Hayatın Sınavı

119 31 9
                                    

Bölüm:7

Bu gün taburcu olucağız.Ama Efsun komadan uyanmadı.Ona bişey olmasını hiç bir zaman istemem.O çok iyi kalpli kız.Ama ne yazık ki hayat bunları haketmeyen insanları canını yakıyor.Efsun bunları yaşayacak hiç bir şey yapmadı...

"Kızım hadi gel kalkmana yardım edeyim"diye annem bana yardımcı olmak istiyordu.

"Teşekkür ederim anne.Anne Efsun uyanır değil mi?Oda gelir demi bizimle yeniden okula?"diye annemden üzgünce bir cevap bekliyordum.

"Tabiki uyanıcak güzel kızım.Uyanıp sizinle birlikte yeniden okula gelicek"

Annemin sözleri birazcık bile olsa kalbimin rahatladığını hissettim.Yataktan kalkıp,üstüme bişeyler geçirdim.Kaç gündür taranmamış saçlarımı at kuyruğu yapıp odadan çıktık.Efsunun kaldığı odaya doğru irerledik.Gördüğüm manzara beni çok üzdü.Eğlenceli,komik,her kesi güldürmeyi başaran bu kız kolunda serum,gözleri kapalı uyuyordu.Hiç bir şeyden haberi yok.Sadece uyuyor...

Kolidorun başından Busenin geldiğini gördüm.Bir-birimize sımsıkı sarıldık.Efsunun ayağı burkulmuştu.Desteğe ihtiyacı vardı.

"Gizem bunlar nasıl oldu.Ne oldu bize?Efsun neden bunu yaşadı ki?Biz kime ne yaptık?!"ağlamaktan gözleri kızaran Buse isyan ediyordu.

Sizde demi oluyor?Kendinizi sorguluyorsunuz.Ne yaptım ki ben?Ne yaptım ki hayat bana bunları yaşatıyor.Benim ne suçum vardı ki?!
İnanın bunu her kes sorguluyor.Çünki hayat bu.Hayat beklemediğimiz bir anda canımızı yakmayı çok iyi başarıyor.Her an hayat bizi zorlaya bilir.Ama pes ettirmiyor.Bize güç veriyor.Ne zaman canımızı yaktığında o kadar da güçleniyoruz farkına varmadan.

"Üzülme Buse.Efsun iyileşicek.Bize yeniden şakalar yapıcak.Yeniden bize gitara çalıcak.Sadece bi sınav bu.Ve Efsun bu sınavdan geçicek.O güçlü kız.İnan bana"diye Buseye umutlandırmak istiyordum.

Buseyle vedalaşıp annem,babam ben birlikte arabayla eve doğru irerledik.2 gün önce mutlu olarak geçtiğim sokaktan şuan üzgün olarak geçiyorum.En azından Efsun da vardı...Arkama yaslanıp kafamı anneme yasladım.Gözlerimi kapatıp olanları yeniden canlandırdım.

"Anne öğretmenlere ne oldu"diye anneme aniden soru sordum.

"Öğretmenler iyiydiler kızım.Sadece siyah saçlı bir öğretmen senin nasıl olduğunu sordu"diye annem cevapladı.Büyük ihtimalle Matematik öğretmenimdi.Ne istiyor bu kadın benden?Anneme mi söylemeliydim yoksa?Belki ben yanlış anlıyorum.Belki ben kafaya çok taktım....

Selamlarr(ʘᴗʘ✿)Nasılsınız arkadaşlar?9bölüm ve 400 okuma elde ettik.Bu çok iyi.Hepinize teşekkür ederim.Ama yorum yapmamanız beni çok üzüyor ( ・ั﹏・ั)
Ama olsun sizi yinede çok seviyorum.Hikayeye oylama yaparsanız (aşağıdakı yıldız) beni çok ama çok mutlu edersiniz.İyi varsınız.Hep gülün.Size gülmek yakışıyor(✿☉。☉)

OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin