الفصل العاشر

47.6K 913 25
                                    

ظ

الامير وهي مكسوفه وبصه في الارض عمير رفع وشها وقربها عليه اكثر و هي سنده ايدها على صدره العريان عارفه وهو شالها وبيبص لاديها تعرفي ايدك دي بتعمل ايه في جسمي بتشل حركتي وقلبي بسمع دقاته زى الطبل يمكن عشان قلبي بقا قريب من قلبك احساس جديد عليه عارفه بتمني ايه دلوقتي حاسس اني عاوز اخبيك بين ضلوعي بس رمضان كريم وضحك وخطف بوسه طويله جنب شفايفها.

فيروز : داخت وبتبلع ريقها طيب ممكن تنزلي و مغمضه عيونها وبتعض شفايفها.

عمير : مشي بيها لحد السرير ونايمها فتحني عيونك عشان انا ممكن اكلك بسبب الفراوله اللي في خدودك وبطلي تعضي شفايفك انا مش هقدر اقاوم الحركه دي وقرب من شفايفها وهي حست بنفسه على شفافها فيروزتي انا هتجنن بجد ونفسي اخطف شفيفك بين شفيفي ومش قادر.

فيروز : فتحت بسرعه انت اكيد بتهزر يعني هتتاخر على شغلك و ترجع الساعه ثلاته عشان تقرا قران للمغرب صح .

عمير : لا في مشكله لازم احلها قبل ما تكبر انتي عارفه مشاكل المنطقه لو ما اتلحقتش هتبقى مجزره والمره دى صاحب المشكله يبقي ايمن صاحبي ربنا يوفقه ونعرف نجوزه غاده اصلي عارف يعني شاب يعشق بنت وغاده طيرت عقله خالص.

فيروز : ايمن كمان جننها دى بتعشقه بشكل فظيع دى ممكن تموت لو ما اتجوزش .

عمير : ما انتي مش موتي نفسك عشان انا اتجوزت غيرك.

فيروز: لاني كنت عندى ثقه في ربنا انك هتبقي ليا في الآخر وكنت بدعي ربنا اني اتجوزك حتي ولو يوم وفي الاخر ربنا كرمني واتجوزتك وهفضل مراتك ان شاء الله لحد ما اموت .

عمير : بعيد الشر عليكي اياكي تجيبي سيره الموت تاني وضمها اوى انا مصدقت لقيتك وبعد عنها هقوم البس وهي فضلت نايمه علي سرير تتفرج عليه غطاها وباسها من دماغها حاولي ترتاحي شويه وعشان انتي ماكلتيش كويس مش عاوز اقلق عليكي انا هعدى علي ماما قبل ما انزل اوصيها تاخد بالها منك واياك اتصل عليكي مترديش .

فيروز: بتغمض عيونها ومسكه أيده نفسي تفضل معايا بتتكلم بنوم .

عمير : باسها من ايدها ونزل علي ركبته في الأرض وقرب من دماغها وغمض عيونه وبيشم نفسها واتكلم وانا اتمنى أفضل جانبك هحاول ارجع بسرعه خلي بالك من نفسك وقام وباسها من خدودها ونزل .

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

شقه الحاجه سيده
الحاجه سيده : صباح الخير يا عمير ومبتسمه عامل اي.

يوسف : هيكون عامل اي مدي واحده اكثر من حقها سايبها تتحكم فيه وتدوس عليه مش كفايه اللي عملته وكرامته اللي داستها.

فيروز حطمت حصون قلب القاسي (رومآنسيه لابعد حدود)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن