EMPPAT

543 98 105
                                    

Kring! Krong! Kring! Krong!

Buk!

Kriung!~

Aku menolak jam tidur aku jatuh ke bawah katil.Habis bunyinya dah berubah HAHAHAHAHAHAHAHA  kuat sangat ke aku tolak? Entah ler.....

Mata aku masih lagi tidak dapat dibuka dengan besar....Aku melanjutkan tidur aku.

Baru saja hendak masuk ke alam mimpi kembali, tiba-tiba kedengaran bunyi seperti sesuatu jatuh.

Buk! Kriak! Ketakkk! Cing! Cing!   (K jangan kecam aku memang tak pandai buat sound effect 🌚)

Aku terus bangun dari tidur.Mata aku tenyeh perlahan.Aku terus berada dalam posisi duduk dan mula menguap..

Sebelum keluar aku buat rengangan badan dan terus keluar bilik untuk tengok apa yang jatuh.Bunyi yang jatuh tu dengar macam dari dapur....


Keluar je bilik aku terkejut sebab makanan kucing yang aku beli semalam habis jatuh bertaburan dekat lantai ruang dapur.

"Haih! Ni mesti kerja yunho... Nak makan tu kejutkanlah aku bukan main ambil je... kang dah sepah haishhh!"aku mengeluh perlahan sambil mengutip makanan kucing yang jatuh bertaburan itu.

Sedang sibuk aku mengutip makanan kucing itu aku perasan yang seperti ada bayang-bayang besar tengah berdiri dekat depan aku....

Aku berhenti mengutip makanan kucing yang bertaburan tu.Aku hanya membatu...tidak bergerak sampailah aku perasan dua kaki manusia putih gilerrrr sedang berdiri di depan aku......

Buk!

Daripada mencangkung sebab nak kutip makanan kucing tu terduduk aku bila aku nampak nampak dan nampakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...................












Seorang manusia yang tingginya mengalahkan tiang elektrik macam dekat depan rumah aku dan wajahnya putih pucat.Satu lagi manusia tu hanya berseluar putih panjang dan tidak memakai baju sehingga menampakkan tubuhnya yang UwU    {♡~♡}

Manusia tidak berbaju itu hanya memandang aku tiada sebarang reaksi sehinggalah aku menjerit terpekik melolong.....





"TOLONG!!! ADA TIANG PECAH RUMAHHHH!!! EH TAK! ADA PENJENAYAH HUWAAAAA YUN TAKNAK MATI!!!! JANGAN BUNUH AKU!!! EOMMA!!! ADA MANUSIA HENSEM NAK GODA YUN!! DIA TAK PAKAI BAJU!!! DIA INGAT YUN NI TERGODA KE DENGAN DIA HUWAAAA!!! EOM-"mulut aku dengan tiba-tiba ditekup oleh manusia ini.Bila masa dia dekat dengan aku ni woiii!! Entah-entah bila aku terpekik melolong menjerit sambil tutup mata tadi kot....

Mulut aku masih lagi ditekup oleh telapak tangan manusia ini jadi aku tidak dapat bergerak.Dia memandang wajah aku lalu................























Tersenyum manis...




Enjoy reads and vomment❤❤

Acane baca ff ni okay tak.

Tag sepecial
cloudyvxihantwo-LemonsTae-

niakyeomhanawonjdae_dae05FeayachiiatxnyxiamzwanellatixbongjoongchoisantinyCorndogtopiaanisaleiya27cadburyna

𝙺𝚞𝚌𝚒𝚗𝚐 𝙹𝚊𝚍𝚒𝚊𝚗~𝙹𝚎𝚘𝚗𝚐 𝚢𝚞𝚗𝚑𝚘✔Where stories live. Discover now