WITH ME √ EP.15

80 21 1
                                    

Ff ni makin lama, makin meraban sejak.. Ujian tamat.. Penat ku perah otak untuk BM.. entahlah lulus ke tak..

Kalau aku ni tak lulus lah, mungkin aku masuk PPKI.. tibersss.. Gue pandai eah.. Alhamdulillah sains lulus.. Huhu..

                ☆☆☆

"Holla  ! Holla  ! Let's party people  ! ..ohyeah ! Enyoy your party ! "

Dah macam bangang aku tengok perangai mingi ni.. Tak pernah nak mengecewakan para atiny.. Huwaahuwaa..

"Aku perhati je budak mingi tu, selalu sangat ber- typo,kalau tak mahir speaking tu, cakap jelah macam biasa.. Buat malu aku je.. "Kata hongjoong kepada seonghwa dan yeosang.

Mereka bertiga dari tadi duk membahan orang, merepek lah sudaa..

"Ala, hyung ni.. Tak lama lagi pupuslah budak galah tu.. "

Jap, kita merepek kah?.. Author betul-betul udah peningggggg...

"Guys, siapa nak daging bakar.. Khas diperbuat daripada air tangan.. Yunho "kata yunho, sambil menari-nari tak tentu pasal.. Budak galah ann.

"Dan lagi sorang members otak masuk air.. Sama je dengan mingi.. Herhh.. Budak galah memang macam gini"hongjoong mengeluh perlahan.

                  •••☆•••

"Apa ni.. Huwaaaa  !"meraung yoojin apabila dia dikalahkan oleh wooyoung..

Almaklum lah, mereka berdua tengah bermainan permainan 'siapa kalah, dia kena hukum '

Dari mula sehingga lah akhir, yoojin berturut-turut asyik kena hukuman iaitu pukulan pada dahi, habis kemerahan.. Ganas gak wooyoung ni.

"Ala, sakit ke? "Tanya wooyoung, baru rasa bersalah.

"Ha, buat maksiat "sergah jongho, entah dari mana dia datang.

Terus wooyoung mencampak bantal tepat kena muka kacak jongho tu.

"Aduh  ! Hyung ni ! "Merengek jongho.. Seperti kanak-kanak.

"Ada nampak kitorang buat benda tak senonoh? Tak adakan.. Mata tu buta ke apa.. "Sindir wooyoung, setepek maknae kena.. Huwarghh..

Habistu berdua-duaan di dalam bilik ni.. Memang kena syak lah.. "

"Jap, aku nak ambil boom.. "Wooyoung berlari ke arah jongho..lalu kepala jongho di tekup menggunakan ketiak wangi wooyoung..

Ketawa besar yoojin apabila tengok dua orang lelaki tak siuman uh..

Jongho meraung supaya wooyoung melepaskan dia. Bukan apa, oksigen dah tak ada.. Busuk siakk..

                 •••☆•••

"Erk, san.. Pekerja kau ni dah mabuk teruk, pergilah bawa dia masuk.. Tak pasal buat masalah "kata seonghwa, melihat wajah beora yang sudah kemerahan jambu.. Minum banyak kot..

"Yelah, meh sini "san terus mendukung tubuh beora, langkah dia aturkan hingga tiba ke bilik beora..

Sesaat tiba, dia terus merebahkan beora diatas katil. Selimut ditarik sehingga menutup tubuh kecil beora..

"Good night "ucap san, sebelum dia menapak pergi.

"San.. "Panggil beora dalam nada serak.. San terhenti.. Dia memusingkan badannya menghadap beora.

"Ya, kenapa? "Tanya san, pelik.

"Saya nak cakap sesuatu ni.. "Beora menukar posisinya kepada duduk.. San terus mengambil tempat dibirai katil.
"Apa dia? "Tanya san yang ingin tahu.

【C】 Only One :: For You |I 최산Where stories live. Discover now