"Unnieeeee!"
(Lisanın sesiyle okuduğunuza yemin edebilirim ama kanıtlayamam sksjdbekeh)"Yah! Ne bağırıyorsun kulağımın dibinde salak"
"Ya Unnie sen yanımda mıydın bende seni mutfakta sanıyordum pardon hihi"
Jennie Unnie yavaşça Lisa'nın kafasına vurdu.
"Salak bu kız ya"
"Arkadaşlar tamı tamına Yoongi'ye 3 gündür mesaj atmıyorum inanabiliyor musunuz? KOSKOCA ÜÇ GÜN. 96 SAAT EDİYOR. BEN Kİ BEN JUNG HOSEOK KOSKOCA ÜÇ GÜNDÜR SEVDİĞİM BEYE İLANI AŞK ETMİYORUM AMA SAKIN ÜZÜLMEYİN DOSTLARİM ÇÜNKÜ SİZE İYİ BİR HABERİM VAR DAYANAMIYORUUUUUUĞUUM MESAAAAJ ATİİİİİİİCAAAAAAMMMM."
"İşte yeniden başlıyoruz"
Chanyeol elini alnına vururken söylenmişti. Bu hikayenin sonunu biliyorduk. Ağlayarak Yoongi hyungun resimlerine bakan J-hope hyung ve onu sakinleştirmeye çalışan biz...
J-hope hyung -yani Hoseok Hyung biz genelde J-hope diyorduk- kafasını koltuktan aşağı salladırarak hızla elindeki telefonun dokunmatiğine tıklamaya başladı . Yazdığı mesajı tek tek sesli bir şekilde bize heceliyordu.
"SEVGİLİ MİN YOONGİ, BOKSTA BİLE ARADA SARİLİYOLAR AQ ÇOCUĞU PAS VER ARTIK BU ARADA 3 GÜNDÜR YOKTUM BENİ ÖZLEDİN Mİ tamamdır bunu yolluyorum ama önce gözünden kalp çıkan kedi emojisi atalım."
"Hyung sencede bu saçma olmadı mı?"
"Hayır gönderdim bile."
Anlayacağınız üzere hastaneden çıkmış eve gelmiştim. Herşey normaldi. Gayet iyiydim sadece arada başım dönüyordu. Kafamın arka kısmına dikiş atmışlardı ama saçlarım örttüğü için sorun yapmıyordum. Sadece yatarken zor oluyordu o kadar. O güne gelecek olursam, o çocuğu Jimin ve Jungkook hallettiklerini söylemişlerdi. Her ne kadar kendim düştüğümü söylesem bile ona fiziksel zarar vermediklerine yemin etmişlerdi.
Jimin bir müddet kendini suçlamış, ağlayarak özür dilemişti. Chanyeol, ilginç bir şekilde yüzüme bile bakmıyordu, sanırım onu kovduğum için hala kırgındı. Konuşmaya çalışsam bile sürekli benden kaçmıştı. Ve en önemlisi, beni hastaneye Taehyung getirmişti. Beni taşıdığını ve arabaya bindiğimizi biraz hatırlıyordum, ama gerisi tamamen baygınlıktı. Ben uyandıktan sonra kendine yakışanı yapıp gitmişti. Sanırım, hayatımı kurtarmada ufak bir payı vardı ama yinede ona teşekkür etmeyi falan düşünmüyordum.
Cebimden telefonum titremeye başladığında çaldığını düşünerek cebimden çıkardım, fakat yanılmıştım. Instagram üzerinden pes peşe gelen bildirimlerle birlikte Instagrama girdim.
*******************************************
72.123♥ 23.556💬
@taetatae: Bu günleri deli gibi özledim.
K: Oha ama ya oha oha
B: YETER ARTIK KİM TAEHYUNG BU KADARI FAZLA.
tzuy_u: Sana nasıl aşığım bir bilsen..
↪J: Geldi gene tipini..
↪H: Sevgili Tzuyu yazım yanlışı yapmışsın. Senin gibi edebiyat bölümü okuyan birisine hiç yakışmıyor. Cümlenin doğrusu "Sana değil parana ve popülerliğine nasıl aşığım bir bilsen." olacaktı. İyi günler dilemiyorum.L: yeter lan kalp buda bari tek tek atın
A: Seokjin hyung'un Kore'de olduğu zamanlar... Ah be neden gidersin be adam neden neden nedennnnnn!!!!!!! @elmariajin
@elmariajin: sizi çok özledim keratalar...
↪H: Bizde seni selvi boylum...M: Bişey dicem ama çok korkuyorum
↪S: söyle bende bişey dicem ama çok korkuyorum
↪M: Söylüyorum o zaman
↪M: Bu resim, Rosé'nin eski doğum günü partisinden değil mi?
↪tzuy_u: @taetatae ne diyor bunlar?
↪S: korkmakta haklıymışım.
↪D: LAN OHA
↪C: HARBİDEN AMK
↪Z: @tzuy_u ya bı cekil aradan her yerden çıkma amk
↪O: Sadece oldlar bilir.
↪D: OLDLARIN GÖZÜ YAŞLI NEWLER NOLUYO AMK DİYO
↪M: Rosé'i etikletleyelim
↪O: +1O: @roséanne_park
K: @roséanne_park
M:@roséanne_park
İ: @roséanne_park
U: @roséanne_park
F: @roséanne_park
Y:@roséanne_park
*Bu gönderi yorumları sınırlandırılmıştır.*
Rosé Dm:
@roséanne_park:
Ne sikim yapıyorsun sen Kim Taehyung?@taetatae:
Anlamadım?@roséanne_park:
Son gönderini diyorum.Yorumları okumadın heralde?
@taetatae:
Okudum@roséanne_park:
Haberin olduğuna göre kaldır şu postu
sürekli etiketliyorlar rahatsız oluyorum.@taetatae:
Aslında bakarsan kaldırmayacağım.@roséanne_park:
Anlamadım?Neler yazdıklarını görmüyor musun?
Kız arkadaşın bile yanıt vermiş.
@taetatae:
insanların ne düşündüğü umrumda değil.Kız arkadaşımın bile.
@roséanne_park:
O halde neden kız arkadaşın|
O halde neden kız ar|
O halde ne|Kusura bakma Kim Taehyung benim umrumda.
Hala seninle anılmak istemiyorum.
(Görüldü 16.58)@taetatae:
Belki de hala benimle anılman hoşuma gidiyordur?
( İletildi 00.43)Voteler böyle devam ederse yazmayı düşünmüyorum, öptüm hepiniziiiiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌌AURORA🌌 -vrosé•
Fiksi Penggemar"Ben geri döneceğim. 3 sene sonra. Herşeye rağmen" İçimden bir dilek tuttum. O an öylesine, bir dilek tuttum. Artık acı çekmek istemiyorum. Ve bunun için ne gerekiyorsa yapacağım. Çünkü ben Kim Taehyung'u kaybetmemek için aklımı kaybediyordum. #vr...