DUUA

646 105 74
                                    

Jalan- jalan cari makan~
Bonus dah dapat makan mahal-mahal~
Dah sampai kedai makan~
Oder ramyeon satu~
Huhuhuhuhuhuhu~

Aku bernyanyi riang, semua sebab bossku yang baik hati.Lepas ni, boleh lah aku try beli makanan untuk kucing aku yang mahal-mahal.Bukan apa sebab kucing aku ni kadang-kadang mintak stik daging,chicken chop lah,nasi lemak ayam pun dia minta.Yang aku bagi hanyalah........















Makanan kucing Rm2.10 beli dekat Eco hiks....gue minta maaf. Nanti aku try beli makanan kucing yang ada jenama yang bagus okay.

Sedang aku berjalan menuju ke destinasi yang hendak dituju aku memberhentikan langkah dihadapan kedai yang bernama FOOD CAT SADO  dan perkataan SADO tu membuatkan aku masuk terus ke dalam kedai tu.HAHAHAHAHA aura kesadoan kuat sangat. K hambar.

Masuk sahaja dalam kedai...ada seorang makcik pandang aku dengan senyuman lebar gila weyh segham aku~ mungkin owner kedai? Aku pun lemparkan kembali senyuman FAKE pada makcik tu.

Baru sahaja aku nak buka mulut untuk beritahu hajat aku datang ke situ...makcik tu terlebih dahulu bercakap.

"Eh! Selamat Datang ke kedai makcik  iaitu FOOD CAT SADO!"makcik itu mengucapkan selamat datang pada aku. Aku pun bow 90°C darjah tiber.

"Hm...makcik saya datang ni nak bel-"kata-kata aku dipotong oleh makcik ni.

"Kamu datang sini nak beli makanan kucing kan? Tak payah susah-susah ni, makcik ada jual makanan kucing yang bernama POWER CAT kamu beli,kucing kamu kenyang."katanya pada aku.

Dan tiba-tiba, dia pasang satu ringtone lagu yang tidak dikenali.Dan terus bernyanyi.

Power cat memberi kucing kekuatan~
Untuk selalu SADO dan GEMBIRA!~

"Terima kasih ya! Makcik dah lama tak terima pelanggan itulah yang suara makcik ni dah jadi serak-serak basah ni"katanya pada aku.Aku pula hanya blur. Aku datang sini nak tengok konsert  atau beli makanan kucing weyhh...

Disebabkan aku teringat akan kucing aku dekat rumah dah laporrrr sangat tu kesian dia. Aku pun setuju membeli makanan kucing tu  POWER MAN kan eh tak POWER CAT hohohoho.

Lepas dah bayar harga makanan kucing itu yang berharga 30won aku pun bersedia nak balik tapi makcik tu pegang tangan aku pulak.

"Makcik nak apa lagi eh? Saya nak balik..."kataku sambil menarik balik tangan aku yang dipegang oleh makcik tu.

"Ingat! Kamu boleh beri makan kucing kamu sebanyak 2 kali sahaja jangan lebih dari itu!"katanya sambil menayangkan muka serius.Halah jangan marah seghammm kitee...

"Iya makcik saya faham"kataku terus keluar dari kedai.Tiba-tiba aku baru teringat nak tanya dia kalau aku bagi kucing aku makan lebih dari 2 kali apa yang akan jadi dengan kucing aku?? Terus aku pusing belakang nak masuk kedai tu balik.Masuk-masuk je makcik tu takde.

"MAKCIK! MAKCIK FOOD CAT SADO! SAYA NAK TANYA NI?"tiada yang menyahut.Aku pun balik lah dengan membawa makanan kucing tu.

Makcik  tu? Mungkin pi melepas kat tandas kot. Biar lah dia janji kucing aku dapat makan.

Tanpa dia sedar, makcik tu memerhati dirinya dari dalam kedai itu sambil tersenyum sinis dihujung bibirnya.

Enjoy read okay!!!! Vomment tooo☆❤❤❤

Feayachii cloudyvxihantwo-dae_dae05LemonsTae-hanawonjCorndogtopiabongjoongchoisantinypowerjongho

𝙺𝚞𝚌𝚒𝚗𝚐 𝙹𝚊𝚍𝚒𝚊𝚗~𝙹𝚎𝚘𝚗𝚐 𝚢𝚞𝚗𝚑𝚘✔Where stories live. Discover now