Okey macam biasa, author tak tahu part siapa yang paling banyak jadi baca sajelah..
Jangan pulak kau main boom ff aku sebab san tak banyak part.. Huwawawa..
☆☆☆
"Kau cuma nak umpan dia je? Dengan cara pura-pura suka dia.., apalah kau ni san "kata wooyoung dia ketawa kecil.. Bila tahu niat sebenar san, yang terlampau lah teruk.
"Lantak aku lah, janji dia sekarang berada dalam tapak tangan aku "san menyilangkan tangannya pada dada.
"Kejam betul kau ni san, kalau dia dapat tahu lah niat sebenar kau.. Mati kau tau "
"Dia takkan tahu.. Aku kan penipu paling terhebat di dunia.. "Kata san, mula membanggakan dirinya.
"So? Kau tu, kata nak kahwin.. Jadi ke? "Tanya san, menukar topik lain pula.
Wooyoung melepaskan keluhan berat. "Aku pun tak tahu, dia tak suka aku.. "Kata wooyoung sayu.
"Haha, bertenanglah.. Kemungkinan sebab korang berdua tak rapat dan tak kenal satu sama lain.. Memang dia terus bantah.. Actually, kau patut cari yang lain .."
"Cari lain? Tapi, aku tak nak.. Aku nak juga dia.. "Kata wooyoung, menolak kata-kata cadangan san.
"Up to you"san mengangkat kening sebelahnya.
Sedang rancak mereka berdua berbual kosong, tiba-tiba ada seseorang menguak daun pintu pejabat san, mata mereka berdua terus tertumpu ke arah orang tersebut.
"Choi san !"sergah seorang gadis dengan gaya yang terlalu lah menjengkelkan baginya.
San dan wooyoung mengguling anak matanya meluat dengan sikap gadis itu, bagi mereka.. Gadis tu terlampau gedik.. Dan paling orang ramai benci.
"Hey, wooyoung pun ada "kata gadis muda yang bernama boo mereng.
"Oh, hai.. Hermm.. San.. Kau ada tetamu, aku pergi dulu lah. Tak nak kacau korang berdua, okey.. Pape call aku kalau dia tu terlampau over"minta wooyoung, sempat lagi dia berpesan kepada san.. San tertawa kecil..
"Wooyoung oppa, awak nak pergi mana? "Tanya mereng apabila melihat wooyoung sudah meminta diri daripada situ.
"Oh, don't worry.. Saya nak pulang rumah je.. Harap kita berjumpa lagi "kata wooyoung, tanpa mendengar pelbagai balasan daripada mereng.. Dia terus menapak pergi.
Selepas bayangan wooyoung sudah menghilang daripada pandangan mereka berdua, mereng bergegas mengambil tempat di atas sofa empuk.
Manakala san masih membuang pandangannya ke luar tingkap.. Mereng berdehem, dia membetulkan posisinya supaya sedikit sopan.
"Awak apa khabar san? "Tanya mereng memulakan perbualannya.San berdiam kan dirinya sahaja, macam tiada sesiapa bercakap dengannya.
"Kenapa saya call, awak tak jawab? Awak busy ke? Sampai tak nak jawab panggilan saya? Awak tak ada rasa kesian dekat saya ke? Dahlah kita lama tak jumpa.. Makin rindu tau saya pada awak "membebel panjang lebar mereng, san hanya mendengar bebelan daripada mereng..
"Choi san, awak dengar ke tak ni? Jangan buat saya macam halimunan boleh tak? "Merengek mereng seperti kanak-kanak, bagi san.. Seperti anjing hodoh dan sangatlah terhodoh.. Hhahah.. Author kejammm..
"San, kecewa nya.. "Mereng menunduk kan wajahnya sayu.Penat sahaja dia berleter sampai membazir air liur dia..
Nak kata san ni pekak, tak memang tak.. Dia normal je..