Kelimeler Kalbimde

109 29 22
                                    

8 Bölüm~Kelimeler kalbimde

Pamuk prenses olmak vardı şuan...

Bir film gibi geçen olayların ardından eve geldik.Hala ruh gibiydim.Hala kendime gelemiyorum.Üstümü değiştirip,ellerimi yıkadım.Aynada kendi yansımama bakıp durdum.Gerçekten bu olayları yaşayan ben miydim?Benim ruhum muydu?Benim canım mıydı?Ellerimi yıkayıp salona geçtim.Annem her beni gördüğünde üzülüyordu.

"Güzel kızım yemekten sonra duş al,git dinlen biraz.Bu hafta okula gitme"üzgün sesle söyledi annem.

"Üzgünüm anne.Derslerimi ihmal etmemeliyim.Zaten gelen yıl mezun olucağız."

"Ah kızım anlıyorum senide.Ama senin sağlığın bizim için en önemlisi.Yinede sen bilirsin.Eğer kötü hissedersen gelirsin eve.Anlaştık mı?"

"Tamam anne"sessiz şekilde dedim.

Size demiş miydim ne olmak istiyorum?Muhasebeci.Adı üstünde muhasebeci işte.Aslında doktor olmak istiyordum çocuklukta.Zaten her kes çocuklukta bunları istemiyor mu?

Yarın okuldan sonra ilk işim Efsunun yanına gitmek olucak.Napıyordur şimdi tek başına orda acaba?Çok üzülüyorum onu orda öyle görünce.

Üstümü değiştirip pandalı pijamalı giyinip uyumaya gidiyordum.Telefonu sessize almak istiyordum ki...

Mert arıyor...

Nedense Mert'in aradığını görüp yüzümde tebessüm oluştu.Sebebini anlamadım ama bu beni mutlu etti açıkçası.

"İyi akşamlar Gizem napıyorsun?İyi oldun mu?"

"Evet biraz iyi oldum teşekkür ederim Mert"gülümser sesle söyledim.

"Eee napıyorsun?Umarım yinede dizi izlerken bölmüyorumdur"

"Hahah yok be.Şimdide uykumu böldün.Mutlumusun?"diye komik sesle söyledim.

"Aaa çok özür dilerim Pamuk Prenses.Yarın okulda görüşürüz"

"Görüşürüz.."

Ne Mert bana şimdi Pamuk Prenses mi dedi?Üstünde panda pijaması olan kız Pamuk Prenses mi?Ahaha şaka yapıyorsun.Pamuk Prenses olmak vardı şuan...

Yarın bakalım bizi ne maceralar bekliyor..

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Selammm benim Pamuk Prenses/Prenslerim.Sjsjsjs Pamuk Prensmi? Farkındayım çok geç-geç bölüm atıyorum.Benim kullandığım bir Instagram hesabım var.Orda daha aktif oluyorum.@selfcare.__.heart
Buraya Wattpad'dan geldim yazarsanız ben size cevap yazacağım🍫Kendinize iyi bakınnnn🍰
Not:Aşağıda Vote(Yıldız) basıp oy verirseniz çok mutlu olurum🍑

OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin