas za mnou. Peter.
"Petere", vydechla jsem.
"Kdo... Tino? Jsi to ty?",zeptal se udiveně a políbil mi ruku. Co se mu stalo? Nějakej milej ne.
"Ahoj Petere ráda...", nedořekla jsem to, protože jsem byla přerušena křikem. A sakra ona to slyšela... A Derekovo tajemství je v háji . Ne, že by mi to vadilo. Je to jeho dcera. To on má problém, ne já.
"No to si děláš prdel!", zařvala Lexi.
Lexi:
No jako doufám, že jsem slyšela špatně, ale podle Isaacova soucitného pohledu asi ne.
"No to děláš prdel!", zařvala jsem až se moje očí rozzářily. Ale Isaac mě pohladil po ruce. Láska moje. Takže zase zhasli a já se trochu uklidnila.
"Ty máš dceru. Tino je to pravda?", řekla jsem a otočila hlavu na Tinu, která už držela v náručí Lizzie.
"Lexi....Ano je to pravda. Neměla jsi se to dozvědět takhle. Jestli teda vůbec by ti to Derek řekl .", tu poslední větu spíš zašeptala.
"Ovšem, že by mi to neřekl. Protože pan Hale si myslí, že mu všechno patří a všechno může..!", Isaac mě chtěl přerušit, já na něj zavrčela a pokračovala jsem dál.
"Ty si totiž myslíš, že když jsem na tebe nikdy nezvýšila hlas nebo tě nevinila a neurážela znamená, že mě to neštve, že si nás opustil. A taky neštve, mě to totiž užírá. Nikdy si se o mě nezajímal. Ale teď řekneš, ale já tě chtěl chránit, k čemu mi to je. Ale řeknu si OK, třeba jo. A tohle dítě. Tahle krásná holčička je tvoje dcera. Moje nevlastní sestra a Isaacova neteř. To bylo keců, že jsi moji mámu miloval a tady máš další dítě. Jako mě je jedno, že sis našel někoho novýho, máma by nechtěla, aby jsi truchlil celý život nebo držel celibát. Ale ty si udělal tu samou chybu. To je deja-vù.
Pořád dokola. Teď tady před tebou stojí tvoje další dcera. Tohle je totiž další Haleová. Takže se koukej sebrat a pomoct tvojí dceři a mojí sestře se proměnit. A Peter na tebe dohlédne.
Udělala bych to sama, ale zůstávám s Isaacem. Budeme u nás doma. Dostala jsem dopis od nějaké společnosti specializující se na závěti. Po mámě. Nechala mi krásný dům a sklep, pro vlkodlaky. Jsou tam řetězy, obojky, čelenky a všechno na co si vzpomeneš, ale bydlet tam zatím nebudu. Teď je to čistě vlkodlačí doupě. Jo a venku je boží auto. To až uvidí Stiles tak spadne na prdel. Dobře ty Tino. ",dořekla jsem svůj dlouhý monolog. Isaac zůstal se svou sestrou a já si to štrádovala ven ze skladiště.
"Měj se Tino, pa Lizzie a Isaacu, my se uvidíme zítra ve škole.", rozloučila jsem se a chtěla odejít. Ale Isaac mě zatáhnul za ruku, otočil a políbil mě. Řekl mi pá lásko. A pak hlas mého otce.
"Lexi je mi to.....", nevím co chtěl říct ale to už jsem zabouchla dveře. Dneska už nemám náladu. Za celou dobu, nikdo krom nás neřek ani slovo. Divím se, že Stiles neměl žádnou chytrou poznámku nebo Scott nezasáhl. I když je to tak lepší. Ještě bych řekla něco, čeho bych mohla litovat.
ČTEŠ
Vlčice
Werewolf~Teen wolf fan-fikce~ 1 neobyčejná dívka. 17 let . Vlkodlačí gen. Touha najít otce - - a dost možná ho zakopat hluboko pod zem. ...................................................................... To je deja-vù. Teď tady před tebou stojí tvoje dal...