Darius pov (si la media) - credit to the owner of the photo
Ma trantesc la una din mesele din sala de bal, impreuna cu Charles.
-Nu ma mai scol de-aici pe tot timpul distractiei. bombani scurt Charles. Il vad cum incepe sa isi toarne ceai cu pasiune in cana.
-E doar ceai, Charles. tun eu neimpresionat. E apa chioara. Cum poti sa bei apa aia?
-Ceaiul e sanatate.
-Nu mai face publicitate. pufai scurt. Si imi las mainile sa ramana incrucisate pe piept. Unde sunt restul?
-Matt inca se schimba. Stii ca ii ia sute de ani, pana gaseste ceva, care-i place. Stii ca am adus fiecare haine, aici. La Edion.
-Imi fac griji pentru Edion, sincer. o trantesc atunci serios. Am impresia ca e ceva schimbat la el, zilele astea. Tot spun ca e ceva dubios cu fata aceea, Camelia.
-Ce poate sa fie? il vad pe Charles cum ridica din umeri lent. Nu poate iubi pe nimeni.
-Stiu, dar nu pentru el ma sperii. Ci pentru fata. Ca ar putea ajunge o victima a lui.
-Edion stie ca are limite.
-Si le incalca. ii reamintesc. Il vad pe Charles cum pufneste scurt si cum isi aranjeaza paltonul gri pe care il purta.
-Pot spune clar ca si tu ascunzi ceva. Dar, in cazul tau e mai usor, de intreprins, care-i problema.
-Adica? spun mirat.
-Alina. imi zambi el scurt. Nu imi spune ca nu e asa, nu ma pacalesti pe mine!
-Ma uraste.
-Tu insa? Il vad cum ridica din spranceana. Si duc la gura un pahar de vin.
-Te inseli. Nu sunt interesat. bomban sec. Si simt cum sta o clipa vinul in gat.
-Oare de ce nu te cred? pufai el scurt.
-Charles, tu cum poti fi asa calm?
-Nu incepe iar.
-Abia astept sa mai pun ochii pe vreo fata.
-Nu incerci cu Alina?
-De ce nu incerci tu? i-o intorc. Si il vad cum se intuneca la chip.
-E prea devreme. Eu...
-Ai tradat-o ultima oara. Nu cred ca i-am mai spus asta, nu?
-Eram intr-o stare deplorabila, nu imi amintesc mai nimic! Pricepe o data. Nici atunci. Nici la club. Daca m-ai intreba cu ce fete am dormit, nu as stii sa iti spun.
-Si lumea spune de mine ca-s player.
-NU o mai face pe ranitul. De cand esti aici, ai facut dragoste cu cel putin 50 de fete,din zona.
-Au fost mai multe. spun mandru de realizarile mele. Si dau pe gat al pahar de vin.
-Nu am chef de betivi la masa mea. tuna el si ma usui cu mana. Eu raman la ceaiul meu.
-Oh, uite-o pe Felice. Tun mirat. Charles se ineca atunci cu ceaiul.
-Normal ca este aici, doar Chad se stie cu Edion. Asta e tortura.
-Ce, vrei acum vin?
-Termina,nu ma mai ispiti. ranjesc multumit de faptul ca uitase de mine si Alina.
-UIte-o pe Alina!
Sau asa am crezut eu...
Imi ridic privirea, interesat, dar imi pica la fel de repede mutra, cand vad ca e la brateta, cu un brunet cu ochi albastri.
CITEȘTI
Cercul seductiei
RomanceUn club de golf. Un grup de studenti. Un necunoscut ce e pe cale de a fi initiat in grupul lor. Sam stie un singur lucru. Cheia integrarii unui student intr-un grup de prieteni intr-o tara straina, consta in a atrage atentia. Ce se intampla insa can...