13. poglavlje- Nisam to rekla

1K 59 0
                                    

„ Jesmo stigli?"

„ Nismo, ljubice."

10 minuta kasnije.

„ Jesmo stigli?"

„ Nismo."

10 minuta kasnije.

„ A jesmo sad stigli?"

„ Emily, prestani, molim te" zamolila je Penelopa, „ uskoro stižemo. U redu? Skreni tu desno."

„ To je to. Stigli smo, Emily."

„ Da, da, da!"

Nasmiješio se kada je djevojčica istrčala iz automobila prema velikoj kući koju je iznajmio. Zaključao je automobil pa se pridružio djevojčici koja je zastala pred ženom koja je stajala kraj ulaznih vrata i promatrala je. Sreća Božja da ta vlasnica zna engleski. Kako bi to bilo veselo da se moraju sporazumjeti.

„ Dobar dan, dobrodošli."

„ Dobar dan" pozdravio je Erik.

„ Jeste li ugodno putovali?"

„ Pa, snašli smo se. Vožnja trajektom je svakako bila zanimljiva."

„ S djecom je to uvijek zanimljivo. Nadam se da će vam biti ugodno ovdje i ako će biti bilo kakvih problema, slobodno me nazovite. Oh, i uzmite ovo. Ljudi vam ovdje baš i ne znaju strane jezike."

Erik se zahvalno nasmiješio pa uzeo dva džepna izdanja hrvatsko-engleskog rječnika. Pozdravio se sa ženom pa predao Penelopi ključ od kuće. Uzela je ključ pa krenula prema ulaznim vratima. Zadovoljno je uzdahnula kada je otvorila vrata i pred sobom ugledala ogromno otvoreno prizemlje u bijelim tonovima sa dugim zidom koji je gledao na privatnu plažu.

„ Mama, vidi! More!"

„ Da. Hajde, idemo."

Otvorila je ogromna klizna vrata koja su vodila na ogromnu drvenu terasu sa jacuzzijem i ležaljkama. Otvorila je ogromni suncobran pa sjela na ležaljku i pomogla Emily da skine haljinu. Nasmiješila se kada je djevojčica izule japanke pa potrčala niz pješčanu plažu prema moru. Brže, bolje je skinula traperice i majicu pa krenula za njom.

„ Mama, hladno je."

„ Nije. Samo skoči."

Ušla je u vodu do koljena pa skočila unutra. Otplivala je nekoliko krugova dok ju voda nije rashladila pa se vratila u plićak. Oslonila se na laktove i zabacila glavu prema suncu. E, to je bio život. Kratko je skrenula pogled prema Emily koja je sjedila do nje i nešto petljala po pijesku pa opet zatvorila oči.

Erik je odahnuo kada je napokon odnio svu prtljagu iz auta i smjestio je u sobe. Prokletnice. Samo su otišle i uvalile mu sav posao. Bacio je svoj kovčeg na krevet i iz njega izvadio kupaće pa se preodjenuo i krenuo prema plaži. Spustio je ručnik u pijesak pa sjeo u plićak do Emily.

„ O, zdravo" pozdravila je djevojčica, „ gdje si do sada?"

„ Tiho. Hajde, treba ti krema za sunčanje."

Premazao ju je cijelu kremom i poljubio je u obraz prije no što ju je pustio da otrči dublje u more. Skrenuo je pogled na Penelopu pa joj prišao. Ležala je u pijesku sa rukom prebačenom preko lica i pretpostavio je da ga nije primijetila. Savršeno.

Lagano je prešao prstima preko njenog ravnog trbuha na što je ona tiho zastenjala, a zatim se sagnuo i lagano je ugrizao iznad pupka.

„ Daj mi te naočale" naredila je.

Predao joj je sunčane naočale koje je donio iz automobila pa spustio još jedan poljubac na njen trbuh. Zgrabio je kremu za sunčanje pa je razmazao po njoj. Nije ništa rekla, ali znao je da je uživala u tome. Da nije, već bi bio u vodi.

Kradljivac mog srcaWhere stories live. Discover now