-iki gün sonra...
℘
-00.38 °Leva atölyede sabahlamaktan sıkılmıştı ve yine geç saatlere kadar takılıp eve gitti. Duş aldı ve tam rahatladığını düşünerek başını yastığa koydu ki telefonuna bir bildirim geldi.
+80*** *** ** 10
-kalk.
Uzun zaman olmuştu ve Leva bu kişiyi tamamen aklından çıkarmıştı.
+neden?
-oyun zamanı.
+şimdi mi?
-oyunu kabul ettin ve sana söyleneni yapmak zorundasın.
+bunu yapmayacağım.
-kalk ve dediklerimi yap.
+hayır.
-beni karşına alma, söylediklerimi yap!
+yapmayacağım!
-sağında ki dolabın üçüncü çekmecesini aç ve orada ki zarfı alıp aşağı in.
seni orada biri bekliyor, bundan sonrasını o anlatacak.
beni ikiletmek istemezsin, Leva!
Leva o sırada çekmeceye bakmakla bakmamak arasında kaldı. Ancak eğer söylediği gibi o çekmecede bir zarf varsa bu oyun ve yöneten kişi pek de normal sayılmazdı. O zarfın orada olması demek Leva' nın evine kolayca girip çıkıyorlar demekti.
Telefonunu yatağın üzerine bırakıp yavaş adımlarla ayağa kalktı ve dolaba doğru ilerledi. Çekmecenin koluna dokununca garip hissetti çünkü zarfı gerçekten koymuşlarsa onların eli de buraya değmiş olmalıydı.
Yavaşça kolu kendine doğru çekti ve orada siyah bir zarf görünce çekmeceyi hızla kapattı. Şu an korkmalı mıydı bilmiyordu, neye bulaşmıştı böyle? O sırada tekrar mesaj geldi.
-şaşırmayı kes.
aşağı in.
Leva gelen mesajla daha da tedirgin oldu çünkü o her kimse bir yerlerde onu izliyordu ve bu çok rahatsız ediciydi. O sırada yine mesaj gelince Leva gitmesi gerektiğini anladı.
-o zarfı al ve in yoksa tek bir hareketimle o güzel beynini dağıtabilirim!
Leva o anda zarfı aldı ve ayakkabılarını giyip direk aşağı indi. Karşı binanın önünde siyah kaban içine siyah balıkçı yaka kazak, siyah pantolon ve siyah ayakkabı giyen bir adam duruyordu.
Kafasını yerden kaldırıp gözlerini Leva' ya diktiği sırada siyah saçları önüne düştü ve hafiften gülümsedi. Ancak bu gülümseme masumluktan öte şeytaniydi.
" Zarfı ver."
Sesi kalın ama bir o kadar da hafifti. O elini Leva' ya uzattığı sırada bir erkeğe göre uzun ve ince parmakları olduğunu düşündükten sonra zarfı avuç içine bıraktı. Onun eli soğuktu ancak Leva' anın kiler sıcak. Tenleri birbirine değdiği an ikisi de ürpererek geri çekti.
" Takip et."
Adam birkaç adım attıktan sonra kafasını çevirip Leva' nın arkasından geldiğini görünce yürümeye devam etti. Sokağın köşesini döndüklerinde Leva siyah bir arabanın park halinde orada durduğunu gördü.