-Na bébi, választottál már valamit?-kérdezte Chris rám pillantva az étlapból.
-Szerintem én maradok a szimpla bolognai-nál.-nevettem halkan.-Itt egy csomó olyan kaja van, amit nem is ismerek.
-Igen, puccos hely, de bébi azt eszel amit szeretnél. Ha te bolognai-t szeretnél enni, akkor azt eszel.-mosolygott rám.
-Eszünk levest is? Csak mert én nem vagyok nagyon leveses, de ez a fehércsokis leves felkeltette a figyelmemet.-kérdezem az étlapot kémlelve.
-Uhh azt én is megkóstolom.-vigyorog rám.
-Jó estét! Sikerült választani?-jött oda hozzánk a pincér.
-Igen, szeretnénk kérni két fehércsokoládés levest, illetve egy bolognai spagettit és baconbe tekert csirkemellcsíkokat hasábburgonyával.-válaszolt Chris.
-Rendben. Inni mit hozhatok?
-Egy üveg rosét szeretnénk.-mosolygott Chris.
-Rendben. Már is hozom az italt.-kérte el a pincér az étlapokat.
-Köszönjük szépen!-mosolyogtam a pincérre.
Amíg vártunk az ételre beszélgettünk sok minden apróságról. Szóba került az, hogy vajon milyen lehet a csokileves. Kis idő múlva visszatért a pincér, és letett elénk két borospoharat, és az üveg rosé-t kibontva töltött nekünk.
A bort kortyolgatva eldöntöttem, hogy ez lesz a kedvenc borom, nagyon finom.
-Egyébként, hogyhogy ihatunk bort? Még nem vagyunk nagykorúak.-néztem Chris-re, mert ez a kérdés azóta foglalkoztat, amióta bort rendelt.
-Apám ismeri a tulajt, és szólt neki, hogy ma este jövünk ide, és rendelhetünk bort. Nem lesz baj, ne aggódj. Pár hónap múlva úgyis 18 leszek. Ennyit kibírunk.-vigyorgott rám.
-Hát oké.-kuncogtam a magabiztosságán.
Nem sokkal később visszatért a már ismert pincér, és letette elénk a két csokilevest.
-Jó étvágyat kívánok hozzá.-mosolygott, és sietett is el.
-Na lássuk, milyen egy csokiból készült leves.-mondta Chris, majd megfogta a kanalát, és mert a levesből.
Követtem a példáját, és én is megkóstoltam.
-Uhh anyám, ez nagyon ott van.-mondta Chris meglepődve, és mohón falta a levest, de próbálta visszafogni magát, hiszen egy nem kicsit híres étteremben vagyunk.
-Tényleg nagyon finom, örülök, hogy ezt választottam.-bólogattam evés közben.
A leves után megbeszéltük, hogy nagyon finom volt, és mind a kettőnknek nagyon ízlett.
Már a második fogást is megettük, már csak a maradék bort kortyolgatjuk és beszélgetünk.
A randi után Chris-ékhez mentünk vissza. Péntek lévén itt aludhatok náluk, mert nem kell holnap suliba menni.
-Na bébi milyen volt a randink?-kérdezi Chris már az ágyában fekve. Együtt fürödtünk a szokásos módon, a kádban ülve. Én zavarban voltam még mindig, és Chris udvarias volt, mint mindig.
-Nagyon tetszett. Finomak voltak a fogások, a bor is ízlett. Köszönöm szépen.-bújtam a nyakába.
-Neked bármit bébi.-ad egy lágy csókot, és magához ölel.
Nemsokára el is aludtunk.
*2 hónap múlva*
Chris szemszöge:
BINABASA MO ANG
A rosszfiú szerelme |✔| |JAVÍTÁS ALATT|
RomanceEgy menő srác, és egy stréber lány mesébe illő szerelme. Izgalmakkal és egy kis akcióval körítve.