SEPUULUH

423 80 124
                                    

(Sambungan chap 9)

PIN! PIN! PIN!!

Minho dengan tiba-tiba sahaja membunyikan hon kereta apabila kami bertiga telah sampai dihadapan sebuah rumah banglo.

Minho dengan tiba-tiba sahaja membunyikan hon kereta apabila kami bertiga telah sampai dihadapan sebuah rumah banglo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ini contoh rumah banglonya🌚

Buk!

Aku memukul kepala Minho perlahan.

"Aduh! Sakitlah Yun....kenapa kau pukul aku tiba-tiba hah?!"balasku sambil mengusap kepala aku yang dipukul oleh yun.

"Kau lah kata nak hantar aku pergi rumah eomma...asal kau berhenti depan rumah banglo ni?"tanya aku kembali pada minho.

"YA AMPUN!! Han yunsoo sayang ni lah rumah kau sekarang! Haish! Ni kalau aku kiss bibir tu baru tahu...."kataku pada yunsoo yang kelihatan sedikit pelik.

"Sekejap! Eomma aku beli rumah ni untuk aku ke?"tanyaku lagi.

Btw aku memang suka banyak tanya....HAHAHAHAHAHA

"Iya sayang!...."kataku lagi.

"Oh nanti aku nak call eomma aku lah btw...asal kau panggil aku sayang dan kau nak KISS aku? Betul ke?...."kata aku pada minho dan dengan sengaja aku merapatkan wajah aku pada wajahnya dan............














PANG!

Satu PENAMPAR diberikan pada wajah minho.Dia terus memegang pipinya terasa pedih...

K aku joke je bawak bertendang jangan tendang saya☻

Aku hanya menampar wajahnya perlahan dan minho melakonkan aksi kesakitan itu melebih-lebih.

Serius aku tengok je pun dah meluat rasa nak tendang je.... nasib anak orang🌚

Yunho yang duduk dibelakang yang tadi hanya berdiam diri tiba-tiba bersuara-

"Erm....tuan yun taknak keluar ke? Nak pergi mana lagi?"tanya yunho.

"Kau penat ke? Dah jom lah masuk....weyh minho dah pi balik pandu kereta tu elok-elok!"kata aku pada minho dan terus membuka pintu kereta serta terus keluar kereta.

Yunho pula tolong keluarkan barang-barang aku dari kereta minho.

"Yunsoo! Nah kunci kereta kau....kereta kau tu dah lama keluar dari bengkel....eomma kau saja letak kat sini....ambil ni.."minho menyerahkan kunci kereta pada aku.

"Erm okay thanks tau minho!"kataku sambil memberikan senyuman padanya.

"No hal lah...."katanya kembali dan terus masuk kedalam kereta.

Aku terus melambai tangan pada minho dan dia terus berlalu pergi.

Sekarang masanya untuk menikmati kebahagiaan tinggal dirumah sendiri!!! Yeahhhh

Aku terus masukkan semua barang-barang aku kedalam rumah.Yunho pula masih berdiri diluar melihat sesuatu, terus aku jalan ke arah dia.

"Yah! Buat apa tercegat dekat luar ni? Jom tolong aku kemas barang-barang aku ni...."kataku terus menarik tangan yunho dan masuk kedalam rumah.

Korang mesti nak tahukan apa yang Yunho pandang.

Tidak jauh dari rumah banglo Yunsoo.... terlihat seorang lelaki berpakaian baju jaket tebal berwarna hitam serta memakai mask hitam diwajahnya tidak lupa juga topi dipakai dikepalanya, seperti sedang memerhati mereka berdua.....

Dia hanya memandang yunho sebentar dan berlalu pergi.

Namun mungkin mereka berdua tidak tahu bahawa......










Sesuatu bakal berlaku pada yunsoo dan juga yunho.....

Chap 10 dah pub enjoy baca
Vomment sekali wahai rakan2 ku
Sayang anda semua❤❤
Btw ada yang tanya yunho dalam ff ni memang senyap je ke?

Author saja je buat macam tu HAHAHAHAHA halah nanti akan ada chap yunho bercakap tapi mungkin tak kerap sangat....

Btw thanks read and vomment this ff!❤

Tag sepecial random❤

Sanjookdimpleadasnow3xll_
jonghochoi_byunbaekhyuniee04WOOYOUNGSMILE-
iamzwaatxnyxcloudyvxiniakyeomhantwo-dae_dae05nellatixBCHANTEARSleysaminchoisantinyAlyaAlya483powerjongho

𝙺𝚞𝚌𝚒𝚗𝚐 𝙹𝚊𝚍𝚒𝚊𝚗~𝙹𝚎𝚘𝚗𝚐 𝚢𝚞𝚗𝚑𝚘✔Where stories live. Discover now