Ma seduci doar cu o privire

23 4 10
                                    

Charles pov

Petrecerea se afla deja in toi, de indata ce am ajuns in fata casei. Am stiut din prima clipa cand am pasit inauntru ca seara aceasta nu va fi ca oricare alta. Si ca lucrurile fie se vor schimba in bine, pentru noi, fie in si mai rau. 

-Zambeste, arati ca unul rapit din vreo coliba de munte. il aud pe Edion cum spune.

-Am vreun motiv? dau replica si trag atunci de gulerul la camasa. 

-Vezi, poate il rupi. il aud si pe Darius cum mormaie iritat. Mie mi s-a intamplat o data.

-Nu vorbim acum de camasi. Ci de distractie. il aud pe Edion cum spune. Si ma uit socat spre el.

-Tu sigur esti bine? Sunt ignorat pe loc si aproape daramat de catre Edion.

-Imi explica si mie cineva care-i problema lui? repet iar si ma intorc spre baieti. Am petrecut jumatate de zi, impartindu-ne in echipe si bantuind pe strazile orasului in cautarea Cameliei. Nu stiu de ce obsesia lui Edion e asa puternica. Vreau sa il cred, cand spune ca doreste sa nu aiba probleme cu organizatia.

Ma tem insa, ca din pacate minte. Si nu doar cu noi se joaca, banuiesc insa, ci si cu inima sa.

-Unde stam? il aud pe Darius ca intreaba. Si ma uit spre el.

-Adica?

-Nu imi place sa stau deoparte, aruncat pe un scaun.

-Dar e mai bine un loc izolat! 

-Trebuie sa fim fix in centrul atentiei, Charles, mai invata! Si imi arse una buna peste ceafa.

-Edion danseaza. il aud pe Allen cum pufneste amuzat in ras. Baieti, le-am vazut pe toate.

-Acela este Edion? Al nostru? ingan socat atunci cand vad o silueta cum se dezlantuie pe ringul de dans, cu un pahar de bautura in mana.

-Mai e vreunul in oras cu numele asta? imi dadu replica plictisit Darius. Ar trebui sa ne despartim atunci.

-Normal, o sa o cauti pe Alina, nu? spun amuzat. Si aproape ca varsa bautura pe pantalonii mei. Ce crezi ca faci?! 

-Scap de tine de pe capul meu? ranji atunci Darius periculos. Dar Matt il prinse de brat.

-Nu am de gand sa ajungem noua barfa a orasului, Darius. 

-Vrei sa incerci tu, Matt? Banuiesc eu ca ti-as face o favoare. Imi lungesc atunci gatul si zaresc trei fotolii in apropiere de un semineu improvizat. Banuiam ca investitia costase o avere, in trecut. 

Pornesc spre unul din colturile incaperii si il salut pe Chris in treacat. Abia atunci observ insa, ca danseaza cu Alina. Si ma abtin sa nu izbucnesc in ras.

-Daca o vede pe-asta Darius, clar ii va sari mustarul. Tac din gura si dupa ce ma asez pe fotoliul din fata semineului inchid o clipa ochii.

Incerc sa ma detasez de muzica de pe fundal. Pana ce aud pasii baietilor. Matt ocupa fotoliul din stanga mea, iar Darius pe cel din dreapta. Allen se sprijini de perete. Cat mai departe de noi si vad cum ia un pahar de sticla de pe masa, deja plin.

-Sa ne incalzim gatlejurile baietii mei! Ce doresc sufletele voastre insetate?

-Unul din noi nu trebuie sa bea. Spun scurt. Avem un drum de facut acasa.

-Nu cu mine ati ajuns in sant, ultima oara. pufai scurt Allen ofensat.

-Au fost dati si mai rele decat astea. il aud si pe Matt cum spune. Ati uitat cand am ajuns cu masina lui Edion in raul din oras? Nu am mai vazut niciodata masina aia.

Cercul seductieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum