Seductia incepe- I

83 6 0
                                    

Sarah pov

-Tu ai facut vreo prostie, sigur. mormai artagoasa. Si incerc sa nu ma stramb spre ea. Camelia in schimb doar isi fereste privirea rosie la chip.

-Ce te face sa crezi asta?

-Nu mai tortura biata fata. Se distreaza si ea. Are o viata, nu e ca tine. Ma uit urat spre Alina. Care isi analizeaza atent unghiile rosii. Vad cum manuieste ca o maestra pila de unghii. Un rezultat foarte neasteptat. Ma declar multumita.

-Am vorbit eu cu tine? Vocea joasa a lui Felice ne facu pe toate sa tresarim.

-Chiar e nevoie sa ne certam iar? O las mai moale si ma intorc spre ea. 

-Vrei sa te conducem acasa, draga mea? o intreb atunci bland. Si o vad cum da din cap alba la fata ca varul.

-Nu vreau sa ma mai intorc acasa. Daca le mai vad fetele alor mei, voi izbucni in plans. Si imi voi aminti iar de aseara.

Inghit in sec, dar nu ma simt speriata. Acum. Ci furioasa.

-E clar ca astia de aici sunt mana in mana cu gangul asta! Doar opereaza de ani buni in oras, si abia au prins cate doi, trei, care nu au fost facuti sa vorbeasca practic niciodata. 

-Sarah, nu mai fii asa pornita. murmura scurt Alina. Nu sunt chestii pe care fetele trebuie sa le discute. Nu-i asa, Camelia?

Roscata cu ochi verzi ma tinti cu privirea.

-Nu sunt sigura, ce ar trebui sa spun. Oricum, fac pariu ca fratele tau va fi bine. O sa vezi. 

Imi las mana pe bratul lui Felice.

-Ma duc sa cumpar un pachet de servetele. Ma scuzati. o vad cum se departeaza de noi cu ochii in lacrimi.

-Nu inteleg, insa, de ce. ofta scurt Alina. Ce sa aiba cu Morgan?

-Nu e de ajuns pentru tine ca e politist, in oras? Unul abia iesit de pe bancile scolii? In plus, ai lui clar s-au implicat in politicile din oras. tun atunci furioasa. Alina, gandesti, draga?

-Parca ar trebui totusi sa vorbim de baieti. o tranti atunci si Camelia. Intepenesc atunci brusc.

De parca as fi fost palmuita. Fiindca imi amintesc de Matt. De faptul ca ar fi trebuit sa ne continuam discutia. Si el nu a mai aparut. Aseara.

-Baietii sunt niste magari. simt cum scot fum pe nari. Camelia si Alina in schimb se uita precaut spre mine.

-Sigur vrei sa vorbim in preajma sa? Fac pariu ca iar i-a picat pe bietul Harper. 

-Bietul de el?! Am fost lasata balta noaptea trecuta de el! tun si bat cu degetele darabana pe tejghea si daram cateva figurine de ciocolata.

-Mai bine nu atinge nimic. murmura bland Camelia. Ce spui?

Acum nu mai e intepata, ca mai devreme.

-Parca spuneai ca erai furioasa.

-Am fost. Un ticalos a incercat sa imi distruga magazinul din temelii. Normal ca nu am putut sta linistita. Patronul o sa ma certe tot pe mine, daca ceva rau se intampla.

O vad cum ofteaza scurt si ma mai inmoi.

-Ma lasi pe mine, sa vorbesc atunci cu el, si rezolvam. ranji Alina cu nasul pe sus. O vad cum se izbeste peste jacheta din piele. Unde stiu ca are un portofel plin cu lire. Nicio problema.

-Nu primesc pomana. ingana sec atunci Camelia.

-Te ajut, doar.

-Am auzit ca s-ar fi certat Morgan aseara cu Felice. Despre ce credeti ca era vorba? le intreb atunci curioasa. Si Camelia ridica din umeri bland.

Cercul seductieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum