Okey, dah nak dekat tamat.. Kali ni tak banyak sangat sedih gituu.. Merepek banyaklah..
Okey..
Warning : jangan pula kau menyumpah seranah cast dalam ni.. Hahaha.. Kalau mereng.. Kau boleh.. Haha..
☆☆☆
Beora berada di tempat penyimpanan abu.. Dia datang melawat mendiang baekhyun, tetiba hati ni terasa rindu..
"Annyeong baekhyun, kau sihat di sana.. Aku datang ni, mesti kau suka kan.. "
"Kyah , baekhyun aku rindu kau lah.. Aku rindu nak tengok muka kau yang comel tu.. Ingat lagi masa dulu-dulu, yang kau selalu mengusik aku. .herhh, aku rindu kenangan lama kita berdua.. Huwargghh.. Arghh , tak tahan.. Aku nak nangis pula "beora mengesat air matanya yang sudah bergenang..
"Huwarghh , aku tak boleh nangis.. Kau ada kata dengan aku.. Jangan menangis.. Tapi, aduhh.. Argh , baekhyun.. Dia nak mengalir juga.. "Berkali-kali beora cuba menahan air matanya.. Janganlah mengalir.. Baekhyun tak suka..
"By the way, aku sihat je.. Aku jaga pemakanan aku.. Semua aku jaga , nasib tak kena coronavirus.. "
LOL.. MEREPEK JERKK LAH..
"Oh ya , aku teringin nak makan stu bulgogi dengan kau.. Tapi.. Herhh, rasa tak best tak ada kau.. Hermm.. Entahlah kenapa aku rindu kau sangat-sangat.. "
"Huhu , okeylah.. Aku balik dulu , rasa penat pula..nanti aku datang lagi.. Ya.. Bubyeee.."Minta beora , dia menapak pergi.. Sebelum itu dia menunduk hormat.
Beora mengesat air matanya yang mengalir sedikit.. Lalu dia memakai helmet hitam, dia datang dengan menunggang motorsikal je.
Motor berkuasa tinggi milik beora meluncur ke atas jalan, meninggalkan kawasan penyimpanan abu.
•••☆•••
Sudah seminggu lebih,san tidak datang ke tempat kerjanya.Lagilah risau beora, dia asyik termenung jauh.. Menunggu kehadiran san.. Tak tahulah kemana san menghilang..
Apa salah beora? Dia ada buat apa-apa ke terhadap san?.. Beora tertanya-tanya kepada dirinya sendiri.
Turut juga dengan members nya, san tak pernah berjumpa dengan mereka semenjak dia bad mood ..lagi risau mereka..
Dulu hwang soo selalu dapat chat dari san.. Yang dia tak dapat datang kerja.. Dan makin lama, san dah tak chat dia..
Hwang soo mesej san, dia langsung tak balas.. Ke san tukar nombor baru?..
DIMANA KAU SAN.. ATINY TENGAH CARI NI.. NAK GUE REPORT POLIS KE.. KES KAU HILANG.. ADUHH.. BOLEH DIKATAKAN.. LANGSUNG TIADA BERITA TENTANG SAN..
Beora termenung lama , tangannya bermain dengan mainan itu..
"Huh,bosan"beora mengeluh berat.
"Mana kau.. S-"
"Encik san.. "Panggil hwang soo gembira melihat san tiba disitu.
Beora yang sayu itu terus menukar ke happy, bila san tiba-tiba muncul..
"ENCIK SAN !"beora berlari ke arah san.. Lebar senyuman dia.. Tapi..
Langsung tiada reaksi daripada san, dia hanya mempamerkan wajah dingin.
Terus senyuman beora menjadi pudar semula. "Encik san? Awak pergi mana? Kenapa awak tak datang kerja?.. Awak tak sihat ke seminggu awak cuti ni? "Tanya beora bertubi-tubi, tapi langsung san tidak buka mulut.. Namun, dia mengabaikan sahaja beora.. Terus menapak masuk ke dalam pejabatnya.