Penelopa je duboko udahnula dok je promatrala svoj odraz u ogledalu. K vragu sve, nije mislila da će tako brzo doći dan kad će stajati i gledati samu sebe u vjenčanici. Spustila je pogled na jednostavnu bijelu, usku svilenu vjenčanicu tankih naramenica i golih leđa duboko udahnula.
Možda nije bila spremna za to. Možda nisu to trebali još napraviti. S dubokim udahom je sišla s postolja pred ogledalom i prišla velikom prozoru. Nasmiješila se kada je primijetila Erika kako stoji na plaži i razgovara s Maxom o nečemu. Po mjeri krojeno odijelo boje slonovače stajalo mu je kao saliveno, a uz nedostatak kravate i bosa stopala davao je dojam kao da ga ništa od toga ne brine.
Bila je iznenađena kada joj je predložio vjenčanje u Španjolskoj, u Javei, svom rodnom kraju, ali istovremeno ju je oduševilo što joj vjeruje dovoljno da joj da pristup i tom dijelu svog života koji mu očito nije drag. Nasmiješila se kada je primijetila kako on i Max razgovaraju i smiju se nečemu. Rijetko je vidjela Erika toliko sretnog kao kad je bio s Maxom. Jedino je Emily mogla to nadmašiti.
Uzdahnula je kada je primijetila svoju djevojčicu kako gaca po plićaku iza Erika i Maxa i nešto entuzijastično priča s Lilly. Dvije su djevojčice izgledale preslatko u svojim identičnim bijelim haljinicama, sa cvijećem u kosi.
Skrenula je pogled dalje na Alexandru koja je čavrljala s Heriet i Marcellom o nečemu. Reći da je stekla veliku obitelj u tako kratko vremena, bilo bi podcjenjivanje. Ali, ipak je željela da njen otac tada bude tamo s njom. Uvijek je mislila da će je on odvesti do oltara i predati je muškarcu koji će je nastaviti voljeti kao što ju je on volio.
„ Hej."
Skrenula je pogled prema vratima i nasmiješila se kada je primijetila Katju i Valeriju kako ulaze. Odmaknula se od prozora i naslonila se na jedan od stolova u prostoriji. Znala je da Valeriju želi za svoju kumu onog trenutka kada ju je gurnula u bazen i od tada se nije predomislila.
A Katja, Katja je bila najveće iznenađenje. Nije mogla vjerovati kada ju je vidjela u Alexandrinoj staroj kući gdje su odsjeli. Izgledala je puno bolje, ne samo fizički, izgledala je sretno. I bilo joj je drago zbog toga. Ta je žena proživjela previše stvari u životu. Bilo je vrijeme da sve sjedne na svoje mjesto.
„ Dakle, što vas dovodi ovamo?" upitala je, „ još je malo rano, nije li? Imam još petnaest minuta."
„ Da, to je točno, ali imamo jedno iznenađenje za tebe."
„ Crvena, znaš da ne volim iznenađenja."
„ Svi to znaju" podsjetila je Katja, „ ali, mislile smo da bi ti se ovo moglo svidjeti. Uđite!"
Penelopa se namrštila kada su u sobu ušla tri starija, prosijeda muškarca. Poznavala je samo dvojicu i to su bili Roberto Orsini, Valerijin otac te Alberto Fabri, Erikov otac. I treći je muškarac kao i ostala dvojica bio odjeven u klasičan crni smoking sa odgovarajućom kravatom i lakiranim cipelama, ali njega nije prepoznala.
„ Pen, ovo je moj tata, Viktor" objasnila je Katja.
„ Drago mi je upoznati vas. Dakle, što sve ovo znači?"
„ Pa, znamo da ti je tvoj tata jako puno značio i da bi jako željela da te danas preda Eriku, ali nemamo tu moć da ti to poklonimo" započela je Valerija.
„ Znamo da nije isto i da nikada neće biti isto, ali nadale smo se da bi ti se svidjelo kad bi te naši očevi i Erikov naravno, otpratili danas" završila je Katja.
„ Bila bi nam čast" dodao je Erikov otac.
Kratko se nasmiješila pa nekoliko puta brzo trepnula kako bi odagnala suze koje su prijetile da će pasti. Da, njen bi otac to jako volio.
ESTÁS LEYENDO
Kradljivac mog srca
RomanceNije imao ništa... Znao je čega se odrekao. Znao je što je značio život na rubu zakona. Znao je da će život u tami biti usamljen. Znao je, ali ipak je živio tako. Imala je sve... Imala je sve što joj je trebalo, dobar posao, veliku kuću, prijatelje...