★NCT Jaemin, BTS Taehyung★
Főszereplő(k): Na Jaemin, Kim Taehyung, T/N
Mellékszereplő(k): Lee Min Hee
Szavak száma: 1196
Rész száma: Negyedik rész (Harmadik folytatása)
Folytatás: Nem lesz
Író: Kpop__Lover_★Történet★
☆Előző részben☆
– Te! – szólt neked – Most megkapod a magadét! – fejezte be, majd a barátodra nézett – Te pedig szépen végignézed. – fejezte be, majd nevetni kezdett.
☆☆☆☆☆
Miután befejezte gúnyos nevetését, a lányok, minden menekülési útvonalat elzárva, álltak köréd egy szabálytalan kört alkotva. Jaemin is ott állt és még ha erősebb is lett volna annál a két talpnyaló fiúnál, nem próbált meg, sem megszökni, sem pedig hárítani az első rúgást amit egyenesen a hasadba kaptál. Ezután egyre többször rúgtak meg vagy épp ütöttek, te pedig semmit sem tudtál tenni ellene. Már fájt mindened, mikor felnéztél Jaeminre, aki csak lehajtotta fejét.
Taehyung szemszöge:
Az az átkozott töritanár tovább bent tartott minket csengetés után, így 4-5 perccel később jöttünk ki mint a többiek. Kiértem az iskola kapun és úgydöntöttem a hosszabb utat választom, ami T/N lakása felé vezetett, így több időm lesz majd gondolkodni. Kíváncsi voltam, hogy T/N mit mond majd Jaeminnek, miután bevallotta neki az érzéseit. Biztos vagyok benne, hogy a karjaiba fog rohanni, miután átgondolta ezt az egész szitut. Rég óta barátok és nekem esélyem sincs, szétszakítani őket, vagy legalább elérni, hogy engem szeressen. Én tényleg őszinte és szín tiszta szerelmet érzek a lány iránt és reméltem, hogy ami történt a barátja és Min Hee között észhez térinti. Igaz semmi közöm ahhoz a dologhoz, de nem úgy tűnt mintha Jaemin annyira kényszerítve lett volna rá, na meg ahogy simogatta a csajt szünet előtt...szerintem az egész kamu volt. De végülis nem az én dolgom.
Gondolatmenetemből egy lány vihogása zökkentett ki. Felnéztem és láttam ahogy pár lány körben áll közöttük két fiú, akik egy harmadikat fognak. A földön egyértelműen volt valami, vagy valaki, amit a cicababák hevesen rúgdostak, néhol üttek. Ezt pedig nem nézhettem tétlenül, legyen az akárki aki a csapdájukba esett. Odarohantam, félre löktem az egyik fiú és az egyik lany vállát, hogy középre kerüljek. Amint ez megtörtént elordítottam magam.– ELÉG LEGYEN!!! – a lányok rögtön leálltak és bambulva néztek rám – Tűnjetek innen, különben hívom a zsarukat! – jelentettem ki, de ahogy a három fiúra néztem, akik a középsőt fogták, elképedtem.
A középső fiú Jaemin volt, aki lehajtotta fejét, de még így is látszódott a kisebb daganat a szeme alatt.
Az egyik lány hangosan nevetni kezdett és Min Hee hisztérikus hangját véltem felfedezni benne.– Jólvan csajok. Úgyis eleget kapott. – nevetett tovább, miközben intett a két fiú talpnyalójának, hogy kövessék és el is mentek.
Ekkor néztem le a földön fekvő áldozatukra, aki összekuporodva várta a további ütéseket. Hozzá értem a vállához, mire összerezzent, de miután rajött, hogy vége van, felemelte fejét. A vér is kihűlt bennem, mikor felismertem. T/N feküdt a földön, könnyes szemekkel, meggyötört arccal. Megkerültem gyenge testét és karjaimba emeltem, majd elindultam vele. Néhányszor már láttam, melyik házba megy be, így tudtam hová kell vinnem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kpop Imagines
DiversosKülönböző Idolok, különböző szituációk. Kérni szabadon lehet Kommentben és privátban is elérhettek.