Yeni Okulum

480 48 30
                                    

1ci bölüm:Yeni okulum

Ailemin taşınması sonucuyla okulumu değiştirmek zorunda kaldım.6 yıllık arkadaşlarımla, öğretmenlerimle veda ettim.Yeni okulumda ilk günüm olucak.Doğrusunu söylemek gerekirse internetten biraz araştırma yaptım.Bizim oturduğumuz bölgede en iyi okul denebilirdi.Kahvaltımı yapıp,üstümü değiştirip okula gidecektim.Yüzümü yıkayıp salona geçtim.Annem sofrayı hazırlıyordu.Babam her zamanki gibi televizyon izliyordu.

"Günaydın tatlım hadi gel bişeyler atıştır sonra git" diye seslendi annem

"Tamam anne" dedim.

"Kızım bu gün hiç olmazsa siyah giyinme.İlk günün okulda"kahkaha atarak araya girdi babam

"Baba ama benim en sevdiğim renk siyah"kısık bir gülüş atarak dedim

"Ender rahat bırak kızı.Ne isterse giysin"diye annem mutfaktan seslendi.Ufak kahkaha attıktan sonra odama üstümü giyinmeye gittim.Yeni okul üniformamı giyinip,saçımı yukarıdan toplayıp,parfüm sıktım.

"Baba,ben hazırım"ayakkabılarımı giyinerek seslendim babama

"Tamam kızım.Geliyorum"dedi babam

Birlikte arabaya geçerken çok heyecanlıydım.Okulum nasıl?sınıfım nasıl?okul arkadaşlarım nasıl?diye binlerce soru var kafamda.Bu benim işte.Kafasında binlerce soru olan Gizem.
Artık okulun giriş kısmına ulaştık.Okul büyüktü.5 katlıydı.Okulun bahçesinde binlerce çocuk vardı.Her kes sınıfını bulmaya çalıyordu.Okul müdürü,ve yardımcısı okul hakkında şeyler konuşuyordu.

"Hadi kızım.İyi dersler.Allah zihin açıklığı versin"alnımdan öperek söyledi babam

"Teşekkür ederim baba"diye gülümsedim

Okulun bahçesine irerledim.Gözüm 11C'ni arıyordu.Biraz gezdikten sonra nihayet yerde 11C yazılmıştı.Sırada bekledim.Yanıma ela gözlü, kızıl saçlı bir kız geldi.Sanırım oda bu sınıfta okuyor

"Selam.Ben Efsun ben bu sınıfta okuyorum.Sen sanırım yenisin"diye el uzattı

"Selam.Ben Gizem.Evet yeniyim"diye bende gülümseyerek el uzattım.

"Şimdi gelirler diğer çocuklar da.Onlarlada tanış olursun"diye tatlı bir ses tonuyla söyledi

"Tamam"diye mırıldandım
Ben buyum işte.Sessiz,utangaç,hiç kimseyle konuşmayan Gizem.

Bize doğru irerleyen 2 kişi daha geldi.Mor saçlı,ela gözlü bir kız.Kumral saçlı, kahverengi gözlü bir çocuk da bize doğru irerledi.

"Nasılsın Buse?Yaz tatilinden beri baya görüşmüyoruz"diye sevincek bir sesle Efsun Buseyi kucakladı

"İyiyim tatlım.İnanki bende seni çok özledim"dedi Buse.Bir anda bana döndü.

"Selam.Sen yeni geldin sanırım.Ben Buse"diye gülümser sesle söyledi

"Selam.Ben Gizem.Evet yeni geldim.Tanıştığımıza memnun oldum"diye utangaç sesle söyledim.

"Eee Mert sen napıyorsun?"Efsun yanınızdakı çocuğa sordu.Çocuk baya boyu uzundu.1.85 falan olurdu.Ben yanında çok küçük görünüyordum.Doğrusunu söylemek gerekirse yakışıklı bı çocuktu.Ne ben onunla ne o benimle konuştu.Üçümüzde sessizce sıramızda durduk.

Her kes bir-biriyle sohbet ediyor,tatilin nasıl geçtiğini soruyor ama ben hiç kimseyle muhabbet edemiyorum.Daha doğrusu utanıyorum.

Biraz vakit geçti.Artık 11C'nin çocukları da gelmişti.İsimlerini hala bilmiyorum.Müdür konuştuktan sonra sırayla her kes okula doğru irerledi.Bizde diğer siniflarla okula doğru gittik.Ben hiç bir yeri tanımadığım için Buse ve Efsunla gidiyordum her yere.

Nihayet zil çaldı ve sınıfa 35-40 yaşlarında siyah saçlı bir kadın girdi.Hala ne öğretmeni olduğuna dair hiç bir fikrim yoktu.

"Merhaba çocuklar.Ben Yeşim öğretmen.Sizin bu yıldan Matematik öğretmeniniz olucam"

"Of yinedemi değişti öğretmenimiz"diye bir çocuk isyan ediordu

Size garip bişey söylicem ama öğretmen bana tıpatıp benziyordu.Sanki benim yaşlanmış halimdi.

"Tamam o zaman.Hadi bakalım tanıyalım sizi"dedi öğretmen.

Ne yani şimdi ben kendimi mi tanıtacaktım 29 kişinin içerisinde? Nasıl konuşucam,çok utanıyorum
Herkesten kendini tanıttıktan sonra sıra bana geldi.

"Seni tanıyalım küçük hanım"diye gülümser sesle bana seslendi.

"Ben..benim ismim..Gizem"dedim sadece bu.Buydu işte.Kendimi tanıtamayacak kadar güçsüz olan ben.Gören sanarki kapalı bı kutuda büyüdüm.Hayatımda ilk defa okul okuyorum.

Öğretmen bana değişik bakıyordu.Acaba utandığımı anladığı için mi?Neden böyle bakıyordu bana?Neden benim kafamda her zaman bu kadar soru olur?Neden?Sizde benimle bu soruları çözmeye varmısınız?

HEPİNİZE MERHABA)))HALA HAYATIMDA İLK DEFA KİTAP YAZIYORUM.YAZIM YANLIŞLARIM OLABİLİR.ONUN İÇİN ÇOK AMA ÇOK ÖZÜR DİLERİM(。♡‿♡。)

OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin