Şuan O Noktadayım.

6 1 0
                                    

bazen bilmezsin nereden başlayacağını... Şuan o noktadayım. Ne yapacağımı bilmiyorum ve neler yapmam gerektiğini de bilmiyorum daha doğrusu bir amacım var mı onu bilen bilmiyorum. Bir şeyler yapmak istiyorum ama alelade değil sağlam ve güzel bir şey. Bir çok şey biliyorum ve çok şey hakkında araştırma yapıyorum , çokça da okuyorum. Okumak yetiyor mu sizce? Hayır. Asla yetmiyor. Bilgi açlığını giderebilecek bir ilaç çıktı mı peki? Hayır. Bazen durmak istiyorum bazende asla durmamak ama şunu da biliyorum ki yapmam gereken şeyler çok fazla ama  ne zaman başlamam gerekiyor bilmiyorum ,nasıl bi sonuç asla bunu hiç ama hiç de bilemem ama anlatmak istediğim o kadar çok şey var ki. Asla yapılmaması gerekenler aynı zamanda kesinlikle yapmanız gereken şeyler var anlatmak istediğim. Çok şey anlatmak istiyorum. Bir kitap yazmak istiyorum ama daha çok okumanızı değil sadece beni sağlam bi şekilde anlamanızı istiyorum elimden geldiğinin en iyisini yapıp anlatmak ve anlamanız. Önemli olan bu.

Maddiyat? İlişki ? Zihin ? Felsefe? Hangisini yazmak istiyorum biliyor musunuz? Hepsini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Maddiyat? İlişki ? Zihin ? Felsefe? Hangisini yazmak istiyorum biliyor musunuz? Hepsini. Hepsinde o kadar çok anlatacağım şey var ki.

İlişki konusundan başlayalım zira en çok ilginizi çekeceğini düşündüğüm konulardan biri. Bu kitabı çok açık yazacağım. Hemde çok açık hatta bu yüzden bi kadın olarak benden nefret eden olacak. Etmelisiniz de bence yada her neyse istediğinizi düşünün çünkü bir başkasının düşüncesini önemsemeyeli uzun zaman oldu.

Aşktan bahsedelim. Var olduğunu düşündüğünüz aşktan. Bazılarınız aşık olduğunu sanırken bazılarınız ise saplantının adını aşk koyarak bu adı kirletiyor. Bazılarınız aşk uğruna can alırken bazıları can veriyor. Hangisi doğru? Kime göre doğru?

İlk olarak aşık olduğunuz kişiyi incitemezsiniz , evet ona bir ders vermek isteyebilirsiniz ancak fiziksel olarak onu incitemezsiniz zaten hiç bir ülkede de aşk uğruna ölüm ve yaralanmalar yasal değil. Bazen katı kuralları seversiniz.

Herkesin kendi yöntemleri ve kendi düşünceleri vardır . doğru olanlar ve doğru olmayanlar , aslında kolayca ayrıştırılabilir. Sizin anlamadığınız sizin her düşüncenizin doğru olmadığı. Sizin anlamadığınız her düşüncenizin kabul edilir olmadığı, sizin anlamadığınız karşınızdaki insanın sizin gibi düşünmek zorunda olmadığıdır. Bak böyle söyleyince ne kadar mantıklı. Gerçek hayatta uygulama peki?

Ah doğru ya evet uygulansa aslında şiddet ve psikolojik baskı azalacak üzülen insan sayısı azalacak. Evet azalacak bu doğru. Kabul etmeniz gereken şeyler var sizin duygularınıza aynı duyguları sahip olmasını istediğiniz kişi sahip olmayabilir. İşte saygının girmesi gereken devre burada. O kişi sizinle aynı duyguları paylaşmıyor diye ona zarar veremezsiniz yada baskı uygulayamazsınız. Bunu yapamazsınız.

Hikaye anlatarak veya örnek vererek (her kitapta olduğu gibi) öyle mi anlatmam lazım öyle mi anlarsınız?

Başlangıç nasıl olmalıydı bilmiyorum ama bunlarla başlayacağım...

GÖRÜLENİN ÖTESİNDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin