-Természetesen magára. Ki másra?-szólalt meg hirtelen mögülem Chris. Hogy kerül ide?!
-Na emlegetett szamár.-forgatta a szemét Sam.
-Én is örülök nektek.-vigyorgott Chris.
-Mit csinálsz te itt?-kérdeztem összezavarodva. Vajon mióta állt itt? És menyit hallott a beszélgetésünkből? Bár Sam biztos látta volna, ha itt állt volna már egy ideje.
-Anyámnak viszek teafüvet. A kedvencét csak itt árulják, és gondoltam veszek neki mert láttam, hogy fogyóban van otthon.-magyarázta.
-És ezt higgyük is el mi?-Sam tök bunkó most. Pedig Chris semmit se csinált neki.
-Igen.
-Honnan kéne tudnom, hogy nem Zoe üzent neked, hogy itt vagyunk és gyere ide.-Mi van? Ezt komolyan kimondta és megkérdezte?
-Kezdesz nevetséges lenni Szemüveg. Miért üzenne nekem Zoe, hogy jöjjek ide, mikor tudja, hogy utálsz engem? Nem gondolod, hogy már a vicc kategóriában vagy?-érvelt logikusan Chris.
-Igen Sam. Nem is értem, hogy juthat ilyen eszedbe. Éppen próbálok veled kibékülni, ha nem tűnt volna fel. Elhívtalak, hogy négyszemközt beszéljünk. Még a lányokat sem hívtam el. Sőt, a folyosón is megkértem Christ, hogy ne jöjjön oda hozzánk, mert tudom, hogy téged zavart. Fogalmam sem volt, hogy meg fog jelenni itt. Neki sem volt fogalma arról, hogy mi itt leszünk. Én mindent próbálok megtenni az érdekében, hogy mi ketten kibéküljünk. De ehhez két ember kell. Neked is akarnod kell, hogy működjön a barátságunk. De ahogy érzékelem, ebből már nem akarsz.-beszéd közben kicsordult az első könnycseppem.-Pedig tudod. Elmondtam neked mit érzek. És te nem vagy képes elfogadni ezt, és túllépni rajta. Önző vagy Sam. Nagyon.
-Én vagyok az önző?-kérdezte Sam. Dühösnek tűnt. De én is az voltam.
-Igen.
-Uhuh, miért nincs nálam popcorn!-csettintett Chris.
-Csitt!-szóltunk rá egyszerre.
-Jól van bocs. Inkább hagylak titeket veszekedni, és veszek anyának teafüvet. Szemüveg,-biccentett Sam felé.-Szia Zoe.-kacsintott, majd lazán elsétált a pénztár felé.
-Miért lennék én az önző Zoe? Mert próbállak megvédeni ettől az embertől? Mert nem akarom, hogy teljesen összetörj, ha megun téged?-kérdezte. Rá sem ismerek.
-Nem is ismered őt.-suttogtam mérgesen.
-Az istenért már! Zoe! Te sem ismered őt! Láttad, beleszerettél és bumm. Elvesztettünk téged.
-Azt mondtad megértesz engem. Nem úgy tűnik.
-Hidd el Zoe. Pontosan értem mire gondolsz. Nem hiszem el, hogy nem vetted észre. Még csak titkolni sem próbáltam. Még ez a balfék Dice is észrevette.-nevetett Sam.
-Ne hívd így...
-Óh..már véded is. Istenem Zoe vedd már észre magad. De komolyan! Ugyan abban a cipőben vagyok, mint te. Van egy lány aki tetszik. Akit mikor megláttam, tudtam, hogy nekem Ő kell. Ugyanazt érzem vele szemben, mint te ezzel a tuskóval.-hangja lehalkult.
-Ki az a lány?-kérdeztem elhalt hangon.
-Tudnod kéne...
-Ki. Az. A. Lány. Sam?-kérdeztem tagoltan. Kérlek ne...kérlek ne.
-Te.-és bumm. Minden világos lett. Hogy Sam miért ilyen dühös Chrisre. Hogy miért utálja ennyire. Teljesen megváltozott mióta elmondtam neki, hogy mit érzek Chris iránt.
YOU ARE READING
A rosszfiú szerelme |✔| |JAVÍTÁS ALATT|
RomanceEgy menő srác, és egy stréber lány mesébe illő szerelme. Izgalmakkal és egy kis akcióval körítve.