☆☆☆
Selepas dia bertembung dengan beora, kelihatan ada seorang perempuan mendekati ke arah jaehyun dengan wajah miang ya amat.
"Oppa, pergi mana? "Tanya gadis itu, lalu tangannya menyilang pinggang jaehyun.
"Jom kita balik.. "Ajak jaehyun, dia hanya membiarkan sahaja gadis itu buat macam tu dekat dia.
"Dia ingat, dia sorang je ke yang curang.. Aku pun sama.. "Mengomel jaehyun, tapi dapat didengar oleh gadis itu.
"Curang? "Tanya gadis itu, pelik.
Jaehyun sergih. "Eh, mana ada saya cakap curang.Awak salah dengar kot "jaehyun menafikan nya.
Haha dua-dua curang ha..
•••☆•••
"Apa hubungan kau dengan jaehyun, sebenarnya? "Tanya san, matanya fokus memandu dihadapan.
"Tak ada apa-apa hubungan pun, dia je yang beria.. Anyway, aku paling menyampah dengan dia tu.. Bukan kacak pun, lepastu ego tinggi.. Eihh i don't like about this "jelas beora, dia buat muka meluat.
"Oh , kalau aku? Wajah kacak tak? "Tanya san, dia tersenyum sinis.
"Ermm.. Ha.. Ermm.. "Beora berfikir sejenak, dia merenung lama sisi wajah san.
Tiba-tiba, san yang fokus memandu itu terus berpaling wajah mengadap beora..
Tergamam beora, bila san buat macam tu.. Uwahhh... "Ala , kenapa lama sangat? "Tanya san, nasib dia menukar kepada auto driver kalau tak, selamat tinggal la..
"Ermm.. "Terkelu lidah beora..dia tak tahu nak bagi apa.
"Kacak tak?"tanya san,yang dari tadi menunggu jawapan daripada beora.
"Ermm,k-kacaklah juga"ucap beora ragu-ragu.San tersenyum lebar .
"So beautiful, so beautiful.. "
Sempat lagi san menyanyi lagu, tergoda atiny ya.. Ahahha.. Berangan lah sudah..
"Erkk, merepek lah kau ni "beora membuang pandangan ke luar tingkap kereta.
"Lee beora, aku nak tanya kau sikit? "Tanya san tiba-tiba, beora meng'em'kan sahaja.. Dia masih merenung ke luar tingkap.
"-kau suka aku juga ke? "Tanya san, wajah dia di serius kan. Dia memang nak tahu jawapan daripada beora.
Beora berpaling wajah kearah san. "-kenapa kau nak tahu? "Tanya beora.
"Yelah.. Jujur jelah, aku tak kisah kalau kau kata tak suka.."
Anak mata beora melilau disekeliling kereta, ntah apa yang dia fikirkan.
"-aku.. Ermm.. Tak pasti.."balas beora. San mengangguk kepala sahaja.
"Kalau aku buat macam ni dekat kau, kau ada rasa jantung kau berdegup? "Tanya san, lalu dia mendekatkan wajahnya dengan beora.
Terkaku + terkejut beora. "-apa yang kau nak buat ni, choi san? "Tanya beora, dalam nada gagap.
"Aku cuma nak dengar denyutan jantung kau "kata san..
Dupdapdupdap..
Omaigod.. Anak choi ni dah melebih, author tak sanggup nak tulis ha..
San tersenyum puas, dia dapat dengar lebih kuat bunyi degupan jantung beora..
"-aku dah dengar -"kata san, dan kembali ke posisi betul dia.
Beora mengeluh perlahan. Wajahnya sudah membahang.