WITH ME √ FINALE

181 20 0
                                    

Okey tamat lah juga ff nih, banyak yang mengarut.. Kau baca sajalah..

                  ☆☆☆

San duduk termenung ke luar tingkap ward nya. Di dalam kepalanya asyik melilau pasal beora ..entahlah kenapa. Dari dia sedar lagi..

"Encik san.. "Panggil hwang soo yang baru tiba.

"Oh ya, hwang soo, kenapa datang? "Tanya san.

"Ni, saya ada bawa kan bubur untuk encik san.. Makan ya..."pinta hwang soo.

"Okey , gomawo "

"Encik san, okey tak sekarang?"

"Ermm "gumam san.

"Lepas ni aku nak pergi keluar jalan-jalan, kau teman aku ya "pinta san, hwang soo mengangguk kepala.

"Sebelum tu encik san makanlah.. Sedap tau.. Rugi tak makan air tangan beo-"kata-kata hwang soo tergantung, san pandang dia pelik.

"Apa? "Tanya san. "Erkk, tiada apa-apa "hwang soo menggeleng kepala sahaja.

               •••☆•••

"San dah sedar, wah syukur ..saya risau tau.. "Beora melepaskan keluhan lega apabila dapat berita tentang san. Sungguh gembiranya hati dia.

"Awak kalau ada masa, pergilah lawat dia.. Mesti dia rindukan awak , iyelah awakkan pekerja special dia "kata wooyoung, tersenyum kecil.

"Ermm, kalau ada masa saya lawat dia.. Sekarang ni saya ada meeting.. "

"Oh, okeylah beora saya minta diri dulu.. Nak lawat san, mesti dia rindu tu.."Minta wooyoung.

"Ermm, wooyoung sshii.. "Panggil beora.

"Kenapa? "

"Tolong beri ni dekat san, suruh dia makan tau. Kalau dia berdegil awak paksa dia okey "minta beora, menghulurkan bekalan.. Khas daripada air tangannya.

"Okey bos "kata wooyoung, buat gaya tabik hormat.

                •••☆•••

"Hana, lagi seminggu je kita nak graduan.. Nanti mesti kita berpisah "kata jongho wajah sayu.

"Lepas tamat sekolah, kau nak pergi mana? "

"Actually, aku akan jadi trainee dekat agensi kq.. "

"Wah, nak jadi idol lah ni.. Semoga impian kau tercapai wajah kau pun memang dah dicop sebagai seorang idol "

"Tch, kau ni.. Buat aku kembang kempis je hidung ni.."

"Hehe, comel lah "hana mencuit lengan jongho lembut.
"Kau pula? "Tanya jongho.

"Aku? Ermm, sambung belajar dekat luar negara.. Duduk dengan orang tua aku di US"

"Ish, jauh nya.. Macam manalah aku nak berjumpa dengan kau.. Hehe, rindulah kalau macam ni.. "Jongho melepaskan keluhan berat.

"Ala, nanti kalau ada masa.. Aku datanglah dekat sini, lawat kau ,mana tahu kau makin kacak ke.. Alamak.. Apa yang aku merepek ni"hana memukul kepalanya.. Merepek lagi.

"Kau ni, tergoda dengan kekacakkan aku ke? Bukan nak riak, tapi memang aku kacak,  sampai kau tergoda.. HAHAHA! "usik jongho, ketawa besar tak ingat dunia..

Hana mencebik.

               •••☆•••

"Okey yunho terima kasih sebab sudi hantar saya dekat lapangan terbang.. "Ucap jaera..

【C】 Only One :: For You |I 최산Where stories live. Discover now