★BTS Jin★
Főszereplő(k): T/N, Jin
Mellékszereplő(k): Taehyung, Jimin
Szavak száma: 1028
Rész száma: Első rész
Műfaj: Romantikus
Író: Kpop__Lover_★Történet★
Két éve élsz dél-koreában. Van rendes munkád, pár barátod, egy csodás lakásod és teljes az életed. A városban majdnem mindennapos volt, hogy láttál egy csapat lányt, akik szaladtak egyik helyről a másikra, mert láttak valakit, aki hasonlított kedvencükre. Nem értetted, hogy miért kell ekkora felhajtás, hisz te mindig is a nyugodtabb fanok közé tartoztál, akik ha találkoznának a kedvencükkel elpirulnának és lehajtanák a fejüket.
A kedvenc bandád a híres-neves BTS volt és ha megnéztél egy-egy videót alig tudtad levenni a szemed MR. Worldwide Handsome-ról. Tisztelted őt, hisz csodálatosan fejlődött mindig a jó értelemben, a nevetése pedig téged is nevetésre késztetett. Amikor hallottad énekelni egyszerre tudtál volna sírni és örülni.
Egyik szabadnapodon a boltból igyekeztél haza. Épp leakartál fordulni az egyik sarkon, mikor egy rohanó huszonéves férfi hátulról elkapta a vállad, gyorsan átrántott a másik utcára a falhoz nyomott és kérlelő szemmel mondta hogy segíts neki. Kinéztél a sarkon és a szokásos futó, lány-tucatot láttad. Bólintottál a férfi pedig gyorsan elbújt a legközelebbi háztömb takarásába.
A lánytömeg kiért a sarokra, te pedig nyomban útbaigazítást adtál nekik az ellenkező irányba.– És a sarkon jobbra! – kiáltottál utánnuk, akik már majdnem az utca végén jártak.
Mikor láttad, hogy elfordultak, boldogan mehettél tovább, hisz lehet, hogy egy életet mentettél meg az előbb. Igaz, nem tudtad kiét, hisz az illetőn szájmaszk volt, de boldog voltál. Viszont nem is igazán érdekelt, hogy kibújt meg a maszk mögött, örültél hogy segíthettél.
Gyorsan előkerested a fülhallgatód, bedugtad a füledbe, elindítottad a kedvenc lejátszási listád és mentél volna, mikor láttad hogy az ebéded, amit vettél, teljesen ehetetlenné vált.
A szemed sarkából láttad, hogy valaki melléd állt, gyorsan kivetted a fülhallgatót és megállítottad a zenét.– Nagyon sajnálom, hogy megijesztettelek és így tönkre ment az étel. Nagyon sürgős volt? – nézett rád, de a maszkot még mindig nem vette le.
– Áh dehogy. Majd összedobok valami ehetőt otthon. – legyintettél gyorsan.
– Messze laksz? – kiváncsiskodott.
Nem tudtad mit mondj, hisz mégiscsak egy idegen és inkább azt hazudtad, hogy a közelben laksz, de valójában a bolt amit választottál elég messze esett a lakásodtól.– Nem, nem messze innen. – válaszoltad.
– Szeretnélek kárpótolni az ebédért. A srácok már biztos rendeltek. Nincs kedved eljönni hozzánk, hogy jóvá tegyem? Eskü finom lesz. Vagy sietsz? – vakarta meg tarkóját.
– Jólvan, legyen. Elfogadom a meghívást. – mondtad, mosolyogva.
Még csak most tudtad realizálni, hogy a megmentetted elég jól néz ki. A fején egy fehér színű horgász sapka takarta el sötétbarna haját, az orrát és a száját is egy szintén fehér szájmaszk mögé rejtette. Egy fekete, bő pulcsit viselt, amit egy fehér crossbody táskával keresztezett. Ezek mellé fekete szagatott nadrágot és szintén fekete cipőt viselt. Elég egyhangúnak találtad, de neked is vannak ilyen napjaid és annak ellenére, hogy csak fekete-fehér, jó összeállításnak gondoltad.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kpop Imagines
AcakKülönböző Idolok, különböző szituációk. Kérni szabadon lehet Kommentben és privátban is elérhettek.