11. poglavlje- Posao

1K 58 2
                                    

„ Mama! Ne mogu! Pomozi mi!"

Emily je ljutito ušla u Penelopinu i Erikovu sobu i bacila sandale na pod. To ju je jako ljutilo. Nije mogla zakopčati te glupe sandale. Ljutito je prekrižila ruke na prsima i isturila usnu. Penelopa je provirila iz kupaonice omotana u ručnik i ljutito je promotrila. To dijete ju je upravo izvuklo iz kade.

„ Što nije u redu?"

„ Ne mogu zakopčati cipele!"

„ Ne trebamo još ići. Dođi ovamo. Idemo na kupanje."

„ Okej!"

Nasmiješila se kada je Emily potrčala do nje i ušla u kupaonicu. Legla je u ogromnu kadu pa pomogla Emily da uđe. Nasmiješila se kada je djevojčica odmah zgrabila Chi Chi koja je sjedila na rubu kade i gurnula je u vodu. U tišini je promatrala mačku koja se pokušala iščupati iz njenih kandži pa je na kraju uzela i smjestila je u krilo.

„ Dođi ovamo."

Izlila je šampon za kosu u ruke pa stala prati taj žbunj kose na djetetovoj glavi. Emily je bila zaokupljena stvaranje slapa sa spužvama u kadi pa se nije previše bunila. Oprezno je prstima raščešljala njenu kosu i pustila šampon da malo odstoji u njenoj kosi.

„ Je li Erik ljut na mene, mama?"

„ Ne. Zašto bi bio?"

„ Danas se nije želio igrati sa mnom" šapnula je djevojčica.

„ Erik nije ljut na tebe. Malo se brine zbog ovog događaja na koji idemo. Razumiješ?"

„ Da."

„ Hajde, ustani. Idemo isprati to iz tvoje kose."

Deset minuta kasnije Emily je bila sigurno omotana u ogromni kućni ogrtač i posjednuta na visoki barski stolac u kupaonici. Penelopa je podigla svoju kosu na kopčama kako joj ne bi smetala pa stala češljati Emilyinu kosu. Izvadila je ulje za kosu iz svoje toaletne torbe i nanijela ga na vrhove, a zatim cijelu kosu pošpricala sa sprejom za zaštitu od vrućine. Pažljivo je još jednom prošla četkom kroz njenu kosu, a zatim zgrabila četku i sušilo i stala sušiti njenu kosu.

Bože, koliko je to dijete imalo kose. Valjda su se tako osjećali frizeri kada bi im ona došla i rekla im: na ravno. Nije ni čudo da je sjedila i preko pola sata u salonu. Dvadeset minuta kasnije djevojčica je bila osušena, a žbunj na njenoj glavi uspješno ukroćen.

„ Želiš da ostavim ovako ili želiš kovrče?" upitala je Penelopa.

„ Kako ćeš ti imati?"

„ Ja ću imati kovrče."

„ Onda kovrče i meni, molim te."

Nasmiješila se i poljubila je u obraz pa upalila peglu za kosu. Nanijela je još jedan sloj spreja za zaštitu od vrućine i počešljala je pa ju stala kovrčati. Usred tog mukotrpnog proces, Katja je provirila u kupaonicu.

„ Hej."

„ Bok, teta Katja."

„ Uuu, netko će danas biti jako zgodan."

„ Da" potvrdila je Emily i široko se nasmiješila, „ želiš da mama i tebe sredi?"

„ Pa, kad već pitaš, neću se žaliti."

Penelopa se nasmiješila kada je napokon oblikovala zadnju kovrču i pričvrstila je sa ukosnicom na njenom tjemenu. Pokazala je na stolicu, a Katja je sjela i podigla Emily u krilo.

„ Ravno?"

„ Da, molim. Dakle, željela sam te pitati nešto. Jesi ti možda primijetila da je Armando jako zgodan?"

Kradljivac mog srcaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora