Ini gambar JEONG YUNHO okay readersss
Hah! Macam mana mereciks takss...... Author caerrrr╮(╯▽╰)╭Sambung chap lepas~
Manusia yang tidak berbaju itu mengukir kan senyuman pada aku sambil tangan yang lagi satu menolak sesuatu pada aku.
Tetapi mata aku sekarang hanya tertumpu pada........................
Wajah nya yang masih lagi tersenyum manis(・∀・)
Hengkorang fikir apa tu?(͡° ͜ʖ ͡°)
Secara perlahan-lahan tangan nya yang menekup mulut aku mula di alih kan. Air mata aku yang tiba-tiba mengalir membuatkan dia menjauhkan tubuhnya dari aku.
Weyhhh aku nangis hiks.... hiks....
Bukan sebab apa aku cuma takut weyhh........ ಥ_ಥ tolong akuuuuu
Aku pun buat keputusan untuk lari ke bilik dan kunci tapi masa nak bangun tu aku terpegang sesuatu seperti plastik berbungkus.
Aku toleh dan ia rupa-rupanya sepeket ramen. Aku terus memandang manusia itu sambil memegang sepeket ramen itu......
Manusia itu mula mendekat dan memegang perut nya lalu di usap perlahan. Tiba-tiba dia bersuara.....
"Hiks yunho laparrr...... tuan, tolong masakan?"katanya sambil mengenyit mata.
Aku pula hanya mampu beri reaksi(⌒▽⌒)ini sahaja.Dan terus melarikan diri kedalam bilik......
Tanpa sempat aku ingin mengunci pintu bilik.... manusia tadi menolak kuat pintu itu sehingga kan aku jatuh terduduk lagi.......
Adoii! Ni mesti patah tulang punggung aku ni weyhhh!
Dia masuk sambil menayangkan wajah sedih tiberrrrr
"Tuan, yunho lapar hiks..... "aku hanya memandang manusia sesat ini untuk seketika. Nak masakan atau tak?
Tapi aku takut..... (T_T)
Aku menarik nafas berat huuuuuuuuuu~~
Dan terus berdiri. Serta menjarakkan diri aku dari dia. Tangan aku mula mencapai satu baju shirt putih dan terus lemparkan pada manusia tu."Pakai baju tu dan aku akan masakan kau ramen! Tapi jangan pergi mana-mana duduk dekat ruang tamu tu je...... Dah pergi!"kata aku menggunakan nada suara yang sedikit tinggi.
Manusia itu hanya memandang baju itu dan melihat aku.
"P.a.k.a.i b.a.j.u?"balas nya sambil mengerutkan dahi.
Pahal doh baju pun tak tahu nak pakai ke?ಥ_ಥ Haduhhhhh......
Dan terpaksa aku relakan diri aku untuk dekat pada dia hanya untuk memakaikan dia baju. Aku pegang baju shirt putih tu dan suruh dia angkat tangan lurus ke atas.
Baju itu terus aku sarung ke tubuh manusia ini dengan cepat. Tangan yang di angkat lurus ke atas aku turun kan dan aku terus jauh kan diri aku dari dia.
"Aku nak kau keluar dari bilik aku sekarang!"kata aku dengan tegas. Hahahahahahaha
Dengan senang nya manusia itu keluar dari bilik tidur aku. Nasib dia ikut cakap aku kalau tak dah lama aku tendang jeeƪ(˘ᴗ˘)┐
Kalau berani lah(T^T)
Kemudian aku terus ke dapur untuk memasakkan ramen untuk bakal sua- eh tak manusia sesat ini. Sorreyyyy typoooo
ƪ(˘ᴗ˘)┐.Dalam empat jam setengah aku bertarung di dapur hanya untuk memasak sepeket ramen ini akhirnya siap jugak... (〜^∇^)〜
Aku pun sempat mengintai manusia tu yang sedang elok duduk di atas sofa aku sambil menukar saluran tv menggunakan remote tv. Eh eh eh..... Macam bapak dia punya pulak(`Θ´)
Aku dah lah tak kenal dia.... ramen dah siap masak.... nak panggil nama dia pun aku tak tahu╮(─▽─)╭.
Dengan tiberr nya aku teringat yang dia asyik gelarkan diri dia sebagai yunho je...... jadi mungkin itu nama dia?
Aku pun memanggil manusia sesat itu dari dapur....
"YUNHO!!!"jerit aku memanggil nama manusia tu.Dengan refleksnya manusia itu menoleh kepala nya memandang aku dengan perlahan.....
A-aku.........
pun tergoda dengan wajah nya yang hotteu itu乂❤‿❤乂.....
Macam mana chap ni okay tak?
Maafkan lah saya jika hambarಥ_ಥPleaseu komen and vote(Vomment)😄
Tag sepecial❤
Sanjookdimpleadasnow3xll_iamzwaatxnyxcloudyvxihantwo-hanawonjnellatixbongjoongKINGYEOSANG-choisantinyyunhotreasurewoon_cloudpowerjonghohongyongie07AlyaAlya483joongieeeeeAteeztic_SkijeuLemonsTae-
YOU ARE READING
𝙺𝚞𝚌𝚒𝚗𝚐 𝙹𝚊𝚍𝚒𝚊𝚗~𝙹𝚎𝚘𝚗𝚐 𝚢𝚞𝚗𝚑𝚘✔
Fanfiction𝑫𝒊𝒔𝒆𝒃𝒂𝒃𝒌𝒂𝒏 𝒌𝒂𝒔𝒊𝒉 𝒔𝒂𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒕𝒂𝒌 𝒕𝒆𝒓𝒉𝒊𝒏𝒈𝒈𝒂 𝒑𝒂𝒅𝒂 𝒌𝒖𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒑𝒆𝒓𝒍𝒊𝒉𝒂𝒓𝒂𝒂𝒏 𝒏𝒚𝒂.𝑺𝒆𝒐𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒚𝒆𝒐𝒋𝒂 𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒍𝒊 𝒎𝒂𝒌𝒂𝒏𝒂𝒏 𝒌𝒖𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒓𝒋𝒆𝒏𝒂𝒎𝒂 𝑷𝑶𝑾𝑬𝑹 𝑪𝑨𝑻 𝒖...