[Két vágy, egy válasz]

1.3K 13 2
                                    

★NCT Jaemin, BTS Taehyung★

Főszereplő(k): Na Jaemin, Kim Taehyung, T/N
Mellékszereplő(k): Lee Min Hee, Tanárnő
Szavak száma: 1256
Rész szám: Harmadik rész
Folytatás: Lesz
Író: Kpop__Lover_

★Történet★

Jaemin, aki veled volt jóban rosszban és Taehyung, aki nemrég toppant be az életetbe... Egy ideig nem volt kérdés hogy melyiket fogod választani, ha választanod kell. Viszont ez egyik nap megváltozott.
Jaeminnel a suliba tartottatok és az iskola utcájánál csatlakozott hozzátok Tae is.

Kopj le, Taehyung. – szólt oda mérgesen Jae.

Eszemben sincs. – válaszolt neki egyszerűen.

Az út többi részén csendben voltatok, hisz, tapintható volt a feszültség a két fiú között.
Te tudtad, hogy Taehyungnak tetszel, mert nem egyszer mondta már el mikor kettesben voltatok, de te mindig ügyesen hárítottad be próbálkozásait, mert magad sem tudtad, hogy mit érzel Jaemin iránt, így csak várni akartál egy kicsit.
Beéretek a suliba és Jaeminnel bementetek az osztályba, Tae pedig kénytelen volt elválni tőletek, mert ő a másik osztályba járt.
Jaeminnek rögtön elment a kedve mindentől mikor meglátta az osztályotok "menő csajait", akiket mindenki ismert. A vezetőjük, Lee Min Hee, aki első óta rá van szálva barátodra, folyamatosan flörtöl vele és célozgat arra, hogy szívesen lefeküdne Jae-vel, persze a fiúnak esze ágában sincs összejönni Min Hee-vel.
Leültél a helyedre és legjobb barátod is elsétált az osztály másik felébe, a padjához. Mivel folyton beszéltetek és az unalmas órákon szórakoztattátok egymást, a tanárnak szét kellett ültetnie titeket, így Jae pont megkapta azt a padot, ahol Miss Universe ül. Részben sajnáltad a fiút, mert Min Hee egy perc nyugtot se hagyott neki, részben pedig féltékeny voltál.
Ekkor Miss Madonna csábosan odasétált Jaeminhez és az asztalra hajolt.

Szia drágám. Nem akarsz jobban megismerni a raktárban? – nézett rá, miközben megnyalta a szája szélét.

Szia cicuka, nehogy kicsorduljon a nyálad – vágott vissza neki Jaemin, egy csomó iróniával a hangjában.

Min Hee erre csak ledobta magát a fiú melletti üres székre és durcizni kezdett, a többi diák pedig "Úú"-zott, vagy valami hasonló hangokat adtak ki.

Megbántottad pici szívem – játszotta magát, ahogy boci szemekkel nézett vissza Jaemin-re és a jobb kezét a szívéhez rakta.

Nem lehet olyan rossz, hisz egy ribi ezt minden nap át éli. – válaszolt egy egyszerű vállrántás kiséretében, majd az osztály nagyrésze megint "Úúú"-zott.

Ezzel a beszélgetésük abba is maradt. Titkon örültél, hogy Jaemin így beszólt a lánynak, mégis azt érezted, hogy ha így folytatják egymásba szeretnek és még a legjobb barátod is elveszíted.
Már az első óra is unalmas volt, amíg Min Hee nem csapta ki a hisztit. Egyszerűen sírva fakadt és kiszaladt az osztályból. Sem a tanárnő, s a diákok nem értették, hogy mi történt, hisz még csak hozzá se szóltak.

Jaemin! A te padtársad! Menj utána és nézd meg mi a baja! – szólalt meg a tanárnő.

De ta-

Nincs de! Indulj.

Jaemin megindult kifelé és a te padod elé érve elsutogott egy "Bocs, én megpróbáltam"-ot, majd végleg kiment. Óra végéig nem is láttad, de még szünet előtt se jött vissza a terembe. Amint kicsöngettek, rohantál volna ki, de egy kéz az ajtónál vissza rántott és rögvest a mellkasához húzott. Nagyon meglepődtél, de mikor megérezted Taehyung tipikus illatát megnyugodtál.

Kpop ImaginesWhere stories live. Discover now