Hareket-Bereket

3 2 0
                                    


Sıradanlık ? Kulağa pek hoş gelmiyor.

İlişkinizi canlı tutmanız sizin elinizde normalleşmemek önemli . Bu demek değil ki her hafta sonu bir yerlere kaçın beraber kafa dinleyin. Belki buna maddi gücünüz yetmez , sorun yok hallolmayacak bir durum yok ortada şöyle anlatmak gerekirse eğer sevgilinizle nişanlınızla baş başa kaçamaklar yapmak beraber sadece ikiniz yalnız kalıp geçmiş ve gelecek hakkında sohbet etmek iyi gelir(geçmişi fazla kurcalamak her zaman ilişkiyi yıpratır ona göre konuyu fazla uzatmayın). Onun düşüncelerini derinlemesine anlamanıza yardımcı olur bu. Günübirlik bir şehir dışındaki doğayla iç içe mekanlarda gezip fotoğraf çekip sohbet edip birbirinizin elini bırakmadan birbirinize nazik ve kibar olarak tanışıklığınızı derinleştirmekten ne zarar çıkar ki? Bunu ayda bir kere yapabilirsiniz diyelim veya beraber kayağa gitmek , buz patenine gitmek ,kamp yapmak, tiyatroya sinemaya gitmek ,bir kütüphaneye gidip bir konu seçip o konuda araştırma yapmak sonra karşılıklı oturup teorilerini konuşmak, huzur evi ziyaretleri, yetimhane ziyaretleri... Bunlar mental olarak size de iyi gelecektir ve bunları yaparken karşınızdaki insanın davranışlarını da tartmanızda onu daha daha çok tanımanızda yardımcı olacak. Hadi bunları da mı yapamadınız o halde en yakın parkta piknik yapın, ufak piknikler yapmak ikinize de iyi gelecektir, ormana gidip yürüyüş yapın beraber spor yapın yada termosa sıcacık çayı doldurup yanına da ev yapımı pastanızı hazırlayıp sahile gidip bir banka oturup denize karşı sohbet etmek. Bunlar mümkün. Benim en sevdiğim aktivite.

Siz yeter ki yapmak isteyin seçenek bol. Bahane üretmeden.

Vakit dar

Sevdiğinle vaktinin kısıtlı olsaydı ne yapardın? Ne kadar daha çok sevdiğini söylerdiniz? Ne kadar daha güzel zaman geçirmeye çalışırdınız onunla? Sanıyor musunuz ki çok uzun zaman, her şey pamuk ipliğine bağlı. Değmeyecek insanlar için umursamamak gerekir evet ancak şöyle bir gerçekte var kim olursa olsun kim girerse girsin hayatına onun senden gönül kırıklığı ile ayrılmasına izin vermeyin. Gönül kırıklığı ile yol almasına izin vermeyin. Veda ederken yaşamın ne kadar kısa olduğunu da düşünün ve kırmayın, üzmeyin kimseyi, bu sevgiliniz sevdiğiniz veya aşık olduğunuz da olabilir. Bazen insan aşkından doğruyu ve yanlışı çok zor seçer biliyorum o yüzden söylüyorum ya işte bir zamanlar ölüp bittiğiniz insana bir zaman sonra kırıcı davranmayın yabancı olacaksınız madem düşman olmayın aklında kötü yer edinmeyin kimsenin. En kötüsüdür gönül kırıklığı, burukluğu.

Bir sonraki bölümün konusunda aileye karışmayı örneklendirerek ve yaşanmışlıklardan bahsederek anlatacağız. konumuz;

Aile içine gireceksen emin ol.

olacak.

GÖRÜLENİN ÖTESİNDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin