#فيروز_حطمت_حصون_قلب_القاسي
الفصل السادس
✨✨✨✨✨
سبحان الله وبحمده ✨سبحان الله العظيم
✨✨✨✨✨نعم اعترف اني احبك واحب ذاك الحب في عينيك واعشق الاسر بين يديك نعم اعترف اني احبك بعالي الصوت وعالي النبض ومهما فرقت بيننا المسافات تبقى فارس قلبي وتاج رأسي احب عيناي لأنها تراك وقلبي لانه يهواك احب الهواء من حولك والشمس التي تضيء يومك.
ساخبرك بسر عيناك تجعلني اعترف اني احبك.
اعترف انى احبك من بعيد ولازال هالحب بقلبي مايضيع.انا احبك رغم كل شيء فلا تصدق إلا قلبي ولكني امرأة شرقية خدشت قلبها وانت الدواء والجرح وانت الصديق والحبيب الذي لطالما أخبرته مالا يقال وها أنا اعترف مرتين اني احبك مرة امامك ومرة امام قلمي.
عندما وصلت قمة جنوني بك وجدت عقلي فيك وعندما إجتمع حب العالم ب أسره في قلبي وصلت معك لمرحلة العشق الأبدي إعترفت أني أحبك واليوم اعترف أني أعشقك.
اعترف اني انهزمت أحبك كثير.
اعترف اني احبك حب لاتتخيله.
في هذه الليلة الحزينة وفي هذا الوقت الكئيب المتأخر اعترف اني أحبك وجدا.
لن أقول أني أجيد لغة العشاق ولكن أعترف أني حين أقول أحبك أتمنى أن أحتويكي بكل ما امتلك من جوارح.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨بيت الحاجه نيره
فيروز : ضحكت ومسحت دموعها يعني انت مبسوط من اللي اميره عملته يعني كنت محتاج حجه عشان تقف وتقول عاوز اتجوز فيروز دى بقي ليك عقاب عليها كبير بس لما ابقي مراتك رسمي وابتسمت بكسوف وبعدين بعد الشر على قلبك وكرامتك انت نبض قلبي وسندى وضهرى ومسكت ايده من زمان وانا بقعد علي رجلك عشان افتش جيوبك عشان اخد كل الشكولاته قبل الهام وامل
انا موافقه اتجوزك وباست أيده واترمت في حضنه وقضلت تعيط من كلامه ليها .عمير: فضل حضنها ونفسه تكون انها في الوقت ده يخبيها جوه حضنه مش مصدق انها باست أيده لان اميره عمرها ما عملت كده بتعتبر ده بيقل من كرامتها غمض عيونه بس في فرق بين عشق فيروز ورغبه اميره في رجولتي فاق لما فيروز خضته لما بعدت عنه .
فيروز: بعدت عن حضنه انا وافقت خلاص ومدت ايدها توعدني انك تحافظ على كرامتي وعلى قلبي ومش هتسمح لحد مهما كان مكانته في حياتك يهيني وهي بتعيط.
عمير: ابتسم اوعدك ان كرامتك من كرامتي انتي بنفسك شوفتي لما بس فكرت تقرب منك اتعاقبت ازى ومسح دموعها ومش عاوز اشوفك ضعيفة كده احنا هتقابلنا مشاكل كثير لازم تكوني واثقه في نفسك طول عمرك اقوى بنت شفتها ما تسمحيش لحد يضعفك حتي لو كان حبك ليا دائما حطي كرامتك فوق اي اعتبرات لان في اوقات هتلاقيني غصب عني هقدم تنازلات وفي اوقات هتلاقيني في اوقات ضعفي مش هلاقي غيرك اترمي في حضنه .
أنت تقرأ
فيروز حطمت حصون قلب القاسي (رومآنسيه لابعد حدود)
Любовные романыرومانسيه اجتماعية جريئه ل ملكه الاحساس ياسمين الهجرسي المقدمه روايه فيروز حطمت حصون قلب القاسي 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 سبحان الله وبحمده 🌺 سبحان الله العظيم 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 المقدمة 🌺🌺 بعض العلاقات تبدا قويه.......قويه للحد الذي يجعلني نؤمن ا...