Zamáváme

764 42 3
                                    

"Neboj se Tino. Zvládnu to. Sice je to ďáblík v těle anděla, ale co.", zasměju se, když se na mě Tina starostlivě dívá. Obejmu ji.
"Postarej se mi tu o ně, dobře. A hlídej Isaaca, aby neudělal žádnou blbost.", pošeptám jí do ucha.
"Dávej na sebe a na moji holčičku pozor. Svěřuje se ti můj největší poklad.",chytí mě za ramena a podívá se mi do očí. Kývneme na sebe. Teď jdu k Derekovi u kterého byla Liz, ale teď přešla k Isaacovi.
"Budeš mi chybět tati. A promiň mi moje chování prosím. Mám tě ráda. Měj se .", padnu mu kolem krku a.. to snad ne Derek Hale brečí. Při jiný situaci bych si ho klidně vyfotila. Jen kývne a řekne ať dávám bacha a že  mě miluje. A teď to nejtěžší. Běžím k němu a skočím mu kolem krku. Brečím mu na rameno, on mě taky, ale je čas.
"Miluju tě Isaacu, tak strašně moc. Ale chci, aby jsi věděl, že mi nebude vadit, když si najdeš holku. Musíš být šťastný, dobře?", pošeptám mu. On si mě vymaní z objetí a políbí mě.
"Ani mě nenapadne, Lexi. Miluju tě a počkám si na tebe. Vždycky budu čekat. Dávej na sebe pozor. Neřeknu ti měj se, protože tohle nemá být navždy sbohem.", obejmu ho, políbim a jdu si sednout za volant. Lizzie sedí vzadu za spolujezdcem, abych na ní viděla. Na všechny brečící postavy venku se podívám. Zamáváme jim a jedeme. Jsme skoro za Beacon Hills, když prijíždím okolo mých zbylých kamarádů, kteří mávají jak zběsilí, spolu s Lyd, která brečí. Zamáváme jim a jedeme vstříc velké změně, která nás čeká.
"Ségla? Jak dlouho pojedem? A kam?",zeptá se mě Liz.
"Zlatíčko, klidně spinkej. Pojedeme 3 hodinky a pak budeme 2 na letišti a potom poletíme hodinku a půl. Autíčko nám pak přivezou. Autem by jsme tam byli asi za 8 hodin. Takhle je to rychlejší a jedem na takovou delší dovču....", ale to už malá spí a já se můžu věnovat přemýšlení co bude dál. Jak si upravíme dům, kam půjde malá do školy. Já ji mám dálkově, takže dobrý. Co budeme dělat a hlavně jak se zvládnu za pár měsíců, starat o 2 děti. No to je už ve hvězdách...

VlčiceKde žijí příběhy. Začni objevovat