WITH ME √ EP.16

83 21 1
                                    

Herhh, author dah keliru dengan ff nih.. Entahlah makin merepek pula.. Takpolah hope korang faham-faham jelah..

                    ☆☆☆

Mereka membuang masa, di ruang tamu, ada je yang tengah bermain permainan dan keluar jalan-jalan.

Beora duduk di pondok yang berada disitu, dia memerhati keindahan yang terdapat disitu.

"Beora , buat apa tu? "Tegur seonghwa, dia mengambil tempat disebelah beora.

Beora hanya tersenyum sahaja. "Saya cuma rasa keindahan je "balas beora.

"Saya nak teman awak boleh? "Minta seonghwa, beora mengangguk kepala.

"Ermm, saya nak tanya? Macam mana awak boleh kenal san? Yelah, san tak pernah bagitahu saya pasal awak pun  , itupun waktu kita first jumpa dekat kelab "tanya seonghwa yang ingin tahu.

"Oh , hermm.. Tak tahulah macam mana saya boleh kenal dia  , rapat dengan dia.. "Beora hanya mempamerkan sergihan.

"Oh, haha.. "Seonghwa ketawa kecil.

"Erkk  , aduh.. "Adu beora, dia menggosok matanya yang termasuk habuk halus itu.

"Kenapa? "Tanya seonghwa, panik.

"Mata saya.. Masuk habuk pula"jelas beora.

"Hmm, biar saya tolong tiup kan "pelawa seonghwa, dia memegang pipi beora, seperti nak cium.. Euww. Geli dowh..

Wajahnya didekatkan sedikit dengan wajah beora..

Fuhhhhh.. Merepek LOL

Seonghwa meniup mata beora yang sudah kelihatan kemerahan, akibat pedih.

"Okey? "Tanya seonghwa untuk kepastian. Beora mengangguk kepala perlahan.

"Gomawo seonghwa oppa "ucap beora.

                  •••☆•••

"San  , boleh tolong ambilkan barang hyung dekat luar.. Tercicir pula "pinta hongjoong, san yang leka bermain telefon pintar nya itu terhenti..

Dia ikut sahaja arahan hongjoong, disaat dia sudah berada di luar kawasan..

Baru dia nak ke tempat barang yang hongjoong katakan itu, dari jauh anak matanya menikam dua bayangan manusia yang agak dia kenal..

Dia iaitu beora dan seonghwa.. San memberhentikan langkah, dia duduk bersandar pada kereta sambil memerhatikan mereka dari jauh.

Lama lah dia perhati kan mereka, sehingga dia ternampak yang seonghwa mendekatkan wajahnya dia dengan beora.

San nak menghalang, dia takut seonghwa buat bukan-bukan ke.. Tapi tak.. Seonghwa tengah tiup mata beora..

San yang tengok drama murahan tadi, tiba-tiba terasa hatinya seperti di panah saat beora dan seonghwa tersenyum mesra..

San menggigit bibir bawahnya. "HOI SAN  , LAMBATNYA "laung hongjoong yang berada di dalam. San terus tersedar.. Tanpa melengahkan masa nya.. Dia mengambil barang kepunyaan hongjoong dan kembali masuk ke dalam rumah.

"Lama betul kau ni, hyung suruh ambil barang je.. Bukan buat barang "sindir hongjoong san mencebik.

"Ala,kira bersyukurlah orang dah ambil.."san menjeling tajam hongjoong.

                •••☆•••

"OKEY  ! JOM KITA MAIN PERMAINAN PASANGAN.. "teriak mingi, yang terlebih excited..

【C】 Only One :: For You |I 최산Where stories live. Discover now