WITH ME √ EP.1

280 38 7
                                    

  Hope korang iaitu                         readers sekalian jemput bacalah ff saya yang terbaru ni.. Maaf kalau ada perkataan yang kurang sopan atau menyakitkan hati kamu.. AUTHOR NI BUKAN BETUL UN ORANGNYAA ..ff ni tak pernah tak ada hambarnya..

Enjoy your reading 👇💜

                    ☆☆☆

"Kau ni dahlah hodoh ! Bukan kaya pun  ! Kau fikir aku ni nak sangat ke suka dekat kau yang tak seberapa nak megah ni  ! Excuse me lee beora  ! Selama aku jadi boyfriend kau ni ,aku tak pernah buka hati untuk kau  !..jadi mari kita putus  ! Aku dah bosan contact dengan kau  !"

Air mata yang ditahan lama oleh lee beora terus mengalir keluar membasahi pipi gebu miliknya..

"Bwo? Kecewa? Sedih? Kau fikir aku ni nak sangat ke bersimpati dekat orang macam kau ni, please lah beora, hujung minggu ni aku dah nak kahwin pun.. Move on je lah.. "Ayat terakhir yang dilempar kan oleh lelaki itu sebelum dia menapak pergi meninggalkan beora keseorangan di situ..

Selepas bayangan lelaki itu menghilang, beora terus mengesat air matanya menggunakan ibu jarinya...

"Kyaa  ! Tak guna punya jantan  ! Fikir aku kisah ke kau nak kahwin ke apa.. Lantak kau lah, kalau boleh mampus dengan betina sundal kau tu  "mendengus geram beora, dia mencapai beg tangannya yang berada di bawah lalu dia mengatur langkah meninggalkan kawasan itu.

                      •••☆•••

Usai sahaja beora tiba di hadapan kawasan perumahannya,dia perasan ada sebuah kereta mewah berwarna hitam elok parkir di
Sebelah pintu pagar rumahnya..

"JUNG JAEHYUN !"lantas sahaja dia berlari masuk ke dalam rumah nya..

Masuk sahaja di dalam rumah, dia ternampak dua susuk tubuh oppanya bersama dengan lelaki yang dia sebut tadi, iaitu jung jaehyun merupakan teman lelaki kedua dia.

"Wah , beora kau dah pulang"tegur oppanya lee hyunjin, saat dia perasan kehadiran adik perempuannya.
"Jaehyun, awak buat apa dekat rumah saya? "Lantas sahaja beora menyoal jaehyun.
Jaehyun tersenyum nipis, sebelum dia membalas persoalan yang dilempar kan oleh beora.

"Saya datang sini sebab nak lawat awak beora, yelah kan.. Kita dah lama tak berjumpa disebabkan awak sibuk dengan kerja.. Tak salahkan beora? "Tutur jaehyun, dengan senyuman dibibir miliknya.

"Memang tak salah, tapi yang salahnya awak datang sini secara mengejut kan tanpa beritahu saya pula tu.. Mananya saya tak terkejut "kata beora, dia terus melabuhkan punggung nya disebelah jaehyun.

"Maaflah, saya saja je tak bagitau awak.. "

"By the way jaehyun, saya nak cakap sikit dekat awak.. Hermm, oppa boleh bagi kami berdua bercakap tak? "Minta beora, dia menoleh memandang wajah oppanya.

"Oh, apa salahnya.. "Hyunjin terus berlalu pergi dari situ, dia taknaklah ganggu adik dia..

Selepas memastikan bayangan oppanya hilang, wajah beora yang kelihatan ceria itu bertukar menjadi serius..

Macam perkara yang dia nak sampaikan ini nampak macam serius baginya.. Jaehyun hanya berdiam kan diri sahaja.

"Kau tak payah lah nak tunjuk baik depan oppa aku, actually kau bukan macam ni.. "Ayat kejam dilemparkan oleh beora, langsung tak teragak-agak dia nak sampaikan..

"Herhh, kau nak oppa kau syak aku ni kejam.. Not bad lah, aku pun ada hati dan perasaan juga..."jaehyun tersenyum senget..

"Asal kau rajin datang sini? Bukan ke kau nak jauhkan diri daripada aku..."

【C】 Only One :: For You |I 최산Where stories live. Discover now