"Raina?"
Čiernovláska otočila hlavu smerom k nemu.
"Teraz sa vrátite do svojej izby," oznámil jej pokojne a naznačil jej, aby odišla z miestnosti.
"Čo ste zistili?" spýtala sa ho bezvýrazne.
"Zistili sme, že to máte pod kontrolou," odvetil jej jednoducho a na jeho tvári sa zjavil milý úsmev venovaný len a len jej.
"Ako inak," odvrkla, vstala a ani sa naňho nepozrela. Pohľad zabodla len pred seba a odišla z miestnosti. Potom zastala na chodbe.
"Ste v poriadku?"
"Hej, na čo tie hlúpe otázky?!" zafrflala.
"Len pre istotu," celú si ju premeral a nakoniec ju zaviedol naspäť do jej izby.
"Spravíme vám ešte niekoľko testov. Budeme to musieť urobiť v prítomnosti Ayano a Haka."
Pomaly sa k nemu otočila a nadvihla obočie, "Na čo?!"
"Aby sme si boli na 100% istí, že to neprevezme Asami," odvetil jej jednoducho a nakoniec si povzdychol.
Čiernovláska pevne stisla pery tak, že jej nie sú vidieť. Zahľadela sa tomu chorému magorovi do tváre a po chvíli ticha hlesla, "Všetko len komplikujete. Dlho ma to tu baviť nebude," sykla akoby ho tými slovami chcela prebodnúť.
V tom sa Tanaka zatváril priam neidentifikovateľne, "Oddýchnite si," rozlúčil sa s ňou týmito slovami, odvrátil od nej pohľad a svižnými krokmi odišiel z izby, pričom sa dvere za ním zatvorili a zamkli.
Obidve stoja oproti sebe v samotnej ničote. Vyzerajú rovnako, avšak je to len vzhľad a nič iné nemajú spoločné. Ich povahy majú inú podstatu, ich postoje sú odlišné.
"Prečo si tu?" zopakovala Asami.
"Tak ty si nezabudla na náš rozhovor? Myslela som, že si to nechala tak. Jeden mesiac je dlhá doba," poznamenala Raina s úškrnom.
Obidve si hľadia priamo do očí.
Asami sa zhlboka nadýchla a nakoniec vydýchla, "Si tu pre mňa," odpovedala s pokojným tónom v hlase, v jej očiach sa zračila úľava. Dlho sa pýtala samej seba, čo je zač, prečo je tu a prečo musí prekonať ďalšiu náročnú prekážku a prečo, keď... začala byť šťastná, tak sa to znova muselo pokaziť? Jeden mesiac bola uväznená vo vlastnom tele, ktoré ani nemohla používať. Vpustila do seba niečo, čo jej telo nikdy neprijme. Prišla na to. Život nie je vždy perfektný. Každý potrebuje prekonať prekážky, ktoré mu život nachystal. Tým sa človek stáva silnejším, odolnejším a skúsenejším.
"Čo?!" nechápavo sa jej spýtala a zároveň pobavene.
"To je odpoveď na tvoju otázku," vysvetlila jej jednoducho a sama je prekvapená z toho, na čo prišla.
"To nemyslíš vážne!" zasmiala sa, "Hlúpejšiu odpoveď si si nemohla vymyslieť..." dodala pobavene a pokrútila hlavou.
"Naozaj si tu pre mňa. Môj otec vytvoril druh sily, ktorú som sa mala naučiť ovládať. Jeho plán bol, aby som bola jeho zabijakom bez emócií a vlastných názorov, ale to sa mu nepodarilo vďaka strýkovi. Ten ma naučil silu používať vo vlastný prospech, aby som ochraňovala mojich blízkych..."
Rainin úsmev zamrzol na tvári.
Asami sa zhlboka nadýchla a pokračovala, "...ty... Si len zo skúmavky. Si umelo vytvorená sila, ktorá vyprchá.."
ESTÁS LEYENDO
Protector (pokračovanie na Killers)
Misterio / SuspensoPo rozpade Kohakovej skupiny sa bývalí členovia musia postaviť na vlastné nohy a spoľahnúť sa sami na seba. Nie je to také jednoduché a najmä po strate niektorých členov. Hajime patrí medzi tých, ktorí sa ťažko vyrovnávajú so smrťou blízkeho. Haku j...