Aşk bazen dokunmaya kıyamamak. Gerçekten dokunmaya kıyamamak , dokunmaya utanmak çekinmek...
Ben aşık olduğum adama dokunduğumda gördüğümde içim akardı sanki. Bakışlarımı asla üstünden çekmek istemezdim ne kadar çok bakarsam o kadar iyiydi benim için o kadar derin kazıyabilirdim hafızama. Elini tuttuğunda o kadar heyecanlanırsın ki sağındaki solundaki önündeki arkandaki herkese dönüp bak elimi tutuyor bu adam benim diye bağırmak istersin. O kadar çok istedim ki.
Aşk aynı zamanda bir gurur. Nedenini asla kestiremiyorum ama bildiğin gurur yani o kişiyle gurur duymak yanında olmasından haz almandır. Aşık olduğum adamın annesine hayrandım ben. Onu tanımıyordum görmemiştim ama bu kadar güzel bir evlat yetiştirdiği için hayrandım ona , istemeden annesine karşıda bir sevgi büyütmüştüm içimde nasıl yüce gönüllü bir kadın olabilir ki bu değerlere sahip bir evlat yetiştirmiş...
Aşık olduğunuz insana defalarca kez aşık olabilirsiniz . Nasıl mı?
Konuşma tarzına aşık olabilirsin o her konuştuğunda, hareketlerine aşık olabilirsin her defasında, ten rengi peki... O muazzam ten rengine ne demeli sanki Allah senin için vip yaratmış onu ve bu kısa yaşamda yaşamın tadını çıkarman için sana göndermiş. O göz rengi ? Ah o göz rengi... Derinliklerinde kaybolmak isteyeceğin bir lacivert. O kirpikler peki? Lacivertlerini örten o güzel Allah vergisi kirpikler, gözleri ve kirpikleri ile uyumlu kaşları ne olacak peki? kendini beğenmiyordur belki o ama sen ondaki kusuru asla görmezsin. Göremezsin. Nasıl görebilirsin ki gözünün önündeki perdeden o kusurları, o çizgi halindeki burnu ... Özene bezene yaratmış Allah dersin o anda. Dudaklar. Dur orada. Baktıkça bak. Bir zevk duymak haz almak için değil sevdiğin adamın dudaklarına bak ne kadar da muhteşem. Doyamazsın ki öpmeye, doyumsuzluk hissettiğin en önemli yer, en önemli -sana özel bölge. Ve ölmek istediğin beni oraya gömün diyeceğiniz o muazzam yüzde bir nokta var ya hani dudağın tam kenarındaki gamze. Dudağı ile birleşen nokta... Öpersin. sadece öpersin orayı kana kana sanki günlerdir su içmemişsin gibi yokluk çekersin ,orada ciğerlerin ilk kez nefes almaya başlamış sanki her şey orada başlamış... Bazen hissettiklerini anlatamazsın. Yetmez. asla yetmez kelimeler.
Boynundaki elmacık kemiğinin yukarı aşağı inmesine aşık olursun, ahenkle yapılan doğal hareketine aşık olursun. Köprücük kemikleri. Orası sadece kemik değil Allah'ın insanoğlunda yarattığı yapısı en güzel yeri. Geniş omuzları uzun kollarına ne demeli peki? O kollar seni bir sarsa da hayal alemlerine dalsan. O kollarda bir uyusan burnunu boynuna gömüpde tekrar tekrar nefes alsan... Tekrar tekrar aşık olsan.
Birde onca yaşanmışlıktan sonra efendi gibi çıkar hayatından, baktın yapamıyorsunuz, olmuyor ne kadar aşık olsanız da yürütemiyorsunuz. Üzülüyor kırılıyor her iki kalpte. O zaman ne yapacaksın ki? (Sensiz olmaz) evet ama seninle de olmuyor işte. ne kadar kötü bir durum ne kadar berbat bir durum. Ayrılık vakti mi geldi? Nasıl onunla konuşmadan duracaksın? Nasıl nefesini terk edebilirsin? Gözlerini bıraktın, aklını bıraktın, kalbini bıraktın onda. Göğüs kafesinin içinde attığını hissettiğin o kalbi nasıl bırakabilirsin onda?
O vedayı nasıl edersin ki? Bazen veda etmemek için onu bir otel odasında uyurken cüzdanının yanına bıraktığın kısa bir not ile terk edersin. SANA ÇOK AŞIKTIM. son defa arkana bakıp sessizce çıkarsın ve işte o arkanı dönüp uzaklaşmaya başladığın an ateşin üstünde yürüyorsun canın çok yanıyor sessizce gözlerinden yaşlar akıyor ama gıkın çıkmıyor. İşte orada bir sessizlik çöküyor karakterine. Sen ileri doğru ilerliyorsun ama aklın onunla geçirdiğin her sahneyi gözlerinin önünden geçiriyor , en çok da çaresizlik aklında kalıyor. Aklında yeri olan en büyük duygu. İsteseydik yapardık ama peki neden olmadı? Bir kere ayrıldık bir daha aynısı gibi olmayacak bunu biliyorsun daha ne kadar uzatabilirsin ki bunu? Kısacık ömründe ne kadar da vaktini üzülerek-yıpranarak geçirebilirsin.
Ondan uzaklaştığın adımlar aklında sağlam bir yer edecek. Bunu kabullen. Bununla yaşa.
Terk edildiğin yerde terk ettiği zaman tekrar aşık olursun.
Belkide en ondan uzaklaşmak için hava limanına doğru giderken seni orada yakalar , elinde yazdığın not. Kim bilir kaç kere baktı ona kaç kere katladı o küçük kağıt parçasını, belkide yanına oturur ve hafızana kazınacak o veda sözlerini söyler sana. Söylerken bile mükemmel.
Velhasıl kelam bir ilişkiyi ne kadar çok istesen de yürütemediğiniz zaman bırakman gerekiyor. İkinizde de işkence etmeden daha fazla. Yaşayamam deme. Yaşarsın. nefes alıyorsun zaman geçiyor yaşıyorsun. Bak onsuz da geçiyor günler, onsuz da yapabiliyorsun emin ol , nefes alıyorsan eğer yaşayacak daha o kadar çok şeyin var ki. Mutlu olacaksın güleceksin ağlayacaksın başarılar başarısızlıklar yaşayacaksın ve o yanında olmayacak . Belki bir uçak bileti kadar yakın ama kilometrelerce uzak. O kadar çok isteyeceksin ki yanına gitmeyi. Ama gitmeyeceksin. Yanlış zaman yanlış insan.
Bu yaşadıkların senin için bir ödül. Bir armağan. Bunları da hissetmen gerekiyormuş, bunları yaşarken ne kadar olgunlaştığını bir düşün.
Neyse bu kadar duygu yoğunluğu yeter. Bu konuda anlatacak o kadar çok şeyim var ki aslında. Belki bunları aşık olduğumun adamın yüzüne de söylerim. (bir gün)
Bazen de hiç bir zaman sevmez karşındaki.
Aptal insanlar değiliz kullanılıp kullanılmadığımızı basitçe anlayabiliriz aslında ki oda sadece gözümüzdeki o mükemmeliyetçilik perdesi kalktıktan sonra. Bir kadının yada erkeğin seni kullanıp kullanmadığını çok net anlayabilirsin. Bazende bilsen de sen izin verirsin aşık olduğun için onun seni kullanmasına.
İzin vermeyin. Sizin iyiliğinizi ve sizin güzel niyetlerini başkasının suistimal etmesine. Bilerek veya bilmeyerek ne fark eder işaretleri takip et yeter aslında. Bir arkadaşının görüşü senin bir ön sezin her şeyi açıklayabilir. Gözünün önündeki mesajlara dikkat et ve onları gör.
Sevdiğin insan sana ayıracak vakti bulamadığında anlaman lazım, konuşma tarzı değiştiğinde, bakışları değiştiğinde , seni sürekli eleştirdiğinde , yoktan yere kavga başlattığında...
Bir sonraki bölümün konusunda biten ilişkileri ele alacağız ve yaşanmışlıklardan örneklendirerek anlatacağız. konumuz;
Başkası vardır.
olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜLENİN ÖTESİNDE
ChickLitAşk - Maddiyat - Başarı - Mutluluk Bir kadının anlatımıyla gerçekleşen bu kitap sizi içine çekecek. Okurken birebir muhattab olduğunuzu hissedeceksiniz. Bu bir roman, bilim kurgu kitabı değil. Tecrübe edinilen bilgilere göre düzenlendi. Konudan konu...