- p a p a t y a -

42 9 33
                                    

MEDYAYI İZLEYİN AĞA ÇOK İYİ. HİÇ BEKLEMİYORDUM XNNCNFNDNNC

Taehyung bilerek cevap vermediği telefonunu sekizinci kere kapatıyordu ki kısa süre sonra mesaj gelince oyun kurucusundan olduğunu düşünüp hemen okudu. Ancak mesajın ağabeyinden olduğunu görünce şaşırdı çünkü o Taehyung' a mesaj atmazdı Taehyung' ta ona.

Şerefsiz.

-babamın telefonlarını aç.

Taehyung gözlerini devirdi. Babasıyla konuşmak istemiyordu çünkü telefonu açar açmaz soru sormaya başlayacaktı ve Taehyung' un söyleyebilecek hiç bir mantıklı sebebi yoktu. Ardından ekranda bir arama belirdi ve abisinin adını görünce durdu. İlk önce neden aradığını düşünse de açtı.

" Taehyung? "

" Efendim şeref-! Yani ağabey? "

" Ben senin ağabeyin değilim o yüzden şunu söylemeyi bırak. "

" Tamam. "

Taehyung sessizleşti zaten birbirini sevmiyorlardı böyle konuşmaları da gayet normaldi.

" Babamın telefonlarını aç."

" Hayır. "

" Sana fikrini sormadım."

" Evet sormadın ama açmayacağımı bil diye söyledim. "

" Benim bilmemin bir anlamı yok. Babamı ara ve kendin söyle. "

" Beni biraz idare edemez misin ağab- Wook? Şehir dışına gittiğimi falan söylesen olmaz mı ? "

" Bunu neden yapayım Taehyung? "

Taehyung o sırada 'çünkü kardeşinim' demek istedi ancak bu abisinin pekte duymak istemeyeceği bir cevap olurdu.

" Ahh, anladım seninle tartışmamı istiyorsun? Ancak ben senin kadar boş bir insan değilim. Burada ki vaktim önemli ve sen ne kadar inkar etsen de bir türlü kabullenmesen de biz kardeşiz Wook."

Chang Wook telefonun diğer ucundan iç çekti.

" Ahh, Taehyung senin için üzülüyorum. Aramızda kocaman bir fark var ve sen kendini buna rağmen çok önemsiyorsun. "

Taehyung onunla tartışmayacaktı ancak ağabeyi resmen bunu yapması için yalvarıyordu.

" Buna gerek duymuyorum ne de olsa yeterince umursanan benim. Sense herkesten ilgi bekleyen bir çocuksun Wook. "

Bu kez Chang Wook' un sesi daha sert ve baskın geldi.

" Bir anda ortadan kaybolup herkesi habersiz bırakan sensin ancak çocuk gibi davranan benim öyle mi? Bence sen bunu bir düşün."

" Eğer ortadan ben değilde sen kaybolsaydın babam bu kadar merak edip bana seni aratacak kadar endişe eder miydi Wook? Bence sende bunu bir düşün. "

Chang Wook sinirlenmişti ve tam telefonu kapatacağı sırada tekrar kulağına götürüp şunları söyledi.

" Kendini çok önemsiyorsun Taehyung. Sonuçta kimin hayatında kimsin? "

Taehyung ağabeyinin söylediği sözler üzerine irkildi. İçinde bir şeylerin acıdığını hissetti. Onun kurduğu tek bir cümle Taehyung' u neden bu kadar etkilemişti kendisi de bilmiyordu.

❝𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲❞                                      𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin