Šest mjeseci kasnije, 25. prosinac
„Mama, mama! Božić je! Tata!"
Erik je uzdahnuo i povukao pokrivač preko ramena. Udobnije se smjestio i zakopao nos u masu Penelopine kose. Taman ga je san opet počeo obuzimati kada je Emily otvorila vrata i uletjela u sobu kao tornado. Znao je da je dijete potpuno euforično jer je to bio njihov prvi Božić zajedno i nije je nikako mogao kriviti.
S uzdahom se odvojio od Penelopa i uspravio se. Ispružio je ruke i nasmiješio se kada mu je Emily doletjela u naručje. Poljubio ju je u obraz pa je uvukao pod pokrivače. Djevojčica se odmah ugodno smjestila do Penelope i stala je buditi. Nasmiješio se pa pričekao dok Chi Chi nije došetala do njega i popela mu se u krilo.
„ Ne želim mačke u svom krevetu" promrmljala je Penelopa.
„ Još nismo riješili pitanje onog akvarije enormnih razmjera u blagovaonici" podsjetio je.
Lijeno je otvorila jedno oko i pogledala ga pa povukla mačku do sebe. Poljubila je Emily i još jednom zatvorila oči.
„ Koliko dugo ćeš još spavati, mama?"
„ Dugo" uzdahnula je.
„ Ali, pokloni" podsjetila je Emily.
„ Zašto se ne bi otišla odjenuti i srediti Chi Chi" predložio je, „ dok ti to središ, mama i ja ćemo ustati i sići."
„ U redu! Ali, požurite!"
Nasmiješio se kada je djevojčica istrčala iz sobe koliko je noge nose zalupivši vratima za sobom. Skrenuo je pogled na Penelopu koja se prevrtala po krevetu kraj njega u pokušaju da se probudi. S uzdahom se prevrnula još jednom dok nije potpuno ležala na njemu sa leđima prislonjenim na njegova gola prsa. Maknuo je njenu kosu sa svog lica i spustio dlanove na njene bokove.
„ Ne nosiš donje rublje?"
„ Znaš da ne" promrmljala je, „ bio si prisutan kad sam oblačila spavaćicu."
„ Hm."
Zakolutala je očima i prevrnula se pa ga žestoko poljubila. Odmah je odgovorio gurnuvši joj jezik u usta i zakopavši prste u njenu kosu.
„ Mama! Tata! Sram vas bilo!"
Penelopa je vrisnula i odvojila se od poljupca kada joj je Emily sletjela na leđa. Skrenula je pogled preko ramena na nju i ljutito je pogledala. Recimo. Njeni ljuti pogledi svaki su dan gubili na snazi. Više je nitko nije šljivio ni pet posto ili se uplašio. Ne. To derište se čak imalo muda i nasmijati joj se.
„ Volim te, mama."
Krasno. Čak je shvatila i kako je pridobiti. Samo par riječi i zaboravila bi zašto se ljutila na nju. Čak bi joj se i nasmiješila i uputila joj poljubac u obraz. Definitivno mora poraditi na svom autoritetu jer ga dramatično gubila iz dana u dan.
„ Hajde, idemo. Pustite me da ustanem."
Erik se nasmiješio pa pomogao Emily da siđe s kreveta i sjedne do njega. Poljubio ju je u obraz pa ustao. Odšetao je u garderobu i odjenuo jednostavne crve traperice, bijelu košulju i crveni džemper. Vratio se u sobu i produžio u kupaonicu. Ignorirao je Penelopino negodovanje i kratko se sredio pa se vratio u sobu.
„ U, tata, jako si zgodan."
„ Hvala, ljubice. Hajde, idemo dolje."
Spremno ju je uhvatio kada mu je dotrčala u naručje i podigao je. Sagnuo se pa pokupio Chi Chi koja je mirno sjedila na krevetu mašući repom i vrlo samosvjesno se šepureći zbog nove ogrlice crveno zelene boje koju je dobila.
VOUS LISEZ
Kradljivac mog srca
Roman d'amourNije imao ništa... Znao je čega se odrekao. Znao je što je značio život na rubu zakona. Znao je da će život u tami biti usamljen. Znao je, ali ipak je živio tako. Imala je sve... Imala je sve što joj je trebalo, dobar posao, veliku kuću, prijatelje...