Charles pov
Nu am mai dat de Sam in urmatoarele zile decat la facultate. Cand s-a incheiat prima saptamana am decis sa petrecem sambata seara intr-unul din cluburile din oras. Cele pentru tineri, evident. Nu imi plac astfel de locuri din doua motive simple. Sunt prea scandaloase si pline de vandali. Si doi, te porti murdari usor oriunde te-ai afla. Ceea ce pentru mine ar fi chiar sfarsitul lumii.
-Nu iei loc? ma intreaba Edion in timp ce inspecteaza meniul de pe masa aruncat la intamplare. Oh, e destul de unsuros.
Cand aud acel cuvant ma departez in graba de el. Si aproape ca il iau in brate pe Darius.
-Ce tot faci, Charles? tuna el mirat. Si ma asez in final pe unul din scaune. Dupa ce ma asigur ca nu e murdar.
Ar fi trebuit totusi sa il sterg?
-Microbi. ingan speriat. Nu va atingeti de masa!
-Cred ca glumesti. gemu scurt Darius. Omule, imi dai deja dureri de cap! Nu imi spune ca ai adus spirt dupa tine.
-Nu e spirt, istetule. Ci dezifectant. Nu pune mana! spun aproape isteric. Edion doar se multumit sa ofteze ca de fiecare data.
-Lasa-l pe nebun sa isi faca de cap. Ma duc sa aduc berile. Matt, asigura-te ca nu ataca nimeni masa.
Il vad pe Matt cum da din cap si cum isi trage si el un scaun langa Darius. Scot din rucsacul negru pe care il am la mine un pachet de servetele si incep sa sterg atunci cu grija masa.
-Si scaunele, te rog. ranji Darius. Atunci il improsc pe brat cu dezifectant. Stai potolit! Ce faci?!
-Nu te va omori.
Il vad pe Matt cum rade pornit si pe Darius cum se sterge cu unul din servetelele "imprumutate" de la mine.
-Cum poti trai cu el in casa?
-Poveste lunga. sosi raspunsul lui Matt. Vad cum pica iar pe ganduri. Si dupa ce ma plimb in cerc si ma asigur ca sunt in siguranta, ma las sa alunec pe scaun. Si sa tastez pe telefon.
"Mi-e dor de tine. Cand ne mai vedem? A trecut asa de multa vreme de cand nu am mai fost impreuna Felice..."
Imi amintesc de parul ei blond. Si de atingerile sale delicate. Simt cum varfurile degetelor ei imi dezmiarda maxilarul si cum coboara pana in zona inimii mele.
-Charles, ce spui de asta? Ma trezesc atunci impuns in brat.
-Ce este? Ma gandeam. bomban scurt. Si imi trec mana prin par nervos. Acum imi sta si parul pleostit!
-Cat ai bagat mana in el, cred si eu. pufai scurt Matt. Frate, mai lasa parul sa respire si el!
-Te intrebam ce fel de bautura mai doresti sa comanzi mai tarziu. murmura scurt Darius. In fine, fac eu cinste, dupa lider!
-Pe bune? spun cu ochi stralucitori. Ma declar multumit.
-Baieti, voi fi iar singurul care va cara pana acasa? gemu atunci Matt. Imi bat pe cap fratele cu caldura.
-E in regula, oricum esti inca fratele meu mic. Trebuie sa iti mai arati si tu iubirea pentru mine!
-Nu mi-o arat mereu? Iti spal hainele, cand imi ceri, nu fac deloc dezordine,stau cu ochii pe usi,cand umbli cu persoane indecente, fur bani de la ai nostri pentru noi, vrei sa continui? Chiar si mint!
-Stii la ce ma refer, Matt.
-Voi sunteti niste frati tare dubiosi. ingana cu voce serioasa Darius. Nu pot sa inteleg sincer, daca va iubiti ori urati uneori.
CITEȘTI
Cercul seductiei
RomanceUn club de golf. Un grup de studenti. Un necunoscut ce e pe cale de a fi initiat in grupul lor. Sam stie un singur lucru. Cheia integrarii unui student intr-un grup de prieteni intr-o tara straina, consta in a atrage atentia. Ce se intampla insa can...