Sarah pov
Inca ma gandesc la Sam. Si la discutia cu el, de ieri. Nu vreau sa ma gandesc la ce i se poate intampla de acum inainte, din vina mea. Nu am dorit nici macar o clipa sa il implic. Si sa ma folosesc de el. Nu vreau ca sa pateasca ceva.
-Sarah, e totul in ordine? vocea lui James ma aduce inapoi in prezent.
-Da, ma gandeam la Sam. Daca ne va contacta cu noi vesti, sau nu, astazi.
-Ai foarte multa incredere in el. Si nu inteleg. Doar il stii de putina vreme. Cum vine, asta, Sarah?
Ma uit incruntata spre el.
-Sugerezi cumva iar, ceva?
-Baieti, voi iar va certati? ofta scurt Clara. Nu e deloc amuzant. James, calmeaza-te. Nu mai exagera.
-Nu exagerez, cu nimic, nu stim nimic legat de el! Si i-a spus totul! Daca el lucreaza pentru Edion si ii face acum un joc? Ne-ai pus in pericol, Sarah.
-Atunci, eu voi plati pretul, nu? ii dau replica.
-Nu, toti il vom plati, din cauza prostiei tale. marai el pornit. Inainte sa sarim unul la gatul altuia, am auzit un tipat innebunit venind din bucatarie.
-Ce-a fost asta? il vad pana si pe Josh cum isi da jos castile din urechi. Voi ati auzit?
-Da, sa mearga cineva sa vada ce s-a intamplat. porunci iar James ca un imparat.
Deja ma agaseaza purtarea lui. Ma uit spre telefonul meu in treacat. Niciun mesaj din partea lui Matt.
Oare...m-am inselat?
-Morgan! silueta lui Fione aparu atunci in prag. Sarim atunci cu totii in sus, mai putin Josh. Care alege sa ramana inca trantit pe canapea.
-Ce s-a intamplat? intreb nedumerita. Ochii ei inoata acum in lacrimi. O vad cum isi chipul cu mainile, ei tremurande.
Ma astept acum la ce e mai rau.
-Fione, vorbeste cu noi. ceru sec James. Fione incepu sa planga si mai tare.
-Draga mea!spun induiosata si ma apropii de ea. O iau in brate si o aud atunci cum spune cu voce joasa.
-Nu mai e...
-Cine?
-Morgan. vocea ei e acum o soapta. Ma uit daramata spre ea.
-Poftim?!
-Morgan a murit, acum putina vreme in spital din cauza unor complicatii. Toti au fost dej anuntati. Nu sunt sigura ca Felice stie inca. E plecata cu Camelia si Alina.
-Oh, firar. imi duc mana la gura. Si ii vad pe baieti cum palesc la chip. Carla ofteaza scurt.
-Dar, asta e oribil!
-L-au omorat pe Morgan. ingana scurt James. Noi suntem clar urmatorii. E abia inceputul. Asta e un avertisment. Acum clar nu mai putem da, inapoi.
Ochii lui se atintira cu privirea asupra mea.
CITEȘTI
Cercul seductiei
RomanceUn club de golf. Un grup de studenti. Un necunoscut ce e pe cale de a fi initiat in grupul lor. Sam stie un singur lucru. Cheia integrarii unui student intr-un grup de prieteni intr-o tara straina, consta in a atrage atentia. Ce se intampla insa can...