Herkese merhaba, iyi okumalar oy vermeyi unutmayın lütfen 💜
Hepimiz karşılıklı oturmuştuk. Kafamı yerden kaldırmıyor, halı desenlerini izliyordum. Karnesi zayıf gelmiş bir çocuktan farkım yoktu.
"Pekala, içecek bişey ister misiniz?"
Lisanın sorusuyla bakışlarımı yerden kaldırdım.
"Su alabilir miyim?"
"Getiriyorum jungkook-shi"
Lisa elindeki su bardağını Jungkook'a uzatırken, ellerinin titrediğini girebilmiştim. Diğer eliyle bardağa destek olmuştu. Göz göze geldik. Heycanlandığını anlamıştım. Lisa, ve jungkook'un ufak bir flörtleşmesi olmuştu. Fakat bay Jeon herkesi bıraktığı gibi onuda yarı yolda bırakıp iletişimini kesmişti. Lisanın onu hala unutamadığını biliyorum. Hatta ona bunu sorun yapmayacağımı mesaj atabileceğini vs. söylemiştim. Lisa ise ona yeterince sinirli olduğunu istemediğini söylemişti. Bende üstlememiştim.
"Evet beyler hangi rüzgar attı sizi buraya?"
Rahat olduğumu belli etmeye çalışarak konuşmuştum.
"Biz sadece seni merak ettik"
Jimin'in dediği şeye alaycı bir gülümseme bıraktım.
"Sencede biraz geç kalmadınız mı ya? Dalga geçer gibi gelmişsiniz bide. Komik."
Lisa saçını geriye atarken tek nefeste konuşmuştu.
"Önemli olan Rosé'nin ne düşündüğü. Lisa, sen biraz sessiz kal."
Jungkook'a bakışlarımı sertçe çevirdim.
"Onunla düzgün konuş ve artık konuya girebilir miyiz yeterince aynı havaya maruz kaldığımızı düşünüyorum."
Jungkook kalkarak yanıma geldi.
" Seni çok özledim Rosé. Bu yüzden Jimini alıp geldim, oda seni çok özlemişti. İnan bana konuşup duruyorduk seninle ilgili sürekli seni özlediğimizden bahs-"
Ayağa kalktım.
İşaret parmağımı Jungkook'a karşı sallarken
"Sen beni yalnız bıraktın. Sen, beni yapayalnız bıraktın Jungkook. Biz en yakın arkadaştık. Çocukluk arkadaşıydık."
Gözümden akan yaşları sertçe sildim.
"Rosé ağlama, lütfen."
"Herşeyimi aldınız, hayatımı mahvettiniz."
"Rosé yemin ederim, bir an olsun aklımdan çıkmadın. Defalarca sana ulaşmaya çalıştık. Hatta Taehyung bile sana ulaşmaya çalıştı. Yemin ederim, seni hep özledim hep özledim. Eski hattına mesajlar atıp durdum."
İkimizde ağlıyorduk.
"Peki neden Jungkook, ne yaptım ben sana? Benden neden bu kadar uzaklaştın?"
"Hiçbir zaman inanmadım öyle bişey yaptığına yemin ederim inanmadım. Korktum Rosé, biliyorsun ben Taehyungla birlikte kalıyordum, seninle olursam kalacak yerim olmaz diye düşündüm. Çocuktum daha 18 yaşında bir çocuktum. Gelirim bile yoktu Rosé. Yemin ederim nefret ettim kendimden. Her gece nefret ettim. Hakkında çıkan herşeyi sildirdim, tüm haberleri sildirdim sana yemin ederim. Jimin şahidim hatta, Jiminde yardım etti oda şahidim değil mi jimin?"
Elleriyle göz yaşlarını sildi. Jimin başıyla onaylerken umut dolu bir şekilde bana bakıyorlardı. Bir müddet sustuk. Göz yaşlarımdan önümü göremiyorken zar zor konuşmaya çalıştım.
"İnanın bana geçmişin peşinden koşmaktan çok sıkıldım ve gerçekten sizi çok özledim. Gelin buraya."
Hep beraber sıkıca sarıldığımızda, uzun zaman sonra gerçekten mutluluktan ağlıyordum. Eksik bir parçam tamamlanmış gibiydi.
*******************************************
12.352♥ 3.456💬
@jk.kook: Konuşuldu, ağlaşıldı ve özlem giderildi kkkk. Kaybettiğimiz tüm senelere inat artık hep yanındayım sincap.
roséanne_park: Sen çok yalaka bir çocuksun jungkook-shiii kkkkkk
K: OLEY BE BARIŞMIŞLAR SONUNDA YA
L: Onlar gerçekten dost, çok sevindim.
H: Rosé'nin kocaman bir kalbi var, onları affettiğine inanamıyorum...
jiminni_e: BEN NEDEN YOKUM YA😠😠😠😠😠
↪jk.kook: Çünkü hepsinde ifşa vermişsin puşt
↪Y: OPPA DİKKATLİ BAKARSAN ARKADA ÇIKMIŞSIN YA ORDA BİLE ÇOK YAKIŞIKLISINI: Rosé gittikten sonra Jungkook çok üzgündü. Barışmalarına çok sevindim.
M: @taetatae ne düşünüyor bu konuyla ilgili
↪W: Şoktan yazamıyodur dksjjdjsksjsj
↪O: Bence ağlıyodur ya @taetataeB: Rosé sen acıtasyonların kralısın kızım. İtici şey. @taetatae seni kaybettikten sonra çok şey kazandı.
j-hope: sonunda be sonunda
taetatae: Barışmanıza sevindim :)
↪X: Darısı başınıza oppa
↪L: Oha ne?
↪E: SİZDE BARIŞIN NOLUR YA NOLUR
↪jk.kook: Teşekkürler hyung :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌌AURORA🌌 -vrosé•
Fanfiction"Ben geri döneceğim. 3 sene sonra. Herşeye rağmen" İçimden bir dilek tuttum. O an öylesine, bir dilek tuttum. Artık acı çekmek istemiyorum. Ve bunun için ne gerekiyorsa yapacağım. Çünkü ben Kim Taehyung'u kaybetmemek için aklımı kaybediyordum. #vr...