Okey, jaehyun comeback dalam ff nih, selama berehat seketika.. Hahahha..
☆☆☆
Selesai membuang air kecil, beora menapak keluar daripada tandas perempuan..
Dia memandang sekeliling kawasan.. "Wait, aku datang dari mana eah? "Tanya beora yang sudah menjadi keliru. Cepat betul dia lupa.
"Kanan? Kiri?.. Mana eh? Aduh, asal aku tak set dalam kepala aku tadi.. Adoi "beora mengetuk kepalanya yang langsung tak bersalah.
"Asal? Sesat dah? "Tegur empunya suara yang datang dari arah kanan. Pantas sahaja, dia menoleh ke atas suara tadi.
San berdiri bersandar pada dinding sambil tangannya menyelup poket seluar jeans miliknya.
Beora menggulingkan bebola matanya ke atas. "Ermm.. Kau ni macam tahu-tahu je aku dekat sini? Ke kau ikut aku dalam diam? "Beora mengecilkan anak matanya, yelah.. Pelik juga, tetiba san muncul.. Macam ekori dia je.
San menggeleng kepalanya berkali-kali. "Hanya kebetulan sahaja ya, aku lalu sini.. Then, nampak kau "kata san..
Beora sergih. "Yelah, encik san"balas beora meluat.
"Oh, kau baru sahaja panggil aku encik san.. "Kata san ketawa kecil.
"Yelah, takkan encik kuat penipu "kata beora memerli san.
San mencebik. "Nothing lah "san mengerut dahinya.
"Oh, beora dah selesai? "Tegur hwang soo yang baru tiba disitu.. Beora mengangguk kepala.
"Oh, encik san" hwang soo menunduk hormat saat dia perasan kehadiran san disitu.
"Hwang soo, aku nak keluar sekejap, jadi tolong urusan kan syarikat sementara aku keluar, okey"arah san, hwang soo mengangguk kepalanya dengan arahan yang baru san arahkan kepadanya.
San pun berlalu pergi dari situ, sempat lagi dia tersengih apabila berjalan bersebelahan dengan beora..
•••☆•••
Lagu EDM dipasang, sehingga bergema satu kelab malam..
"Choi san, lama kitorang tak jumpa kau"sapa kawannya jeong yunho, sambil menepuk-nepuk bahu sasa san.
"Korang sihat? "Tanya san kepada kesemua members nya.
"Sihat, kau tu.. Ada apa-apa perkembangan ke? "Tanya hongjoong."Macam tu lah, by the way, cuma masuk pekerja baru je "kata san.
"Pekerja baru? Siapa? Perempuan? Lelaki? "Bertubi-tubi seonghwa menyoal san.
"Perempuan, tapi.. Dia special bagi aku, kau jangan cuba nak try eh.. Aku dah cop sehabis-habis "kata san, sempat lagi berpesan kepada membersnya.
"Herhh, yelah san.. "Seonghwa mengguling kan anak matanya ke atas. Baru niat nak cuba try"Wait, aku baru perasan ketiadaan wooyoung, mana dia? "Tanya yeo sang, tersedar yang mereka kekurangan salah seorang. Jongho memang tkdelah..
Kesemua members membalas dengan mengangkat bahu sahaja, ntah lah mana wooyoung tu pergi.
"Kau san ?kan rapat dengan dia? "
"Last day, yesterday "balas san, mereka meng'em'kan sahaja.
Tinggg..
San memandang skrin telefonnya yang baru sahaja berdering menandakan ada mesej yang baru masuk.
Pantas dia membuka mesej daripada pekerja nya hwang soo.
HWANGSOO
-Hai, encik san masih diluar ke?.. Saya lupa nak bagitahu encik san, yang malam ni encik san akan ada meeting dengan syarikat JJHN..