Ochii tai ma cheama

24 5 0
                                    

Sam pov

-Oare am facut bine, Sarah? intreb din nou cu voce joasa. Si ma uit spre ea. Sarah insa abia de imi acorda atentie. Sarah! 

Vad cum tresare brusc si cum se intoarce spre mine.

-Cara, ma tem ca o va da in bara. Si ca se va da de gol. Am senzatia ca il place. Nu am de gand sa o las sa strice insa, totul.

-Poate ai doar impresia, ca este asa. Sarah, e prietena voastra. Ai mai multa incredere in ea. spn bland.

-Oricum, ai sarutat-o foarte infocat. o aud cum spune nemultumita. Nu mi-ai spus ca esti un bun actor.

-Nu am negat vreodata ca nu as fi un bun kisser. murmur atunci mirat. De ce te deranjeaza?

-Am spus ca sa joci teatru, nu sa devii o lipitoare.

-Bine, voi fi mai atent, data viitoare. spun atunci mai linistit. Si imi arunc privire prin camera. Nu mai dau cu privirea de ei oricum. 

-Stai insa, cu ochii pe amicii sai.

-Tot acolo au ramas. Uita-te la ei. Darius, vad ca se uita spre noi.

-Unde e Alina? intreb atunci mirat. Nu dansa cu Chris mai devreme?

-Am senzatia ca fata asta se va baga in probleme mai mari decat am fi crezut noi. Daca nu apare, mergem sa o cautam, bine?

-Alex? intreb si ma uit spre ceas. Chiar speram ca planul va merge. Si ca poate unul din ei va incepe treptat, sa cedeze. Nu trebuie musai in seara asta. Ci curand.

-Inca nu poate da lovitura. Matt nu e singur. Trebuie cumva sa il indepartam de restul. 

-Vrei sa ma ocup eu de asta? o intreb si vreau sa plec. Dar Sarah ma opri. 

-Hai sa dansam. Ca sa nu batem la ochi. Trebuie sa fim atenti. Nu vrem sa tradam insa atentia. 

-Noi doi? intreb atunci putin balbait. Si o vad cum isi ingusteaza ochii caprui. 

-E vreo problema, Sam? Caci nu inteleg. Suntem prieteni. Nu avem voie sa ne amuzam putin pe seama altora?

O vad cum imi intinde mana. Si ma uit spre bratul ei dezgolit. La pielea fina, delicata a bratului, si mi-as dori sa imi pot plimba degetele peste aceasta. In schimb mimez atunci o nesiguranta de moment si in final cedez. O trag spre mine si o lipesc de trupul meu. Mirosul parfumului ei aproape ca ma innebuneste mereu. Vreau sa ma las atins de ea. De aceste degete delicate. Si sa imi las mainile sa cutreiere libere peste spatele ei gol. In timp ce...

-Sam te mai uiti in gol mult? La ce tot iti sta asa intens mintea? o aud ca spune iritata. Si clipesc des din ochi. 

De parca mi-as fi revenit dintr-o transa.

-Oh, sunt bine. mormai scurt. Si imi feresc privirea de-a ei. Sarah incearca sa ma agate din nou cu acei ochii aceia caprui si blanzi. Dar nu ii permit.

-Sam, te porti ciudat.

-Nu, ai doar tu impresia asta. O salt usor prin aer si ii vad picioarele cum ating atunci delicat podeaua. Nu le permit ochilor mei sa ii scruteze trupul sau sa se focuseze pe rochia sa scurta. De culoare negra. Nu poarta tocuri, ci sandale. Si are un ritm alert, al dansului.

-Urmeaza un vals lent. Esti pregatit, sau nu? o aud cum spune si rosesc scurt.

-Am de ales? reusesc in final sa ingaim. Si ii simt degetele cum se plimba pe umarul meu. Inchid ochii si pret de o clipa imi doresc sa nu o fi cunoscut vreodata. Cum poate o singura fata ca tip sa te faca sa simti atat de multe emotii intr-un singura clipa? Cum o singura fata iti poate da o intreaga lume, peste cap, doar cu privire? Cum poate sa iti alunge calmul cu o singura fluturare din gene? Ca semn ca e interesata?

Cercul seductieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum