Pasii mortii se apropie

31 4 0
                                    

Sam pov

-Asta e o nebunie. inca se plange si acum in capul nostru Alex. 

-Daca esti atat de jenat, poti sa dispari. Am de gand sa ascult niste muzica din Balcani. pufai el sec.

Observ ca Josh se schimba, cumva, cand e in preajma lui Alex. Incearca sa para rebel si impunator. Dar, stiu bine, ca asta e o iluzie, si ca baiatul de la cafenea de astazi, cel zambitor si prietenos e adevaratul el.

-Vreau sa intelegi care e adevarul.

-Alex, asta spui de ani de zile. Nu te saturi o data?! M-ai inselat, ai dormit cu inamicul nostru! Vrei sa continui?

-Eram beat, nu imi amintesc nimic! 

-Si crezi ca asta e o scuza? Acum daca ma duc in club si ma imbat, voi dormi cu primul? Crede-ma, nu as fi capabil nici beat, sa o fac. 

-Nu toti avem controlul tau.

-Nu ma iubesti, Alex, fii o data realist.

-Dar stii tu ce e in sufletul meu! ridica Alex vocea. Josh rase amuzat.

-Normal, ca nu stiu. O face, piticania aia. Nu stiam ca preferi tipii cu ochi negri. Ma dadeam la o parte din prima zi. Stii? 

-A fost o greseala.

-Ai mai si mintit.

-Nu am mintit! Nu eram amici. Ne-am intalnit din pura intamplare la bar si obisnuiam sa bem impreuna, atat.

-Oh, in alte dati ai stiut sa te controlezi. Numai in acea seara, de afurisit ce esti, ai sarit pe el! Las, ca te stiu eu! 

-Josh. ingana scurt Alex. Te rog, nu imi rupe inima.

-Tot eu?! Auzi, Sam? Inghit in sec si aleg sa tac.

-E jenant, Josh si pentru el. ingana scurt Alex.

-Poti sa pleci, daca vrei, Sam. ingana el scurt.

-Da, voi pleca. E prea jenant. spun si incerc sa imi mentin calmul. Sa mi se fi parut oare?

-Pe bune? Ce fel de joc e asta, Josh? 

Dau atunci coltul si ma lipesc de peretele clubului. Eram sigur ca am vazut o umbra in coltul opus al clubului. Zona in sine era destul de retrasa. Si majoritatea se aflau acum inauntru. Mai ales ca era acum destul de frig. Aburii imi ieseau din gura si pentru prima oara am avut senzatia ca imi vor ingheta degetele.

Nu sunt iernile asa rele ca in America, dar, tot pot simti cum frigul asta musca din mine.

-Nu e niciun joc, a decis sa plece, din respect tot pentru mine. Si pentru tine, dar ce sa vada un orb, asemenea tie?

-Josh, am gresit. Dar ti-am zis, eram beat! Am vrut doar sa il ajut pe Matt. Nu sa te tradez. Am crezut...ca esti tu acela. 

-Oh, te rog. Am mai auzit prin filme, povesti de acest soi.

-Te rog, mai da-mi o sansa. ingan stins. Si incerc sa nu fac vreun zgomot. Desi...as dori.

In continuare incerc sa dau de umbra aceea, dar nu mai zaresc insa nimic.

-Du-te inauntru si trageti-o cu primul care se duce, ai inteles? Cu mine ai terminat-o, Alex.

-Te iubesc. 

-Oh, serios. NU MAI SPUNE. alege sa fie taios pana la capat Josh. Nu stiam cum tatal sau ajunsese seful politiei de aici, dar banuiesc ca desi e strain, a petrecut ani multi prin zona. Poate are si el cetatenie, la fel ca Allen. Parca de el mi-a spus Alina ca are cetatenie.

Cercul seductieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum